abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215487873

De (ongeveer) huidige cast:

...Soms geluk, en soms verdriet... ;(

Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
GTST Courant

[ Bericht 4% gewijzigd door PeterKelder op 06-11-2024 09:40:22 ]
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_215489948
We houden hoop dat ze een verhaallijn moesten dumpen voor een hele spannende nieuwe verhaallijn
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 6 november 2024 @ 01:08:59 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215489989
Marwan nog langer vast laten zitten terwijl er al aangetoond was dat er geen contact meer was tussen de echte dieven kon ook niet meer. en die actrice van Tamara zou wel niet meer beschikbaar geweest zijn. Sowie voelde de eerste twist (ze is een dievegge)al heel erg geforceerd aan en niet passend. Alsof ze Marwan eerst wat met een getrouwde vrouw lieten hebben een keer anders wilde afsluiten ipv van de standaard doorgedraaide echtgenoot en toen pas het einde zijn gaan schrijven.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215493793
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 01:00 schreef RaymanNL het volgende:
We houden hoop dat ze een verhaallijn moesten dumpen voor een hele spannende nieuwe verhaallijn
Eentje waarbij Janine weer aan d'r met Garnier geverfde haren wordt bijgesleurd omdat ze tegenwoordig podcasts maakt? :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Marwan nog langer vast laten zitten terwijl er al aangetoond was dat er geen contact meer was tussen de echte dieven kon ook niet meer. en die actrice van Tamara zou wel niet meer beschikbaar geweest zijn. Sowie voelde de eerste twist (ze is een dievegge)al heel erg geforceerd aan en niet passend. Alsof ze Marwan eerst wat met een getrouwde vrouw lieten hebben een keer anders wilde afsluiten ipv van de standaard doorgedraaide echtgenoot en toen pas het einde zijn gaan schrijven.
Maar echt, die hele plottwist in de zomercliff met Tamara met d'r oortje die in de lift iemand uitschakelde kwam zo uit het niets dat het erg geforceerd aanvoelde. Hadden ze nog beter voor die standaard optie kunnen gaan waarin haar jaloerse echtgenoot een moord op zijn vrouw in de schoenen van Marwan probeerde te schuiven.
pi_215495856
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 10:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Eentje waarbij Janine weer aan d'r met Garnier geverfde haren wordt bijgesleurd omdat ze tegenwoordig podcasts maakt? :P
Het zal er vast op uitdraaien dat Ludo aan matchfixing doet. Past helemaal bij hem.

quote:
[..]
Maar echt, die hele plottwist in de zomercliff met Tamara met d'r oortje die in de lift iemand uitschakelde kwam zo uit het niets dat het erg geforceerd aanvoelde. Hadden ze nog beter voor die standaard optie kunnen gaan waarin haar jaloerse echtgenoot een moord op zijn vrouw in de schoenen van Marwan probeerde te schuiven.
Bovendien past dat veel beter in de huidige tijd met de aandacht voor femicide.
pi_215531527
In seizoen 14 (nu op Videoland): wat een vre-se-lijk personage is die Tracy toch. Waarom is ze eigenlijk vlak na haar entree verdwenen om vervolgens weken later als het nichtje van Sjors terug te keren? Wat een draak van een rol (en actrice).
pi_215531837
En nog wat… Lieke van Lexmond en Inge Schrama hadden in deze periode toch ontzettende ruzie met elkaar? Weet iemand de details nog? Of viel het allemaal wel mee?
  zaterdag 9 november 2024 @ 18:19:14 #8
268260 Dr.Mikey
pi_215532083
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:18 schreef GTST2021 het volgende:
In seizoen 14 (nu op Videoland): wat een vre-se-lijk personage is die Tracy toch. Waarom is ze eigenlijk vlak na haar entree verdwenen om vervolgens weken later als het nichtje van Sjors terug te keren? Wat een draak van een rol (en actrice).
Wij zitten thuis ook die periode te kijken en in retrospectief vind ik dat wel meevallen althans ze is niet erger als Geert Morris en Lieke Charlie.
Zag je gisteren goed Milan heeft net zijn vader van het dak gehaald die zelfmoord wilde plegen en alleen Sjors reageerde daar normaal volwassen op.
De overige waren allemaal met zichzelf bezig.
R.I.P DTS.
  zaterdag 9 november 2024 @ 21:25:30 #9
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215534422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 17:18 schreef GTST2021 het volgende:
Klopt inderdaad, ze had een vreselijke rol. Volgens mij was de actrice die Tracy speelt vroeger ook actief op FOK.
pi_215536065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:25 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Klopt inderdaad, ze had een vreselijke rol. Volgens mij was de actrice die Tracy speelt vroeger ook actief op FOK.
Klopt dit is haar profiel
Yoka
  zaterdag 9 november 2024 @ 23:58:21 #11
268260 Dr.Mikey
pi_215536151
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:25 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Tijdens dat ze in gtst te zien was ja.
R.I.P DTS.
  zondag 10 november 2024 @ 17:28:14 #12
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215542401
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 23:47 schreef laracroftonline het volgende:

[..]
Klopt dit is haar profiel
Yoka
Ze kreeg ook hier net ff teveel shit over dr heen, geloof ik. :{
  dinsdag 12 november 2024 @ 21:18:02 #13
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_215562603
Wat slecht! Net gezien wat hier al eerder voorbij kwam in de spoilers. Ik had nog niet gelezen over deze rare wending, maar de inspiratie is zonet tot een nieuw dieptepunt gezonken bij GTST. Op het moment vind ik de verhaallijnen echt zwaar ondermaats en haast een reden om te stoppen met kijken. Een kleuter van 6 kan een interessanter einde schrijven dan deze zogenaamde professionele schrijvers. Heb hier al vaak over geschreven hier, dus vooruit... Nog maar eens een zuur stukje over het kladje dat ze daar als script gebruiken.

Ze hadden gewoon geen zin om de actrice achter Tamara terug in te huren om het verhaal netjes af te maken. Dat zie je vaker bij GTST en dat stoort mateloos. Dan sleuren we na weken Merel even in een busje en dan hebben we dat ook weer gehad? Alles om te besparen. Geen confrontatie tussen Marwan en Tamara, geen spannende afloop of een nasleep die tot een nieuw verhaal kan leiden. Dit is net zo afgeraffeld als het verhaal rondom Willem Roest, waarin de makers ook weglieten wat ze konden. Alles toevallig buiten beeld, alles per telefoon of berichtjes, geen interactie tussen de kijker en het verhaal. Je moet maar aannemen wat er gezegd wordt, omdat het zo zou zijn. Zo bouw je geen verhaal! Als kijker moet je worden meegenomen in wat er gebeurd en dat lukt niet als je niets ervan ziet. Vervolgens ook raar: Merel gaat niet naar Stefano ondanks de afspraak, ondanks dat ze het heel normaal leek te vinden om in een busje gesleurd te worden. Voor iedereen is dat een trauma, maar voor Merel is het slechts dinsdag. Net als Janine die na haar ontvoering meteen weer door kon en nergens last van had. Een hele rare opvolging: ontvoerd vóór de reclame, blij in het café ná de reclame. Volstrekt onlogisch en belachelijk! Vervolgens stort Stefano zich maar op Amber of Rosie of Sira of Juliette. Ware liefde...

Wat een broddelwerk! Ik wil niet negatief zijn, maar waar is de kwaliteit? Het gemiddelde opstel van een brugklasser zit beter in elkaar dan dit verhaal. Daarnaast ben ik die podcasts van Janine ook spuugzat. Leidt tot de matigste verhaallijnen ooit! Nu ook weer met dat blonde mens waar Linda (uiteraard) jaloers op is. Gaat ook weer nergens heen. Alles om Linda, Janine en Luuk maar iets te doen te geven, maar hetzelfde geëmmer gaat ook nog gewoon door. Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand dit gezeur leuk vind. Wie keurt deze matige verhalen goed voor op TV?! Kan Linda dan tenminste gewoon Linda worden, in plaats van de onnozele muts die ze nu is?

Wat hebben we verder nog? Die nieuwe huisgenote was net zo snel weer weg, als dat ze er plotseling was? Steef raakt verslaafd aan gezond doen? Die Bart zal ook nog wel iets van plan zijn met Laura of het schilderwerk? Boze Rik. Zieke Nola. Het is allemaal niet zo spannend nu, dus ik ben benieuwd wat voor spannends Marwan nu gaat beleven. Dan hebben we nog de kapstok, de lamp, stoelen en Elisa. Eerste vraag die je jezelf als schrijver moet stellen: hoe gaat het verder en waar gaat het verhaal heen? Zeker als ze verhalen vaker buiten beeld oplossen, zoals vandaag. Ze doen het al vaker, dus wie zegt dat deze verhalen niet net zo afgeraffeld eindigen? Ze hadden geen flauw idee en hebben zichzelf in een hoek geschreven. Eerder klaagde ik dat de slechterik eerder al zo snel mogelijk moest worden afgevoerd (neergeschoten door Jack, Aysen, etc.), maar nu? Ze stoppen het verhaal abrupt en geven je een excuusreden waarom!

De makers slopen hier de reden om te kijken. Echt, ik wil niet negatief reageren of klagen, maar als zo'n lange en uitgebreide verhaallijn zo kan worden afgedankt, wat heeft het dan voor nut om er als kijker tijd in te steken? Het is goed om dat niet onder stoelen of banken of Elisa te steken. Van een soapserie verwacht ik geen meesterlijke verhaallijnen, maar dit is ver onder het peil van de serie. Alsof ze hun ambitie om er iets van te maken nu echt kwijt zijn. Misschien is het tijd voor nieuwe schrijvers, die wel nog vol goede ideeën zitten. Alweer of nog steeds?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Pomtip op 12-11-2024 21:54:55 ]
pi_215563701
Nou, als aanvulling op deze rant kwam ik erachter waar ik het 'komische muziekje' wat ze vaak gebruiken onder luchtige scènes van herken; het Sinterklaasjournaal gebruikt dezelfde vingerknip-achtige drum geluiden. Misschien moeten ze daar ook eens inspiratie opdoen qua verhaal; het Sinterklaasjournaal weet namelijk wel een boeiend verhaal te vertellen
't Echte en 't ware!
  dinsdag 12 november 2024 @ 23:25:49 #15
268260 Dr.Mikey
pi_215563720
quote:
Volstrekt onlogisch en belachelijk! Vervolgens stort Stefano zich maar op Amber of Rosie of Sira of Juliette. Ware liefde...
_O-

Moest hier hardop om lachen en verder ben ik het volledig eens.
R.I.P DTS.
  donderdag 14 november 2024 @ 18:16:07 #16
268260 Dr.Mikey
pi_215579922
Wat ik ook niet snap Janine was bijna dood deze cliffhanger omdat ze in dingen dook die niet zo handig waren met die podcast en nog geen paar maanden later duikt ze in de volgende gevaarlijke zaak.
R.I.P DTS.
pi_215580495
tiktok

Spannend
  donderdag 14 november 2024 @ 19:51:22 #18
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215580762
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:31 schreef laracroftonline het volgende:
[ tiktok ]
Spannend
Net zo vaag als die Willem Roest-verhaallijn.
pi_215582181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ik ook niet snap Janine was bijna dood deze cliffhanger omdat ze in dingen dook die niet zo handig waren met die podcast en nog geen paar maanden later duikt ze in de volgende gevaarlijke zaak.
Dat is omdat ze de onverschrokken journaliste van de serie is, die zullen ze niet snel in een verhaallijn schrijven waar een kat vast zit in een boom. Hoewel dat laatste waarschijnlijk nog spannender kan worden neergezet dan wat ze er nu van maken :')
  donderdag 14 november 2024 @ 21:44:57 #20
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215582461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 21:21 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Dat is omdat ze de onverschrokken journaliste van de serie is, die zullen ze niet snel in een verhaallijn schrijven waar een kat vast zit in een boom. Hoewel dat laatste waarschijnlijk nog spannender kan worden neergezet dan wat ze er nu van maken :')
20 afleveringen over die kat in de boom, en dan een scène waarin Janine in 1 zin vertelt dat de kat vanzelf naar beneden is geklommen en dan is die verhaallijn ook weer netjes afgerond.
pi_215594062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben Miss Righteousness van haar gemaakt. Vrij irritant.
  maandag 18 november 2024 @ 18:48:00 #22
268260 Dr.Mikey
pi_215618732
Kan het zijn dat Laura of Nola tegelijkertijd in het ziekenhuis komen en de een de ander kan redden of werkt dat niet met de ziektes die ze hebben.
R.I.P DTS.
pi_215619904
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan het zijn dat Laura of Nola tegelijkertijd in het ziekenhuis komen en de een de ander kan redden of werkt dat niet met de ziektes die ze hebben.
Kanker en Parkinson; volgens mij staat dat compleet los van elkaar
't Echte en 't ware!
  maandag 18 november 2024 @ 20:36:09 #24
268260 Dr.Mikey
pi_215619961
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef Japepk het volgende:

[..]
Kanker en Parkinson; volgens mij staat dat compleet los van elkaar
Ja dat lijkt mij ook maar ze spiegelen ze wel aan elkaar in sommige afleveringen.
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 november 2024 @ 03:52:29 #25
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_215621631
Oh ik had dus geen foute aflevering en zo hebben ze de Tamara verhaallijn echt afgerond?

Die hele secret agent / bewaker twist was al een duidelijke revisie van de originele verhaallijn met de affaire, maar okay daar kon ik met hoe die actrice Tamara wegzette nog wel in komen (voor GTST termen logica dan) maar dit hele stiekem gewoon beroepscrimineel die Marwan zo keihard laat vallen ohnee toch niet is echt klinkklare onzin.

De verhaallijn van Laura mag wel eens naar het einde ook, het is juist accuraat om iemand met deze ziekte tergend langzaam te zien kapot gaan maar de lucht is er wel uit aan het raken. Wel lijkt die Bart misschien toch niet te deugen, we zullen het zien.

Gezin Nina-Bing vind ik nog okay, natuurlijk gaat dat zoontje meteen grafitti spuiten ipv teveel gamen als zijn aandachtsschreeuw maar dat blijft GTST voor je. Geef rick nu eens een partner die qua leeftijd wel klopt en geef Steef ook maar iets te doen.

Hoe de acteur de rol van Marwan doet blijf ik wel leuk vinden maar het enige wat ik nu "logisch" voor hem vind is een soort ereherstel-en-promotie verhaallijn, heeft de Rozenboom set ook weer wat te doen.
Schapen zijn relax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')