Misschien komt hij de verkeerde tegen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 21:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal tegen de doodstraf, maar een (sterke) man (of twee) met een plastic zak is uiteindelijk alles wat je nodig hebt. Dit moet absoluut het meest vreselijke zijn wat ik ooit heb getypt.
Of de goede..quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien komt hij de verkeerde tegen.
Dit soort actiesquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.gofundme.com/f/benjamin-nooit-meer-op-straat
Voor een ieder die wat kan missen, alle beetjes helpen
Benieuwd wat jij allemaal doet voor zwerversquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit soort actiesVoor dit verschrikkelijke incident bekommerde zich niemand om Benjamin. Verkocht hij de straatkrant voor een euro dan keek het gros hem hoogstwaarschijnlijk smerig minachtend aan. Nu heeft hij een stoeptegel op z’n hoofd gekregen en nu gaan mensen ineens hun geweten afkopen met een paar euro. Treurig. Had voor dit incident aandacht aan hem besteed dan was dit wellicht niet gebeurd.
Zwevers? Zwervers bedoel je?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij allemaal doet voor zweversDeze pittige mening komt ergens vandaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit soort actiesVoor dit verschrikkelijke incident bekommerde zich niemand om Benjamin. Verkocht hij de straatkrant voor een euro dan keek het gros hem hoogstwaarschijnlijk smerig minachtend aan. Nu heeft hij een stoeptegel op z’n hoofd gekregen en nu gaan mensen ineens hun geweten afkopen met een paar euro. Treurig. Had voor dit incident aandacht aan hem besteed dan was dit wellicht niet gebeurd.
Het is ook zijn zus, maar ja soms kiezen mensen er voor om te gaan zwerven.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig genoeg dit allemaal. Maar dit geld is voor zijn herstel of wat is het doel? Want met 20k. kom je nergens als je daarmee je leven na dit alles opnieuw op een rit wil zetten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is ook zijn zus, maar ja soms kiezen mensen er voor om te gaan zwerven.
Hoe weet jij dat? Dat niemand zich bekommerde om hem?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker warmquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig genoeg dit allemaal. Maar dit geld is voor zijn herstel of wat is het doel? Want met 20k. kom je nergens als je daarmee je leven na dit alles opnieuw op een rit wil zetten.
Nee hoor, dit verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zwevers? Zwervers bedoel je?
Niks. Heb er ooit ene een tientje gegeven. Ik zeg betaal er je schulden mee af ofzo. Volgende dag lag hij er weer maar nu met een tray blikken naast zich, waarschijnlijk gekocht van mijn centen.
Sommige auto’s zijn ook rood. Dus?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:47 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Dat niemand zich bekommerde om hem?
Wel eens bij een daklozenopvang geweest? Leger des Heils?
Daarbij,
Sommige zwervers kiezen voor dit bestaan.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Treurig genoeg dit allemaal. Maar dit geld is voor zijn herstel of wat is het doel? Want met 20k. kom je nergens als je daarmee je leven na dit alles opnieuw op een rit wil zetten.
Wat een vergelijking.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sommige auto’s zijn ook rood. Dus?
Ja wat schandalig inderdaad, dat ie dat 10 tje niet heeft gebruikt om zijn schulden af te lossen, een huis te kopen en zichzelf een mooie studie en baan heeft aangemeten. Totaal niet te redden die gasten.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zwevers? Zwervers bedoel je?
Niks. Heb er ooit ene een tientje gegeven. Ik zeg betaal er je schulden mee af ofzo. Volgende dag lag hij er weer maar nu met een tray blikken naast zich, waarschijnlijk gekocht van mijn centen. Zo’n mensen zijn vaak niet te redden. Totaal geen visie. Zonde.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:16 schreef Jauke het volgende:
En schijnbaar weer toegeslagen in Lyon: dakloze dood aangetroffen in Lyon, aangevallen met een beton blok..
Schandalig, iq van een stoeptegel.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ x ]
Verdachte van de aanval in Lyon is opgepakt in Toulon
Waneer het vriest buiten slapen is geen keuze.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking.
Mss koos deze man voor dit leven.
Dat weet jij niet.
Mss is ie gebaat bij financiële hulp,mss niet.
Mooizo. Meteen meegeven aan de Rendac.quote:Op woensdag 13 november 2024 00:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ x ]
Verdachte van de aanval in Lyon is opgepakt in Toulon
Tsja met zo’n instelling kom je er nooit nee.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja wat schandalig inderdaad, dat ie dat 10 tje niet heeft gebruikt om zijn schulden af te lossen, een huis te kopen en zichzelf een mooie studie en baan heeft aangemeten. Totaal niet te redden die gasten.
Het moet wel van twee kanten komen!
Een Kameroener...wat moet dat in hemelsnaam hier in Europa?quote:Op woensdag 13 november 2024 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mogelijk opgepakt:
https://www.ad.nl/buitenl(...)tad-toulon~afda824a/
Nou je ziet het. Dat soort lui zwerft gewoon dakloos door Europa. De ene dag is hij in Rotterdam, een dag later in Frankrijk en als ze hem daar niet hadden gepakt had hij morgen in Duitsland of Italië gezeten. En overal overlast en criminaliteit veroorzaken. Al is dit natuurlijk wel een heel extreem geval. Maar ik denk dat je zou schrikken van het aantal mensen dat zo illegaal door Europa zwerft en leeft van bedelen en kleine criminaliteit.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een Kameroener...wat moet dat in hemelsnaam hier in Europa?
Dit is geen kleine criminaliteit, dit lijkt me een seriemoordenaar.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou je ziet het. Dat soort lui zwerft gewoon dakloos door Europa. De ene dag is hij in Rotterdam, een dag later in Frankrijk en als ze hem daar niet hadden gepakt had hij morgen in Duitsland of Italië gezeten. En overal overlast en criminaliteit veroorzaken. Al is dit natuurlijk wel een heel extreem geval. Maar ik denk dat je zou schrikken van het aantal mensen dat zo illegaal door Europa zwerft en leeft van bedelen en kleine criminaliteit.
Vandaar dat ik zeg dat dit een extreem geval is.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit is geen kleine criminaliteit, dit lijkt me een seriemoordenaar.
Geen idee, ik zie geen landsgrens met Europa.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg: uitzoeken welke NGO hem overgevaren heeft naar Europa en daar zijn daden op herhalen.
Moet geen probleem zijn als we volgens activistengroepjes ook Shell verantwoordelijk kunnen houden voor de daden van hun klanten.
[ Bericht 11% gewijzigd door MichaelScott op 13-11-2024 08:02:10 ]Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op woensdag 13 november 2024 07:53 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie geen landsgrens met Europa.geen greintje bewijs dat er moordenaars en terroristen tussen de vluchtelingen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg: uitzoeken welke NGO hem overgevaren heeft naar Europa en daar zijn daden op herhalen.
Moet geen probleem zijn als we volgens activistengroepjes ook Shell verantwoordelijk kunnen houden voor de daden van hun klanten.
Groetjes, Judith Sargentini
quote:Op woensdag 13 november 2024 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mogelijk opgepakt:
Gewoon de oven in. @Zipportalquote:De man zou worden verdacht van verschillende moorden in Évry, Straatsburg, Dijon en Lyon.
Mooi, nu maar eens in Frankrijk de guillotine weer gaan oppoetsen..quote:Op woensdag 13 november 2024 06:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mogelijk opgepakt:
Ook moorden op daklozen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de oven in. @:zipportal
De oven is voor nu in onderhoud. Straks gaat hij erin. Heb geduld mijn kind zou God zeggen. @KingRolandquote:Op woensdag 13 november 2024 08:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de oven in. @:zipportal
Dan zit hij binnen paar weer in Italië jaquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef Ed1234 het volgende:
De verdachte werd uiteindelijk aangehouden in het station van Toulon nadat hij een vrouw had lastiggevallen op de trein. De Kameroener zou mogelijk verantwoordelijk zijn voor in totaal vier moorden én een poging tot moord, meldt een Franse politiebron. Het zou gaan om vergelijkbare moorden in de Franse steden Evry, Dijon en Straatsburg.
De verdachte, die volgens zijn eigen verklaring al een uitzettingsbevel had gekregen, paste steeds dezelfde werkwijze toe.
https://m.standaard.be/cn(...)neybuilder=nopaywall
Lekker dan. Eerst berechten en vervolgens uitzetten naar Kameroen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 13:42 schreef Lemmeb het volgende:
LOL mensen die denken dat de dader dakloos of illegaal is, omdat hij zwart is, er schooierig uitziet en met twee grote volle tassen rondloopt.
Liever de stoeptegel variant. Is minder snel en pijnloos,quote:Op woensdag 13 november 2024 08:51 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je hem dezelfde straf moeten laten ondergaan als wat hij die man in Rotterdam aandeed.
Geluk zoeken?quote:Op woensdag 13 november 2024 07:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, en dat loopt lekker los door Europa met de treinquote:Op woensdag 13 november 2024 21:28 schreef Inbox het volgende:
[..]
Geluk zoeken?
Ik vraag me meer af waarom zo'n knakker door Europa reist en niet ergens in een AZC woont. Al zal het wel een gevalletje uitgeprocedeerd zijn.
En straks -als ie het is tenminste-zit ie jaren op kosten van de belastingbetaler in de Nederlandse bajesquote:Op woensdag 13 november 2024 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, en dat loopt lekker los door Europa met de trein
quote:Op woensdag 13 november 2024 23:42 schreef Inbox het volgende:
[..]
En straks -als ie het is tenminste-zit ie jaren op kosten van de belastingbetaler in de Nederlandse bajes
Hopelijk wordt ie eerst in Frankrijk tot een forse gevangenisstraf veroordeeld en is die cel een stuk slechter dan Nederlandse cellen
quote:Op dinsdag 12 november 2024 20:00 schreef Soury het volgende:
Hopelijk berecht in Frankrijk als ze hem pakken, denk dat hij daar slechter af is dan hier.
https://www.rijnmond.nl/n(...)egelgooier-rotterdamquote:Man die werd opgepakt in Frankrijk is stoeptegelgooier Rotterdam
Een zwartrijder, denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 21:28 schreef Inbox het volgende:
[..]
Geluk zoeken?
Ik vraag me meer af waarom zo'n knakker door Europa reist en niet ergens in een AZC woont. Al zal het wel een gevalletje uitgeprocedeerd zijn.
Het slachtoffer is geen dakloze. Benjamin had de laatste trein naar huis gemist en was daar gaan slapen om de volgende ochtend de trein te kunnen nemen.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:51 schreef Hathor het volgende:
Dan heb je al zo weinig in het leven, komt er ook nog eens zo'n verrotte psychopaat op je pad.
quote:Op maandag 14 juli 2025 21:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Stuk over hoe het met het slachtoffer gaat in het AD (Premium).
https://www.ad.nl/binnenl(...)-blij-zijn~affa429b/
Nederland heeft het dossier overgedragen aan de Franse justitie. Datum zitting nog onbekend.
quote:„Ik heb deze aanslag overleefd. Toen dacht ik: ik kan alles aan. Sterker door strijd.”
Het is een verwijzing naar Feyenoord, zijn grote passie.
Ja, kom maar doorrrrrrrrrrrrrrr @GGMMquote:Benjamin heeft een verstandelijke beperking waardoor hij begeleiding nodig heeft. Momenteel woont hij in een woongroep elders in Nederland. Hij wacht op een eigen plek waar hij met behulp van begeleiding zo zelfstandig mogelijk kan wonen.
Slachtoffer Benjamin is niet dakloosquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zeker omdat ik dakloosheid in de familie heb gezien... zoveel leed en dan nog zo'n gruwelijke mishandeling
Dan is hem dat leed bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Slachtoffer Benjamin is niet dakloos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |