Op, je begeeft je op een glijdende schaal.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je eenmaal als club met dat soort figuren in zee gaat om de meubelen te redden begeef je je in een glijdende schaal. Been there, done that.
Bedankt voor deze verbetering makker, zo leer ik nog eens watquote:Op vrijdag 8 november 2024 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op, je begeeft je op een glijdende schaal.
Zo steken we hier allemaal wat van elkaar op!quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verbetering makker, zo leer ik nog eens wat
Ze bakken er sowieso geen klote van dit seizoen. Helemaal geen bijzonder elftal. Wel benieuwd naar het potje tegen Lazio. Die vond ik ook tegen Twente erg goed, ondanks een man meer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 10:38 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik zie dat Sociedad de derby tegen Bilbao op het programma heeft staan op de zondag voordat Ajax op bezoek komt, dus spelers sparen zit er in ieder geval al niet echt in voor ze.
Nou dan had ik het dagbestedingsverblijf van PSVCL laten behangen met Ajax behang.quote:Op donderdag 7 november 2024 22:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Elke Fokker is toch miljonair?
Die krijgen ook anaal van barca dit weekendquote:Op vrijdag 8 november 2024 11:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze bakken er sowieso geen klote van dit seizoen. Helemaal geen bijzonder elftal. Wel benieuwd naar het potje tegen Lazio. Die vond ik ook tegen Twente erg goed, ondanks een man meer.
Die hoef ik niet meer terug te zien hoorquote:
vergane glorie / niet fit / walgelijk persoon. Lekker daar blijvenquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer terug te zien hoor![]()
Kan er ook sowieso niet zoveel meer van.
welke positie speelt hij jet meest? We zoeken sowieso een rechtsback, rensch gaat wel weg en gaaie is verdedigend vrij weinigquote:Op vrijdag 8 november 2024 12:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Youri Regeer ontwikkelt zich heel goed bij FC Twente en is op meerdere posities inzetbaar. Zou Ajax aankomende zomer de terugkoopclausule van 5 miljoen moeten activeren om hem terug te halen?
Op het middenveld maar zijn natuurlijke positie is rechtsback volgens mij.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
welke positie speelt hij jet meest? We zoeken sowieso een rechtsback, rensch gaat wel weg en gaaie is verdedigend vrij weinig
ja als hij dermate stappen heeft gezet zeg ik doen persoonlijk. Hopelijk hebben de scoutingsmensen dit duidelijkquote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op het middenveld maar zijn natuurlijke positie is rechtsback volgens mij.
Andersom denk ik. Hij werd pas bij Jong Ajax weleens rechtsback gezet.quote:Op vrijdag 8 november 2024 13:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op het middenveld maar zijn natuurlijke positie is rechtsback volgens mij.
Dit. Wat een enorme kneus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
vergane glorie / niet fit / walgelijk persoon. Lekker daar blijven
Idd, dan had hij na zijn avontuur bij Chelsea gelijk voor Ajax moeten kiezen. Dat hoeft nu niet meer.quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die hoef ik niet meer terug te zien hoor![]()
Kan er ook sowieso niet zoveel meer van.
Zo groot is de weerstand tot dusver niet dus dat moet wel lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schijnen zo'n 15/16 punten nodig te zijn voor top-8, dus echt nog wel 2 overwinningen nodig.
Winnen tegen die Letten en galatasaray en/of sociadad moet wel lukken lijkt me.quote:Op vrijdag 8 november 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schijnen zo'n 15/16 punten nodig te zijn voor top-8, dus echt nog wel 2 overwinningen nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |