Minimaal, kleinere stukjes ook goedquote:
samequote:Op dinsdag 5 november 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet voor de uitslag opblijven, zie wel
Nee he, enige dat gaat gebeuren vannacht is dat die malloot alvast zijn eigen overwinning gaat uitroepen, hoe het er ook voor lijkt te staanquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:36 schreef Prisha het volgende:
Ik verwacht de uitslag morgenochtend nog niet eens...
Doet ie nu alquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee he, enige dat gaat gebeuren vannacht is dat die malloot alvast zijn eigen overwinning gaat uitroepen, hoe het er ook voor lijkt te staan
Radbraken dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Minimaal, kleinere stukjes ook goed
Voorlopige welquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:36 schreef Prisha het volgende:
Ik verwacht de uitslag morgenochtend nog niet eens...
Daarna jaquote:
Nee is wat lastig met al die kleine stukjesquote:
Bronzen stier?quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee is wat lastig met al die kleine stukjes
En voor meer heel fijne methodiekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bronzen stier?
Die link ga ik niet aanklikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor meer heel fijne methodieken
https://historianet.nl/ma(...)rtelen-tien-methoden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Live gezien in 19nogwatquote:
Als je opblijft vanwege de uitslag moet je er zalf op smerenquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:31 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet voor de uitslag opblijven, zie wel
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:27 schreef D. het volgende:
[..]
Als je opblijft vanwege de uitslag moet je er zalf op smeren
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bronzen stier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor meer heel fijne methodieken
https://historianet.nl/ma(...)rtelen-tien-methoden![]()
Heb jij gestemd?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
Aangezien Trump een enorme crimineel is is het wat mij betreft best makkelijk kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |