De een ziet een concert van Acda en de Munnik zitten, de ander vindt een journalist kut.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een negatief mannetje
Jouw hele oeuvre bestaat louter uit do-re-mi-fa-sol schijtposts dus dit leg ik snel naast me neer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een negatief mannetje
Eigenlijk zijn we allemaal op onze eigen manier kutquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De een ziet een concert van Acda en de Munnik zitten, de ander vindt een journalist kut.
Dat maakt ons allemaal zo leuk.
Femke Marije Wiersmaquote:
Dat doet pijn man, ik was echt op zoek naar jouw erkenningquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat louter uit do-re-mi-fa-sol schijtposts dus dit leg ik snel naast me neer.
Akkoord.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ho ho ho mensen, laten we het nu gezellig houden.
Laat het ruzie maken nu maar aan mij over.
Je had me in de eerste helft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ho ho ho mensen, laten we het nu gezellig houden.
Laat het ruzie maken nu maar aan mij over.
Is Leverkussen een stukje minder dan vorig seizoen of valt het kwartje net wat minder hun kant op?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:53 schreef Sabata het volgende:
ben wel benieuwd naar Slotball tegen Xabiball. maar als ze de wedstrijd tegen Stuttgart hebben geanalyseerd verwachten we geen grote problemen, 2-1 denk ik. Andrich die er weer eentje inlegt en Frimpong die zoveel mist dat hij een reclame bord in twee trapt
'een wedstrijd tussen een topploeg uit Engeland en Duitsland'.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
'We willen het niet onderbreken dit schitterende clublied van Liverpool'. Vervolgens komt van Basten in beeld om niks te zeggen.......:{
Ok, dat is eigenlijk wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'een wedstrijd tussen een topploeg uit Engeland en Duitsland'.
Die zenden geen CL uit.quote:
ik zou zeggen dat het kwartje verkeerd viel de laatste wedstrijden. kansen krijgen ze nog genoeg, maar of ze schoten te haastig of de keeper lag in de weg. Nübel maakte vrijdag echt goed reclame voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Leverkussen een stukje minder dan vorig seizoen of valt het kwartje net wat minder hun kant op?
We gaan allemaal een keertje dood.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik branden een kaarsje voor Valencia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |