SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?In de modder?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:39 schreef VEM2012 het volgende:
In Spanje weten ze ook weer waar ze staan.maxi-mus
are you not entertained?Ajax en Feyenoord winnen, Twente en AZ verliezen.quote:
En denk Portugal ook in de buurt van 9 punten.Coco
dat vind je leuk hèNee hoor, zaterdag.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dan ben ik wat te laat, laat maar danWhat can change the nature of a man?Coco
dat vind je leuk hèWe gaan even een plasje plegen voor de klapper van de avond.What can change the nature of a man?quote:Kiesmens @Zipportalquote:Het Amerikaanse kiessysteem is voor buitenstaanders iedere vier jaar weer even wennen. In de belangrijkste democratie ter wereld bepaalt niet de meerderheid van de kiezers wie er wint, maar een ingewikkeld kiescollege.
Daarin zijn burgers vertegenwoordigd op basis van de bevolkingsaantallen per staat: grote staten als Californië en Texas hebben respectievelijk 54 en 40 kiesmannen, kleinere als Alaska of Delaware maar drie. In totaal zijn er 538 kiesmannen (een kiesman kan natuurlijk ook een vrouw zijn). Een meerderheid van de helft plus één is voldoende voor de overwinning: 270.Van mij mag Edgar homofiel zijn hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Acda en de Munnik, je bent toch geen homofiel Edgar?* Verwijderd *Ik vind jou maar een negatief mannetjequote:Op dinsdag 5 november 2024 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Deze arrogante kutjournalist is weer een typische Brit.* Verwijderd *Coco
dat vind je leuk hèNorse Fries.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een negatief mannetjeWhat can change the nature of a man?Coco
dat vind je leuk hèDe vrouwen wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Friesen zijn sowieso geen leuke mensenWhat can change the nature of a man?DombohetOlifantje1
UedaGernotDe een ziet een concert van Acda en de Munnik zitten, de ander vindt een journalist kut.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een negatief mannetje
Dat maakt ons allemaal zo leuk.maxi-mus
are you not entertained?Jouw hele oeuvre bestaat louter uit do-re-mi-fa-sol schijtposts dus dit leg ik snel naast me neer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een negatief mannetjeEigenlijk zijn we allemaal op onze eigen manier kutquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De een ziet een concert van Acda en de Munnik zitten, de ander vindt een journalist kut.
Dat maakt ons allemaal zo leuk.* Verwijderd *DombohetOlifantje1
UedaGernotHo ho ho mensen, laten we het nu gezellig houden.
Laat het ruzie maken nu maar aan mij over.Femke Marije Wiersmaquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.ben wel benieuwd naar Slotball tegen Xabiball. maar als ze de wedstrijd tegen Stuttgart hebben geanalyseerd verwachten we geen grote problemen, 2-1 denk ik. Andrich die er weer eentje inlegt en Frimpong die zoveel mist dat hij een reclame bord in twee trapt"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"Dat doet pijn man, ik was echt op zoek naar jouw erkenningquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw hele oeuvre bestaat louter uit do-re-mi-fa-sol schijtposts dus dit leg ik snel naast me neer.* Verwijderd *maxi-mus
are you not entertained?Akkoord.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ho ho ho mensen, laten we het nu gezellig houden.
Laat het ruzie maken nu maar aan mij over.Coco
dat vind je leuk hèJe had me in de eerste helft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ho ho ho mensen, laten we het nu gezellig houden.
Laat het ruzie maken nu maar aan mij over.What can change the nature of a man?maxi-mus
are you not entertained?Is Leverkussen een stukje minder dan vorig seizoen of valt het kwartje net wat minder hun kant op?quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:53 schreef Sabata het volgende:
ben wel benieuwd naar Slotball tegen Xabiball. maar als ze de wedstrijd tegen Stuttgart hebben geanalyseerd verwachten we geen grote problemen, 2-1 denk ik. Andrich die er weer eentje inlegt en Frimpong die zoveel mist dat hij een reclame bord in twee trapttong80
Spleenheup'We willen het niet onderbreken dit schitterende clublied van Liverpool'. Vervolgens komt van Basten in beeld om niks te zeggen.......:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !maxi-mus
are you not entertained?'een wedstrijd tussen een topploeg uit Engeland en Duitsland'.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
'We willen het niet onderbreken dit schitterende clublied van Liverpool'. Vervolgens komt van Basten in beeld om niks te zeggen.......:{tong80
SpleenheupOk, dat is eigenlijk wel het vermelden waard.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'een wedstrijd tussen een topploeg uit Engeland en Duitsland'.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !ik zou zeggen dat het kwartje verkeerd viel de laatste wedstrijden. kansen krijgen ze nog genoeg, maar of ze schoten te haastig of de keeper lag in de weg. Nübel maakte vrijdag echt goed reclame voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is Leverkussen een stukje minder dan vorig seizoen of valt het kwartje net wat minder hun kant op?"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"DombohetOlifantje1
UedaGernotWe gaan allemaal een keertje dood.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
@:zipportal en ik branden een kaarsje voor Valencia.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: