Dat denk ik niet, hopelijk blijft Katja permanent, voor zover in je de soap-wereld over permanent kunt spreken. Demi probeert toch ook weer in Nederland een opleiding te gaan volgen dus ik denk dat de Verduyntjes nog niet klaar zijn in Meerdijk. Ook Sam is weer terug die zich in Nederland wil gaan vestigen met haar sport carrière.quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:39 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vermoed dat de komst van Jessica er is om Julian uit de serie te schrijven. Gezien de inzichten die hij heeft gekregen en het hele gezin wat uit elkaar is gevallen
Ergens zou je denken dat dit een aanleiding is geweest voor de makers om met de strategie te komen dat personages (en dus acteurs) voor een periode ineens uit het verhaal geschreven worden. Immers, haar soapdochter Sophie Bouquet heeft het afgelopen jaar aan meerdere projecten kunnen werken mede doordat ze vorig seizoen voor een aantal periodes uit de serie geschreven werd.quote:Ongeveer een jaar geleden verliet Brinkman de soapserie GTST. “In eerste instantie omdat ik graag nog andere rollen wil spelen en daar geen ruimte voor zou hebben als ik in de serie zou blijven.” Toch maakt ze voor de 7000ste aflevering een uitzondering. Hierin maakt ze haar opwachting en is ze weer even terug van weggeweest. “Ik kreeg een belletje van de producent. Die vertelde dat het ze fantastisch leek als Saskia weer even terugkwam. Hij was nog niet eens uitgepraat of ik zei al ja.”
Ze rolt gelijk weer in haar rol: “De dynamiek op de set was gelijk weer als vanouds. Iedereen riep dat ook. Het was echt weer een warm bad en we hebben weer veel lol gehad. Mensen daar vroegen meteen of ik voor een langere tijd terug wilde komen, maar ik zei gelijk: nee. Dit is voor mij perfect. Tuurlijk had het me leuk geleken als Saskia nog even wat langer was gebleven, want deze personages blijven voor altijd in mijn hart. Maar ik heb een weloverwogen keuze gemaakt om ruimte over te houden voor verdere ambities. Ik heb weer even genoten en dat was precies goed.”
Shanti zou ook weer terugkeren naar het schijnt, dus die zal wel in het verhaal terugkomen met een baby die van Rikkemans is waardoor de relatie van Rik en Elisa op wankelen staat en bla bla blaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:19 schreef Japepk het volgende:
Ik ben een beetje afgehaakt met kijken en als ik zo nu en dan wat meepik merk ik dat het vooral allemaal niet boeit omdat een groot deel van de karakters losse pionnen zijn. Als Jessica blijft, dreigt dat de zoveelste te worden. Óf zij moet weer bij Julian eindigen en Elisa bij Rik, dat dat gewoon de vervangers van Saskia en Shanti zijn. Al is Shanti gewoon weg vanwege de echte zwangerschap van Bertri toch?
Er is alleen één probleem: Stefano is als personage bij lange na niet zo iconisch als Ludo in zijn slechtste periode (like: nu). De Stefano uit 1999-2005 was bij vlagen memorabel en stond als personage, maar de Stefano van tegenwoordig is net zo inwisselbaar als Bing, Rik of Julian nu zijn. Ze zijn alle vier vriendelijke veertigers met elk een ietwat ander kantje (Julian is de pleaser, Bing de koppige, Stefano de verstikker en Rik wil op z'n motor rijden).quote:Stefano is de ideale opvolger van Ludo als anker in de serie. Niet heel gedurfd, maar ze kunnen wat dat aangaat beter op safe spelen. Erik de Vogel is ook al 63 en die zie ik niet net zoals Jette tot zijn 70e doorspelen met de intensiteit die de verhalen van Ludo kennen. Bovendien ben je dan óók Janine kwijt en vallen Nina en Bing dan ook rap door de mand. Al zullen ze dat in Amsterdam wel anders zien.
Ik snap Jasmine Sendar ook niet dat ze hiervoor gekozen heeft. Na haar exit bij ONM was ze eigenlijk afgeschreven als actrice (omdat ze een te groot soapstempel had) en heeft ze jarenlang moeten vechten om weer in de picture te komen. Nu is ze eindelijk op het punt gekomen dat ze in meer prestigieuze projecten kan meedoen, en dan kiest ze voor zo'n dertien-in-een-dozijn rol in GTST. Want inderdaad: het personage van Elisa is vlees noch vis en ik kan me niet indenken dat er een enorme uitdaging voor Jasmine in zit. Maar ja, de schoorsteen moet roken zeker.quote:Elisa heeft eigenlijk nooit wat toegevoegd en was vooral te doen om de naam van Jasmine Sendar te kunnen gebruiken in de promotie. Die moet toch zelf ook wel zien dat deze rol het bij lange na niet haalt bij haar rol in ONM? En hoe iconisch Jessica en Katja ook zijn; met een slap verhaal wordt Jessica binnen 3 weken dezelfde kleurloze vaatdoek als Elisa en Linda.
Bij leaks staat mijn dm open.quote:Op woensdag 8 januari 2025 17:09 schreef RipCity het volgende:
GTST-actrice Sophie Bouquet poseert naakt voor Playboy, collega maakt de foto's: ‘Vond mezelf eigenlijk te jong’
https://www.ad.nl/show/gt(...)jk-te-jong~ab9f6043/
Serieus zoek een nieuwe hobby. Er is genoeg kritiek te leveren op RTLNL en GTST is zeker niet bang voor een actueel thema van de dag maar jij ziet echt spoken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
De racismekaart wordt ook weer getrokken in de Videoland aflevering van vandaag met het verhaallijntje van Jasmin Sendar en die mevrouw die eigenlijk voor een witte meneer kwam die haar moest behandelen. Wel ja, die hadden we nog niet gehad volgens mij. Zodoende worden de schaapjes middels een dagelijkse soap geïndoctrineerd dat dit toch erg fout is en totaal niet woke is 'in deze tijd', wat er dan altijd bij gezegd moet worden. De soap is al lang de soap niet meer wat het was. Het is een doorgeefluik van woke-Nederland wat hun agenda wil doordrukken. Zeker op RTL-Woke, wat de NPO links inhaalt zelfs op veel gebieden de laatste jaren.
Die hebben ze gewoon 2x haar sweet 16 laten vierenquote:Aan Nola (en de actrice) moeten ze sowieso vasthouden. Ze is nu ineens wel weer 16 is ipv bijna 18 en ze (Nola) lijkt is dat de Rozenboom eigenlijk van haar is ook weer bijna vergeten. Maar het is wel een rol en personage dat perspectief heeft voor de langere termijn.
Waarom moet het gelijk weer persoonlijk worden getrokken. Ik heb een mening, en deze deel ik en zal ik ook blijven doen. Punt.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 02:56 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Serieus zoek een nieuwe hobby. Er is genoeg kritiek te leveren op RTLNL en GTST is zeker niet bang voor een actueel thema van de dag maar jij ziet echt spoken.
Waarom ik dit nog weet terzijde was een paar maanden terug jouw eerste reactie op Troi nog dat het vast een gastarbeider/pool verhaallijn ging worden of iets in die richting. Ik vind het juist een van de leukere rollen momenteel, positief ingesteld vriendje voor de grillige Nola.
Aan Nola (en de actrice) moeten ze sowieso vasthouden. Ze is nu ineens wel weer 16 is ipv bijna 18 en ze (Nola) lijkt is dat de Rozenboom eigenlijk van haar is ook weer bijna vergeten. Maar het is wel een rol en personage dat perspectief heeft voor de langere termijn.
Mwah, discriminatie rondom donkere mensen werd zo vroeg als seizoen 3 al een keer aangekaart toen Arthur geweigerd werd in een club vanwege zijn huidskleur. Dus dat dat nooit is voorgekomen in de serie lijkt me niet heel correctquote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
De racismekaart wordt ook weer getrokken in de Videoland aflevering van vandaag met het verhaallijntje van Jasmin Sendar en die mevrouw die eigenlijk voor een witte meneer kwam die haar moest behandelen. Wel ja, die hadden we nog niet gehad volgens mij. Zodoende worden de schaapjes middels een dagelijkse soap geïndoctrineerd dat dit toch erg fout is en totaal niet woke is 'in deze tijd', wat er dan altijd bij gezegd moet worden. De soap is al lang de soap niet meer wat het was. Het is een doorgeefluik van woke-Nederland wat hun agenda wil doordrukken. Zeker op RTL-Woke, wat de NPO links inhaalt zelfs op veel gebieden de laatste jaren.
Ja dat was heftigquote:
Dus dat. Breng gewoon het echte GTST gevoel weer terug. Je wilt elke dag niet geconfronteerd worden met al die actuele problemen uit de samenleving in een soap, beetje wegvluchten uit de werkelijkheid dat was altijd het USP van een soap waardoor het ook niet meer echt op een soap lijkt daardoor.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:00 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mwah, discriminatie rondom donkere mensen werd zo vroeg als seizoen 3 al een keer aangekaart toen Arthur geweigerd werd in een club vanwege zijn huidskleur. Dus dat dat nooit is voorgekomen in de serie lijkt me niet heel correct![]()
Verder wel mee eens dat GTST het wat minder mag zoeken bij verhaallijnen die samenhangen met hedendaagse culturele discussies. Daarvoor hebben we al genoeg media in Nederland.
Niet alleen op dit moment, al heeeel lang is dat de enige vooruitgangquote:Op zondag 12 januari 2025 15:00 schreef laracroftonline het volgende:
Het mag van mij wel een beetje spannender en grootser. Ik kijk nu de classics op videoland en die zijn interessanter dan wat we nu krijgen. Tsja de film techniek is vooruit gegaan en de belichting maar daar houd t gewoon op, op dit moment.
Nou zeg dat. Het was vandaag weer droevig op Videoland met Ludo en Janine.quote:Op zondag 12 januari 2025 15:00 schreef laracroftonline het volgende:
Het mag van mij wel een beetje spannender en grootser. Ik kijk nu de classics op videoland en die zijn interessanter dan wat we nu krijgen. Tsja de film techniek is vooruit gegaan en de belichting maar daar houd t gewoon op, op dit moment.
Het gekke is dat het gelijk racisme werd genoemd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 21:55 schreef freaky40 het volgende:
En Mila de neuroot die blijkbaar alweer verhuisd isquote:Op maandag 13 januari 2025 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer iets spannends wat buiten beeld gebeurd is.
Zoveelste keer al moeten ze mee kappen.
En eerst die studenten van Steef die ook opeens verdwenen waren.quote:Op maandag 13 januari 2025 21:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En Mila de neuroot die blijkbaar alweer verhuisd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |