Minimaal, kleinere stukjes ook goedquote:
samequote:Op dinsdag 5 november 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet voor de uitslag opblijven, zie wel
Nee he, enige dat gaat gebeuren vannacht is dat die malloot alvast zijn eigen overwinning gaat uitroepen, hoe het er ook voor lijkt te staanquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:36 schreef Prisha het volgende:
Ik verwacht de uitslag morgenochtend nog niet eens...
Doet ie nu alquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee he, enige dat gaat gebeuren vannacht is dat die malloot alvast zijn eigen overwinning gaat uitroepen, hoe het er ook voor lijkt te staan
Radbraken dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Minimaal, kleinere stukjes ook goed
Voorlopige welquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:36 schreef Prisha het volgende:
Ik verwacht de uitslag morgenochtend nog niet eens...
Daarna jaquote:
Nee is wat lastig met al die kleine stukjesquote:
Bronzen stier?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee is wat lastig met al die kleine stukjes
En voor meer heel fijne methodiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bronzen stier?
Die link ga ik niet aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor meer heel fijne methodieken
https://historianet.nl/ma(...)rtelen-tien-methoden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Live gezien in 19nogwatquote:
Als je opblijft vanwege de uitslag moet je er zalf op smerenquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet voor de uitslag opblijven, zie wel
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als je opblijft vanwege de uitslag moet je er zalf op smeren
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bronzen stier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor meer heel fijne methodieken
https://historianet.nl/ma(...)rtelen-tien-methoden![]()
Heb jij gestemd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
Aangezien Trump een enorme crimineel is is het wat mij betreft best makkelijk kiezen
quote:
Er zitten ook best wat voorwaarden aan mocht je daar willen stemmen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef pullup het volgende:
Moet ik speciaal aanvragen tegenwoordig, komt niet automatisch in de bus
Dit vat het wel samen jaquote:
Ongelooflijk dat die nog bestaat, maar er is wel meer niet te geloven aan deze verkiezingenquote:
Hoezo ongelofelijk? Er is toch bijna altijd wel een derde keuze die niets klaar maakt?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die nog bestaat, maar er is wel meer niet te geloven aan deze verkiezingen
Deze presteert het al een paar keer om niets te presteren. Ooit houd het op zou je zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo ongelofelijk? Er is toch bijna altijd wel een derde keuze die niets klaar maakt?
Ik heb het nooit automatisch in de bus gekregenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef pullup het volgende:
Moet ik speciaal aanvragen tegenwoordig, komt niet automatisch in de bus
Ooit gekregen haha, maar dat was ook nog in de tijd dat ik vrolijk op het museumplein kon binnenwandelen en in 3 minuten een paspoort kreegquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het nooit automatisch in de bus gekregen
Dat is héél lang geledenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit gekregen haha, maar dat was ook nog in de tijd dat ik vrolijk op het museumplein kon binnenwandelen en in 3 minuten een paspoort kreeg
Laatste keer dat ik hem wilde aanvragen moest ik ongeveer 3 maanden wachten om een tijdslot te kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is héél lang geleden. Ik kan me dat niet eens herinneren. Ik heb mijn paspoort trouwens de laatste keer via de post kunnen doen. Hoefde eens een keer niet naar Amsterdam ervoor, dat was echt superfijn. Het was een try out geloof ik, nou, try out geslaagd. Nooit meer anders.
Drie maanden??? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang heb hoeven wachten. In elk geval hoeft dat nu niet meer. Het kan allemaal via de post, versturen van de aanvraag en het ontvangen van je paspoort. Ik had hem binnen 3 weken. Mijn zus heeft het vorig jaar ook op die manier gedaan, ging ook zeer rap.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem wilde aanvragen moest ik ongeveer 3 maanden wachten om een tijdslot te kunnen krijgen.
Foto's van het juiste formaat gemaakt en alles en toen kwam het alsnog niet uit op dat tijdstip. Laatste keer denk ik
Ja dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drie maanden??? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang heb hoeven wachten. In elk geval hoeft dat nu niet meer. Het kan allemaal via de post, versturen van de aanvraag en het ontvangen van je paspoort. Ik had hem binnen 3 weken. Mijn zus heeft het vorig jaar ook op die manier gedaan, ging ook zeer rap.
quote:
Ze zijn gewoon bang voor jou, vandaar dat ze haast maken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drie maanden??? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang heb hoeven wachten. In elk geval hoeft dat nu niet meer. Het kan allemaal via de post, versturen van de aanvraag en het ontvangen van je paspoort. Ik had hem binnen 3 weken. Mijn zus heeft het vorig jaar ook op die manier gedaan, ging ook zeer rap.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang voor jou, vandaar dat ze haast maken.
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn interesse in de VS politiek begon ooit met Ron Paul
quote:
Dat kan ik mij niet echt meer herinneren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Maar destijds één van de eersten die door had op welke weg we zijn...
Die man leeft gewoon nogquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Maar destijds één van de eersten die door had op welke weg we zijn...
Zeker leeft hij nog.. en ook die is uiteraard voor de enige die de mensheid nog kan reddenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die man leeft gewoon nogik dcht dat ie dood was
Bijna 90 is ie alweer. Damn waar blijft de tijdquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker leeft hij nog.. en ook die is uiteraard voor de enige die de mensheid nog kan redden
Ja bizar.... Ik zit hier ook gewoon oud te worden... Knipert paar keer met je ogen en hoppa... krijg je plots emails dat je recht heb op een senioren kaartquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bijna 90 is ie alweer. Damn waar blijft de tijd
nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja bizar.... Ik zit hier ook gewoon oud te worden... Knipert paar keer met je ogen en hoppa... krijg je plots emails dat je recht heb op een senioren kaart
je bent zo oud als je je voelt? zoiets., of zoquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik voel mij op dit moment oud. Telt dat ook?
ohh nooooquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de mail:
[ afbeelding ]
Ouwe zak.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit de mail:
[ afbeelding ]
Ja en de (r)overheid wil ook iets van me.. maar dat moet ik nog open maken... Bevolkingsonderzoek.. Dat zaakje stinktquote:
Dat kan een prostaatkankeronderzoek zijn misschien? Het is nooit zulk leuke post, van de bevolkingsonderzoek. Maar ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja en de (r)overheid wil ook iets van me.. maar dat moet ik nog open maken... Bevolkingsonderzoek.. Dat zaakje stinkt
Dat wou ik nou weer net niet zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat kan een prostaatkankeronderzoek zijn misschien? Het is nooit zulk leuke post, van de bevolkingsonderzoek. Maar ja.
Kan.. maat van me vertelde dat ze darminhoud willenquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat kan een prostaatkankeronderzoek zijn misschien? Het is nooit zulk leuke post, van de bevolkingsonderzoek. Maar ja.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan.. maat van me vertelde dat ze darminhoud willenBinnenkort eens voorzichtig open maken.
Nou, dan moeten ze even naar Trump luisteren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan.. maat van me vertelde dat ze darminhoud willenBinnenkort eens voorzichtig open maken.
They're eating the CATS! They're eating the DOGS!quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou, dan moeten ze even naar Trump luisteren.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
They're eating the CATS! They're eating the DOGS!
Awww zielig voor die ezeltjesquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:18 schreef Prisha het volgende:
Die wolven doen echt behoorlijk huishouden...ik las nu over die ezeltjes in Wekerom
Vind ook dat boeren en schapenhouders zichzelf en hun kudde moeten mogen verdedigen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:18 schreef Prisha het volgende:
Die wolven doen echt behoorlijk huishouden...ik las nu over die ezeltjes in Wekerom
jaquote:
Helemaal mee eens. Snap niet dat dat niet mag. Nu was er weer eentje die 12 jongen had. 12! Die moeten ook allemaal eten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind ook dat boeren en schapenhouders zichzelf en hun kudde moeten mogen verdedigen.
Wolven op zich hier prima... maar zonder natuurlijk vijand gaat dat natuurlijk niet werken.
Komt omdat mensen al jaren op idioten stemmen... Lees alleen dit en het vorige topic maar... allemaal de weg kwijtquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja
[..]
Helemaal mee eens. Snap niet dat dat niet mag. Nu was er weer eentje die 12 jongen had. 12! Die moeten ook allemaal eten.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt omdat mensen al jaren op idioten stemmen... Lees alleen dit en het vorige topic maar... allemaal de weg kwijt
Noem er eens één die geen idioot is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Komt omdat mensen al jaren op idioten stemmen... Lees alleen dit en het vorige topic maar... allemaal de weg kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |