SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotSmile, it's free therapy.
Niet veel goeds...... want .... Trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat dit allemaal gaat brengen in de wereld
quote:Op woensdag 6 november 2024 06:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet veel goeds...... want .... Trump.
Goedemorgen Dotje...quote:Op woensdag 6 november 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Had je anders verwacht dan, ik niet hoor.
Het is al zolang duidelijk voor mij dat hij gaat winnen. Helaas
Ja Harris kwam goed over vond ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...
Nou ik had al m'n hoop op Harris gevestigd.... die clown hoezo...
Hejj goedemorgen Kusje....quote:Op woensdag 6 november 2024 06:42 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen
Vrees wel dat hij weer president gaat worden... was ik al bang voor en hoop nog steeds dat het niet gaat uitkomen.
Goedemorgen lieve frummelquote:Op woensdag 6 november 2024 06:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Kusje....
Ik hoop met jou mee... heul hard...
Nou, echt hé..quote:Op woensdag 6 november 2024 06:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja Harris kwam goed over vond ik.
Snap ook niet dat ze op witte pruik stemmen.
Hoe gaat het met je teen? Ben je ondertussen weer mobiel?
Gelukkig wel al weer mobielquote:Op woensdag 6 november 2024 06:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, echt hé..
Ja ik ben weer lekker in de weer... gaat goed hoor, pijn nog niet helemaal weg maar goed te behappen.. lief dat je het vraagt...
Ja gelukkig wel...quote:Op woensdag 6 november 2024 06:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig wel al weer mobiel
En minder pijn.
Nog even wachten Maar ook zin in.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer zin in BB...
Die post wel op andere stukken op het forum.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ChildoftheStars al even niet gezien of heb ik haar gemist?
Ja ik ook. Maar goed trump heeft een hele grote aanhang. En waarom? Ik heb geen ideequote:Op woensdag 6 november 2024 06:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...
Nou ik had al m'n hoop op Harris gevestigd.... die clown hoezo...
Ze was gisteren nog in de sc van cre.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ChildoftheStars al even niet gezien of heb ik haar gemist?
Alsquote:Op woensdag 6 november 2024 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg hoe langer hoe meer zin in BB...
neen Dottquote:Op woensdag 6 november 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als
Ik kijk hoe bondgenoten scoort. Kan het maar eens zo zijn dat de grote verandering geen streams is.
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neen Dott
Wij willen streams
Ooh oké, ze is wel gesignaleerd op Fok hi...quote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die post wel op andere stukken op het forum.
nee ze is hier al even niet geweest.
Ik snap ut niet... echt vol ongeloof..quote:Op woensdag 6 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar goed trump heeft een hele grote aanhang. En waarom? Ik heb geen idee
ja weer een staat naar Trumpquote:Op woensdag 6 november 2024 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap ut niet... echt vol ongeloof..
Nou dan ben ik er snel klaar mee... bij BB horen streams anders geen BB...quote:Op woensdag 6 november 2024 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als
Ik kijk hoe bondgenoten scoort. Kan het maar eens zo zijn dat de grote verandering geen streams is.
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja weer een staat naar Trump
hij wint niet eens nipt....
Hahah...ddww.... geen zweepjes en scheurijzers hiquote:Op woensdag 6 november 2024 07:28 schreef Kissingbird het volgende:
Zonder stream is de COS weg
Wel meer rust voor Dot
Ja tikt niet aan...quote:Op woensdag 6 november 2024 07:31 schreef Kissingbird het volgende:
New hampshire wel naar Harris.. maar nog steeds veel te weinig
Dat zeer zekerquote:Op woensdag 6 november 2024 07:28 schreef Kissingbird het volgende:
Zonder stream is de COS weg
Wel meer rust voor Dot
Eigenlijk is het een internationale trend dat extreem rechts kijk maar naar ons landje.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar goed trump heeft een hele grote aanhang. En waarom? Ik heb geen idee
Nee helaas, verder niets bekend alleen dat er een komt in 2025quote:Op donderdag 7 november 2024 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het niet aan mij gericht is, maar is het al bekent hoe, wat en wanneer met BB? @:Dotteke ?
Nog twee maandjes geduld dus kunnen we aanquote:Op donderdag 7 november 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helaas, verder niets bekend alleen dat er een komt in 2025
Ja als het in januari begint wel. En als er streams komen, het is allemaal nog niet duidelijkquote:Op donderdag 7 november 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog twee maandjes geduld dus kunnen we aan
Ik hoop echt heel erg op streams. COSsen is gewoon een vorm van ontspanningquote:Op donderdag 7 november 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als het in januari begint wel. En als er streams komen, het is allemaal nog niet duidelijk
We gaan het allemaal zien, komt tijd komt raadquote:Op donderdag 7 november 2024 13:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg op streams. COSsen is gewoon een vorm van ontspanning
ZIt het nu ook te kijken.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben trouwens ook begonnen aan Muscles and Brains. Zo slecht, maar als even een paar afleveringen gezien hebt ben je verslaafd
Ja... dat begrijp ik wel. Alleen ik ben een simpele ziel. En ik heb het aanstaan en lees ondertussen. Volledige focus erop kan ik ook niet aan. Maar gewoon even een paar pagina's lezen en dan weer even een paar minuten kijken... Dan is het prima te doen Mijn bank en salontafel ligt vol met tijdschriften en boeken en lees alles door elkaar. Echt genot. Toen ik studeerde had ik een tweepersoonsbed (en een "partner" ) en die lag ook altijd voor de helft vol met leesvoer (ex werd daar altijd boos van)quote:Op donderdag 7 november 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt het nu ook te kijken.
Eerlijk gezegd ben ik deze spelletjes programma een beetje zat.
Oef, dat is echt lang. Vloeren is sowieso ook met een lange wachtlijst.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Klets wel even hier verder
Ja heeft lang geduurd vanaf 17 juli
KOmt gewoon ook dat het zo druk is bij die zaak en er niet eerder plaats was. Ze werken zelfs op zondag om er door heen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |