Dat is zowat vragen naar de bekende weg, want dat is zowat het best bewaarde geheim van Hillywoodquote:Op zaterdag 7 december 2024 20:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iemand idee hoe het Inge Schrama nu vergaat?
Er was toch ook ooit sprake van dat marlies alcmaer in de serie zou komen maar waarom is dat niet doorgegaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is zowat vragen naar de bekende weg, want dat is zowat het best bewaarde geheim van HillywoodEveron vertelde vorig jaar in een interview nog wel af en toe met haar te appen, dus dat contact is er nog.
Via haar Instagram (waar al lang niet meer op gepost is) kwam ik uit op een nog altijd actieve Vinted-pagina waar ze spullen op verkoopt. En verder denk ik dat ze gewoon aan het moederen is en wellicht een nieuwe carrière buiten de showbizz heeft.
Ik blijf erbij: ze is te lang in GTST blijven plakken. Waar ik haar geen ongelijk in geef hoor, want een vast contract met een stabiel inkomen is in zo'n sector een uitzondering. Maar ik denk oprecht dat als ze eerder uit de serie was gestapt, ze daarna nog andere mooie rollen had kunnen spelen. Want acteren kon ze écht wel, dat maakt het des te spijtiger hoe het gelopen is.
Dit was inderdaad zo'n rare afterthought vanuit de schrijvers. Hadden ze Ray, na het uitkomen van het zinloos geweld op Dennis en het stuklopen van de relatie met Janine, gewoon laten vertrekken (zoals het in eerste instantie ook was), dan was dat een perfecte send-off geweest voor het karakter en enigszins full circle geweest.quote:“Ik weet niet wat de schrijvers hadden genuttigd, maar een paar verhaallijnen sloegen echt nergens op”, zegt hij lachend. Zo werd Ray in een klooster gehersenspoeld door een non die dacht dat Janine Elschot (Caroline de Bruijn) het kwaad was. Uiteindelijk probeerde zij Janine op een brandend kruis te offeren aan de duivel, maar dat werd door Ludo Sanders (Erik de Vogel) gestopt. “Dat verhaal ging echt nergens over.”
Van alle rariteiten die we in seizoen 15/16 te verhaspelen kregen vond ik het klooster nog het minst erg. Dat vond ik nog een soort van originele spin. En de brandstapel is natuurlijk heerlijk cult gewordenquote:Op zondag 8 december 2024 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
Sebastiaan Labrie was niet altijd even blij met verhaallijn van Ray Groenoord in 'GTST': 'Wat hadden de schrijvers genuttigd?'
[..]
Dit was inderdaad zo'n rare afterthought vanuit de schrijvers. Hadden ze Ray, na het uitkomen van het zinloos geweld op Dennis en het stuklopen van de relatie met Janine, gewoon laten vertrekken (zoals het in eerste instantie ook was), dan was dat een perfecte send-off geweest voor het karakter en enigszins full circle geweest.
Zelfde met Valerie na haar val in het ravijn. In plaats van dat ze zowat direct het loodje legde lag ze nog weken in het ziekenhuis en verscheen ze in allerlei rare droomscènes. Het zou me niks verbazen als het puur vanuit contractoverwegingen was (dat zowel Sebastiaan als Elle nog zoveel weken onder contract stonden en ze dus iets met hun karakters moesten doen), maar het hielp niet mee.
Oh maar dat was juist een van de leukere verhaallijnen. Maar volgens mij kon Janine in het begin gewoon weg, maar bleef je om 'maar ik ga niet weg zonde jou'-onzin en dat vind ik dan weer stom.quote:Op zondag 8 december 2024 14:17 schreef PeterKelder het volgende:
Sebastiaan Labrie was niet altijd even blij met verhaallijn van Ray Groenoord in 'GTST': 'Wat hadden de schrijvers genuttigd?'
[..]
Dit was inderdaad zo'n rare afterthought vanuit de schrijvers. Hadden ze Ray, na het uitkomen van het zinloos geweld op Dennis en het stuklopen van de relatie met Janine, gewoon laten vertrekken (zoals het in eerste instantie ook was), dan was dat een perfecte send-off geweest voor het karakter en enigszins full circle geweest.
Zelfde met Valerie na haar val in het ravijn. In plaats van dat ze zowat direct het loodje legde lag ze nog weken in het ziekenhuis en verscheen ze in allerlei rare droomscènes. Het zou me niks verbazen als het puur vanuit contractoverwegingen was (dat zowel Sebastiaan als Elle nog zoveel weken onder contract stonden en ze dus iets met hun karakters moesten doen), maar het hielp niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 9 december 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rare uitzending vandaag op videoland
O ik snap het alNou, eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt er vanalles van vinden. Feit is wel dat de familie Verduyn voor de zoveelste maal de tranen in mijn ogen toverde. Natuurlijk aan het eind van de 7000e aflevering;)
En een toffe gastrol voor Richard Spijkers. Een kennis van mij 😁't Echte en 't ware!
quote:Op maandag 9 december 2024 08:40 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nou, eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt er vanalles van vinden. Feit is wel dat de familie Verduyn voor de zoveelste maal de tranen in mijn ogen toverde. Natuurlijk aan het eind van de 7000e aflevering;)
En een toffe gastrol voor Richard Spijkers. Een kennis van mij 😁SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof dat er een bekende in zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:35 schreef laracroftonline het volgende:
[..]Had ik toch gelijk 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De beste blijft voor mij 2500. Aflevering van een uur. Goede buitenlandscenes in de sneeuw. Hitsige vrouwtje die met Milan ingesneeuwd zit, Charlie die daardoor uiteindelijk vreemdgaat en in Meerdijk zelf Ludo die op Tony jaagt, Tony die op Stefano jaagt (en Yasmine water board in de keuken van Harmsen) met een kokend hoogtepunt op het huwelijk van Simon Dekker waarbij Tony uiteindelijk perongeluk Simon overhoop schiet. Dat waren tijden 😁quote:Op maandag 9 december 2024 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo heel interessant was het allemaal niet.
Zo een kerstdroom achtige aflevering wel vaker in andere series gezien leuk als special maar de 7000e eigenlijk onwaardig zelfde als toen die horror show met Noud Wiet en Ronja toen der tijd.
Laatst was op de classics de 2000ste te zien geloof ik die was veel beter.
Daar doelde ik ook op die kerk scene.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:30 schreef Japepk het volgende:
[..]
De beste blijft voor mij 2500. Aflevering van een uur. Goede buitenlandscenes in de sneeuw. Hitsige vrouwtje die met Milan ingesneeuwd zit, Charlie die daardoor uiteindelijk vreemdgaat en in Meerdijk zelf Ludo die op Tony jaagt, Tony die op Stefano jaagt (en Yasmine water board in de keuken van Harmsen) met een kokend hoogtepunt op het huwelijk van Simon Dekker waarbij Tony uiteindelijk perongeluk Simon overhoop schiet. Dat waren tijden 😁
Dat is ook met recht een classic ja. Aflevering 500 was qua verhaal niet bijzonder volgens mij, alleen was overal in de aflevering het cijfer 500 in verwerkt. Zoals op de voorpagina van de krant etc.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op die kerk scene.
En pas geleden was die speciale waar Stefano bijna in de modder verzuipt nadat Ludo hem vertelde dat ze broers zijn. Ondertussen komt alles boven aan het kerstdinner van de familie Alberts/Fischer en Nick verkracht Sjors in de rozenboom.
De hereniging van Rik en Anita was pas ver na aflevering 3000 (oftewel begin seizoen 18). Aflevering 1500 was de eerste aflevering van een uur i.p.v. een halfuur (en Daniël die uit een helikopter springt). Aflevering 3000 was met de familie Fischer in Portugal (en de ingebruikname van de destijds nieuwe logo en leader). Van aflevering 3500 kan ik me alleen Rik en Anita in Zwitserland herinneren.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is ook met recht een classic ja. Aflevering 500 was qua verhaal niet bijzonder volgens mij, alleen was overal in de aflevering het cijfer 500 in verwerkt. Zoals op de voorpagina van de krant etc.
1000 was de moord op Frits. Legendarisch, maar volgens mij speelde daar verder niet veel bijzonders? 1500 volgens mij Daniel die door Ludo van een eiland wordt gered (? Ik heb dat verhaal nooit gezien)
2000 was de dood van Roos, op zichzelf ook een heftig gegeven. 2500 dus de moord op Simon. 3000 volgens mij de terugkeer van Rik en Anita? Dennis had buitenlandscenes volgens mij. 3500 heb ik even niet paraat, 4000 was het sanatorium. Ontknoping van een lange whodunit met een aardige plottwist. Maar toen had de serie het euvel al dat de dader een figurant is en de hoofdpersonages er een zonder kleerscheuren af komen. De -500 afleveringen vanaf dan zou ik niet meer op kunnen noemen. 5000 was het sprookje in Ierland, met Zeger en Wiet en 6000 the excorcist in IJsland. And yet here we are 😁 In dat licht bezien was dit een prima jubileum aflevering. Zeker toen Demi 'echt' bleek
Btw; de dokter doet nog een reeks afleveringen mee. De actuer schrijft op socials 'Dr. Rogier Bergman, vanaf afl. 7000'
Aflevering 1000: de moord op Frits. Dát was wat speelde, het bouwde op naar de climax met de scène met de tv die in bad geduwd werd: Frits die Cilia bedreigde met haar verleden, vooral omdat Daniël was benoemd tot voogd over Wendela. Jef die het niet eens was met het huwelijk van Dian met Frits. Remco die door Frits aan de kant geschoven werd. En natuurlijk Hannie, die off-screen helemaal kapot ging van het feit dat Frits haar gouden bergen beloofde als zij abortus zou laten plegen, om er vervolgens met Dian vandoor te gaan. Niks geen Hans van Houten en gezever over een amulet: gewoon een moord uit pure haat voor de man van wie Hannie zo ontzettend hield.quote:Op dinsdag 10 december 2024 00:41 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dat is ook met recht een classic ja. Aflevering 500 was qua verhaal niet bijzonder volgens mij, alleen was overal in de aflevering het cijfer 500 in verwerkt. Zoals op de voorpagina van de krant etc.
1000 was de moord op Frits. Legendarisch, maar volgens mij speelde daar verder niet veel bijzonders? 1500 volgens mij Daniel die door Ludo van een eiland wordt gered (? Ik heb dat verhaal nooit gezien)
2000 was de dood van Roos, op zichzelf ook een heftig gegeven. 2500 dus de moord op Simon. 3000 volgens mij de terugkeer van Rik en Anita? Dennis had buitenlandscenes volgens mij. 3500 heb ik even niet paraat, 4000 was het sanatorium. Ontknoping van een lange whodunit met een aardige plottwist. Maar toen had de serie het euvel al dat de dader een figurant is en de hoofdpersonages er een zonder kleerscheuren af komen. De -500 afleveringen vanaf dan zou ik niet meer op kunnen noemen. 5000 was het sprookje in Ierland, met Zeger en Wiet en 6000 the excorcist in IJsland. And yet here we are 😁 In dat licht bezien was dit een prima jubileum aflevering. Zeker toen Demi 'echt' bleek
Btw; de dokter doet nog een reeks afleveringen mee. De actuer schrijft op socials 'Dr. Rogier Bergman, vanaf afl. 7000'
Goeie aanvulling, thanks! Je ziet ook echt de golven waarin de serie steeds gaat, in elk geval vanaf seizoen 15/afleveringen 3000. Het wordt algemener, het zakt in. Dan komt er een goed verhaal rondom Ludo om de boel recht te trekken. Die tussentijd wordt alleen steeds korter. De explosie in de stallen was sterk, daarna was het volgende hoogtepunt letterlijk pas weer Reinier Veltman. Daarna was het Ludo op het booreiland die de sterke jaren rond seizoen 30 markeerde. Ik vond de 7000e gelijkaardig aan de aflevering voor het 30-jarig bestaan. Dat was toen vanwege corona ook maar een klein clubje en veel gedroom over het verleden.quote:
Bowien, maar de schrijfster van nu is Bowien en Yasmin al lang vergeten.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef Saranghae het volgende:
Ik dacht dat Yasmin, Stefano's grote liefde was.
Met zijn afscheid van Merel leek het wel alsof zij het was
Hij zei dat ook, dat er niet eerder een vrouw zo belangrijk voor hem was geweest of zoiets.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:27 schreef Saranghae het volgende:
Ik dacht dat Yasmin, Stefano's grote liefde was.
Met zijn afscheid van Merel leek het wel alsof zij het was
Ik hoop dat het artikel ook naar rtl is gestuurd en de makers want wat er staat is 100% de waarheid.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef GTST2021 het volgende:
@:PeterKelder en @:Mr.Pomtip Haha, jullie quotes in het GTST Courant 2024 overzicht https://gtstcourant.com/g(...)-gtst-jubileum-2024/ dat is toch wel grappig!![]()
Dit viel mij nog op in dat verhaal: Pia Blanco is niet de hoofdschrijver. "De structuur in het schrijversteam is veranderd. Het is niet zo dat er een andere hoofdschrijver is. Dit is dus meer een organisatorische verandering."
Dus men werkt daar niet meer met hoofdschrijvers?
Kijk, daar doen we het voor!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:04 schreef GTST2021 het volgende:
@:PeterKelder en @:Mr.Pomtip Haha, jullie quotes in het GTST Courant 2024 overzicht https://gtstcourant.com/g(...)-gtst-jubileum-2024/ dat is toch wel grappig!![]()
Hmm, dat kan verklaren waarom het inhoudelijk een enorme puinhoop is, aangezien er klaarblijkelijk geen duidelijke roerganger is. Wellicht dat Idse Grotenhuis daar nu meer op zit in zijn functie als creative producer, want uiteindelijk moet er iemand ook in besprekingen zitten met bijvoorbeeld RTL.quote:Dit viel mij nog op in dat verhaal: Pia Blanco is niet de hoofdschrijver. "De structuur in het schrijversteam is veranderd. Het is niet zo dat er een andere hoofdschrijver is. Dit is dus meer een organisatorische verandering."
Dus men werkt daar niet meer met hoofdschrijvers?
"Geen enkele liefde is ooit zo belangrijk geweest als mijn liefde voor jou."quote:Op woensdag 11 december 2024 20:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij zei dat ook, dat er niet eerder een vrouw zo belangrijk voor hem was geweest of zoiets.
En dat snap ik ergens wel, met die rolstoel en depressie daarna, maar het is ook wel een beetje vreemd omdat hij met Yasmin zou trouwen (of getrouwd was, weet ik het) en Bowien is natuurlijk ook doodgegaan en daar was hij ook mee getrouwd. Ik was niet echt onder de indruk van deze uitspraak naar Merel toe eigenlijk
Het is 3x niks. Hij mag van mij wel vertrekken.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso is Stefano maar een sukkeltje in die rolstoel. Niks meer over van de oude Stefano.
Ja eerst waren mensen blij want goed dat iemand een keer niet als een mirakel geneest zoals eerder Nina Robert Charlie Janine Ludo etc van het een of ander maar uiteindelijk kan je er nu heel weinig mee. En zijn comeback begon met een of ander vaag wraakplan en gelijk daarna de rolstoel eindstand comeback van niks.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:13 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Het is 3x niks. Hij mag van mij wel vertrekken.
Nou ja Charlie was ook niet binnen twee weken genezen, maar of dat nou een half jaar was of een jaar of langer, geen idee. Ik houd de optie nog wel open dat het alsnog goed komt met Stefanoquote:Op donderdag 12 december 2024 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eerst waren mensen blij want goed dat iemand een keer niet als een mirakel geneest zoals eerder Nina Robert Charlie Janine Ludo etc van het een of ander maar uiteindelijk kan je er nu heel weinig mee. En zijn comeback begon met een of ander vaag wraakplan en gelijk daarna de rolstoel eindstand comeback van niks.
Charlie duurde iets meer als een seizoen.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou ja Charlie was ook niet binnen twee weken genezen, maar of dat nou een half jaar was of een jaar of langer, geen idee. Ik houd de optie nog wel open dat het alsnog goed komt met Stefano
Ik zocht hoe lang charlie nou in die rolstoel zat, maar ik kon het niet vinden. Maar ik vond wel dat Tamara Brinkman (Saskia) ook een korte tijd de rol van Charlie heeft gespeeld, dat wist ik niet.
Bij Charlie vond ik het destijds prima aangepakt. Maar ik was toen een jaar of 12 en had de eerdere 'rolstoelers' dus niet meegemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2024 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Charlie duurde iets meer als een seizoen.
Stefano zit er inmiddels al langer in daar was het trauma veroorzaakt door Barbara en Valerie uiteindelijk de reden.
Als je dochter van 17 of 15 een kankerdiagnose krijgt dan koop je toch meteen een haarstuk? Of ben ik dan raar? Zeker met zo'n rijke familie. Ik snap dat dat het alsnog vrij heftig is om je haar te verliezen hoor, daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Wat een cliché. Hoofd kaal scheren bij een kankerpatiënt verhaallijn.
Jullie vergeten dat Kees en Babette beiden in 40-45 de musical spelen, en dat heel moeilijk te combineren is. Dus geen idee of dit een tijdelijke exit, ligt er ook aan of ze de musical gaan verlengen of niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Kijk, daar doen we het voor!Dank aan de beheerder(s) van GTST Courant voor het meelezen en quoten van mijn periodieke rants over de serie, zulke waardering vind ik leuk!
Verder ben ik het eens met wat er in de analyse gesteld wordt, ook door Jef Willemsen: de verhalen hebben nauwelijks nog impact, als er al een begin gemaakt wordt ontbreken zowel het midden als het eind, en de draaideur in de studio's waardoor acteurs en personages komen en gaan mag op slot gedaan worden. Wat was bijvoorbeeld het nut van het terughalen van Kees Boot als ie toch weer voor onbepaalde tijd uit beeld is? Oh wacht: om Babette van Veen in de tussentijd het zoveelste kolderieke verhaallijntje te geven waarmee de eens zo iconische Linda Dekker nog verder wordt verpest als overjarige onzekere puber.
En intussen is vrijwel zeker dat Sophie Bouquet voor een laatste keer door de draaideur in de studio is gegaan. Goed voor haar, ik hoop dat ze een verdere carrière kan uitbouwen (waar ze inmiddels al mee bezig was), maar ik vind het zonde dat het personage Merel Verduyn nooit goed is uitgewerkt. Eerst werden zij en Steef op een zijspoor gezet door Demi door onze strot te duwen, toen had ze eindelijk een goede liefdeslijn met Marwan die prompt werd afgekapt en sindsdien deden de schrijvers maar wat met haar: ze was een blauwe maandag lesbisch, wilde ineens bij de pliesie, dook op een man die haar vader had kunnen zijn, was afgelopen seizoen meer niet dan wel in beeld en nu kon ze op stel en sprong aan de slag bij Interpol. En dan te bedenken dat de oorspronkelijke verhaallijn voor Merel een bipolaire stoornis was waar het gezin Verduyn gebukt onder ging...
Daarop voortbordurend deze quote uit de analyse: Noa Jacobus is een ontzettend groot talent. GTST moet er echt álles aan doen om haar de komende jaren binnenboord te houden. Waar ik alleen maar volmondig ja op kan zeggen. Het is alleen te hopen dat de schrijvers haar niet als een voodoo-poppetje behandelen en alle ellende over Nola uitstorten, maar haar range als actrice ten volle benutten.
Waar ik zelf overigens acteur Ingmar aan wil toevoegen. Die gozer is een posterboy, heeft vorig seizoen bewezen te kunnen acteren in die scène met Saskia, dus speel dat uit en geef hem verdomme dan ook de verhaallijnen die het waard zijn! Geen corpsballen-ongein of fitfluencer-bullshit, maar verhalen waar de acteur zijn tanden in kan zetten en waarmee Steef Verduyn een onvergetelijk personage kan worden.
[..]
Hmm, dat kan verklaren waarom het inhoudelijk een enorme puinhoop is, aangezien er klaarblijkelijk geen duidelijke roerganger is. Wellicht dat Idse Grotenhuis daar nu meer op zit in zijn functie als creative producer, want uiteindelijk moet er iemand ook in besprekingen zitten met bijvoorbeeld RTL.
Aan Pia Blanco, mocht ze meelezen: mijn excuses dat ik in de veronderstelling was dat jij opnieuw als hoofdschrijver actief was, op basis van elders verkregen informatie. Desalniettemin zit je in het kernteam en bewijzen jij en je collega's vooralsnog niet geschikt te zijn voor die plek, getuige de erbarmelijke inhoudelijke staat van de serie op het moment. Ik vind dat dat gezegd mag, nee, moet worden. Want het blijft pijnlijk om een aflevering van 20 jaar geleden erbij te pakken en te concluderen dat dat veel beter geschreven werd - mede door een aantal van de schrijvers die er nu nog zitten.
En nee, ik wil niemand het kaas van zijn of haar brood wegnemen, maar doe jullie best en schrijf een soap/daily die de moeite van het kijken waard is, of ga voor van die pulpboekjes als Dokter Lidy van de Poel schrijven. Maar dat wat er nu van gemaakt wordt is GTST onwaardig. Ik zou bijna een fiets door een raam willen gooien uit plaatsvervangende schaamte...
Vooral omdat je de blonde haren van Nola onder haar muts uit zag komenquote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef superniger het volgende:
Wat een cliché. Hoofd kaal scheren bij een kankerpatiënt verhaallijn.
Dat is juist de grap: alles wat nu nog op het scherm te zien is, is rond afgelopen juli opgenomen, nog voor de zomerstop van cast en crew. De repetities voor de 40-45 musical zijn pas in augustus begonnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:22 schreef gtststreetteam het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat Kees en Babette beiden in 40-45 de musical spelen, en dat heel moeilijk te combineren is. Dus geen idee of dit een tijdelijke exit, ligt er ook aan of ze de musical gaan verlengen of niet.
Ja, dus? Waarom zit Babette dan nog wel in GTST?quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:22 schreef gtststreetteam het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat Kees en Babette beiden in 40-45 de musical spelen, en dat heel moeilijk te combineren is. Dus geen idee of dit een tijdelijke exit, ligt er ook aan of ze de musical gaan verlengen of niet.
En ik ben het er inderdaad mee eens dat de verhaallijnen worden afgeraffeld, personages ineens uit beeld verdwijnen, zoals Tamara.
Rtl kan makkelijk het weer op vrijdag terug brengen zo bijzonder zijn de masked singer etc nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Katja krijgt natuurlijk een unfinished business rolletje met Jullian en dan kan het ook zomaar eens best voor onbepaalde tijd zijn dat ze terug is. En dat is gezien de ophef omtrent haar terugkomst wel begrijpelijk. Het lijkt me niet dat ze voor 2/3 afleveringen terugkomt zoals met Jeff ook al eens gebeurde. Dat zou wel wel een afgang zijn. Laat haar dan maar weg. En voor wat betreft de verlenging met 3 jaar zou ik voor Videoland gewoon de vrijdag er ook weer bij betrekken zodat je op vrijdag de maandag aflevering al kunt kijken een week vooruit. RTL is trots op GTST dus moet je hier ook verder in investeren. Het terug brengen naar 4 afleveringen per week was puur een bezuiniging, niets meer dan dat.
Vond het wel verassend zo aan het begin van de week.quote:Op maandag 16 december 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een raar begin weer op de videoland aflevering.
Ik vond dat juist leukquote:Op maandag 16 december 2024 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een raar begin weer op de videoland aflevering.
Het heeft niks te maken met niet kunnen, maar met niet willen. Ze kunnen ook met twee opnameteams tegelijk gaan werken, zodat er op één dag alsnog meer scènes kunnen worden opgenomen terwijl er voor het proces nog steeds meer tijd is dan in de oude situatie. In zowel België als Frankrijk werken er zelfs drie opnameteams simultaan aan de inhoud voor een blok van vijf tot tien afleveringen. Het zal de productieplanners iets meer kopzorgen geven misschien, maar het kán wel.quote:Op maandag 16 december 2024 21:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vond het wel verassend zo aan het begin van de week.
Over GTST terug naar 5 dagen; naast budgettaire redenen is ook de nieuwe manier van filmen en montage die sinds enkele jaren terug is ingevoerd een reden dat het niet meer naar 5 dagen kan gaan.
Dat kan inderdaad! Maar dat kost natuurlijk wel weer extra geld, wat ook 1 van de redenen was dat ze teruggingen naar 4 dagen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het heeft niks te maken met niet kunnen, maar met niet willen. Ze kunnen ook met twee opnameteams tegelijk gaan werken, zodat er op één dag alsnog meer scènes kunnen worden opgenomen terwijl er voor het proces nog steeds meer tijd is dan in de oude situatie. In zowel België als Frankrijk werken er zelfs drie opnameteams simultaan aan de inhoud voor een blok van vijf tot tien afleveringen. Het zal de productieplanners iets meer kopzorgen geven misschien, maar het kán wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |