quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon je eigen muziek draaien met voetballen op de achtergrond. Dat geouwehoer is toch gewauwel in de ruimte.
Bekijk deze YouTube-video
Mooie winst voor Brugge.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel een hoop stunts in dit format.
Denk dat die zakken zeker in Rotterdam nog vrij zwaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me een prima kerel voor bij de McDrive. Of zou dat te belastend zijn, steeds die zakken aangeven?
Justin moet permanent met bubbeltjesfolie om zich heen door het leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Lijkt me een prima kerel voor bij de McDrive. Of zou dat te belastend zijn, steeds die zakken aangeven?
Wat heb je gegeten ? Ook.quote:
Dan blijft ze in leven.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Waarom ademt Helene nog? @:powerloungen
De goeien gaan altijd eerst .quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Idem ditoquote:
Doe nou niet zo bij de pinken.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Leg het maar uit na een vraag van de interviewer.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
''Hopelijk kunnen we de storm voorkomen zeg maar. ''
Hoe kan die Pepijn nu hoofdcoach zijn.
Je bedoelt Feijenoord neem ik aan. Ik twijfel tussen spiritus of chloor. Net hoe straks m'n bui hangt bij het open dak.quote:
Misschien kan hij de storm nuken.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
''Hopelijk kunnen we de storm voorkomen zeg maar. ''
Hoe kan die Pepijn nu hoofdcoach zijn.
Geniet ervanquote:Op woensdag 6 november 2024 20:22 schreef Zipportal het volgende:
Tied voor een broodje zonder slagroom. @:3rr0r
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bedoelt Feijenoord neem ik aan. Ik twijfel tussen spiritus of chloor. Net hoe straks m'n bui hangt bij het open dak.
Inter - Arsenal is ook niet te versmaden.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we vanavond allemaal achter Feyenoord staan voor onze cofficinten.
quote:Op woensdag 6 november 2024 20:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
Akkoord.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goed afgekeken van Andre Rieu.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:52 schreef tong80 het volgende:
Wie is die gitarist die met een gitaar playbackt ?
oke alleen voor vandaag dan...quote:Op woensdag 6 november 2024 20:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens de dataautistjes ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:53 schreef RamboDirk het volgende:
Volgens Helene heb je genoeg aan 9 punten, ik geleuf er niks van
dus ditquote:Op woensdag 6 november 2024 20:52 schreef Zorro het volgende:
Dit is typisch zo'n wedstrijd waar een club in de problemen ineens een onverwachte wederopstanding maakt.
Dus Salzburg is kansloos.
Dat bedoel ik. Eigenlijk te triest. Die gasten lopen nog binnen ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed afgekeken van Andre Rieu.
Salzburg is toch de stad van de wals ?quote:Op woensdag 6 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed afgekeken van Andre Rieu.
Oh nee 9 is trouwens 50%. 10 is 95%quote:
Nee ze hebben in de Kuip geen dakquote:Op woensdag 6 november 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Eigenlijk te triest. Die gasten lopen nog binnen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |