Nah, dat stuk maken van die trofee was talent, geen gelukquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef Nia het volgende:
Ik vind dat Lando van die geniepige afgunstige trekjes heeft. In de tijd dat Max nog de ene na de andere race won was het altijd "Ach, Max wint toch altijd", in plaats van de hand in eigen boezem te steken en te zeggen dat ze als team nog harder moesten werken. Max spreekt altijd in de 'wij' vorm en bedankt iedereen van het team voor hun tomeloze inzet. Het stuk maken van Max' porseleinen trofee leek in de media grappig, maar voor mij zat daar een afgunstige bijsmaak bij.
Uhuhquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Oké, waarom moest Oscar dan aan de kant?
De excuses worden nu gezochtquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Die Herbert is echt de weg kwijt, wat een dom argumentquote:"Is er vooringenomenheid? Nee, natuurlijk niet. Ik was niet de enige die dacht dat wat Max in Mexico deed, over de top was. Lando Norris en Zak Brown dachten dat ook"
Die man drinkt WC-EEND.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Die Herbert is echt de weg kwijt, wat een dom argument
"Ja maar hunnie zeiden het ook!"quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Hij begrijpt ook niet dat de functies van steward en analist onverenigbaar met elkaar zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Kinnesinne.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Mensen kunnen geen dubbele pet dragen daar zijn mensen te emotioneel voor. Herbert kan zijn emoties en mening als analyst niet uitschakelen wanneer hij steward is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Omdat niet main target.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Probleem is ook dat een steward een vrijwilligersfunctie is. Las dat je 300 dollar vergoeding kreeg, dat is net genoeg voor de consumptiebonnen van een weekend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij begrijpt ook niet dat de functies van steward en analist onverenigbaar met elkaar zijn.
Een voetbalanalist heeft ook geen functie als VAR of zo.
Ajax krijgt een penalty.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
[x] Ongeschiktquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Mensen kunnen geen dubbele pet dragen daar zijn mensen te emotioneel voor. Herbert kan zijn emoties en mening als analyst niet uitschakelen wanneer hij steward is.
Dat is dit weekend ook weer heel duidelijk geworden.
Het zal je maar gezegd worden als Lando zijnde.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zit wel een kern van waarheid in. Dat hele gezeur op de Hungaroring bijvoorbeeld. Kostte Lando ook punten in het WDC.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Het zal je maar gezegd worden als Lando zijnde.
Maar ik denk dat ze nu (later dus) gedacht hadden: "Ach, als het Norris tóch kan lukken.... dan gaan we er ook maar voor!"
Dat.quote:
Ja, dat is natuurlijk volslagen idioot in een wereld waarin er miljarden om gaan. Geen idee waarom ze dat niet professionaliseren want dat dat hard nodig is staat buiten kijf.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Probleem is ook dat een steward een vrijwilligersfunctie is. Las dat je 300 dollar vergoeding kreeg, dat is net genoeg voor de consumptiebonnen van een weekend.
Onbegrijpelijk dat ze niet een fatsoenlijke vergoeding krijgen met al dat geld dat erin om gaat.
En volgend jaar zal Piastri in het begin vooral voor zichzelf rijden. Als hij dan voor op Norris staat wordt het nog leuk tussen die twee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat.
Ze hebben Oscar toen laten winnen in Hongarije (nu ja, Norris deed dat zelf eigenlijk).
Dat hadden nog wel dure (verlies)punten kunnen wezen voor Norris, en dat blijkt nu inderdaad.
Maar op Hongarije stond Lando er niet zó goed voor als tot Brazilie.
Heb dit echt tien keer gelezen, om te kijken of er echt stond wat ik dacht dat er stond, maar het staat er echtquote:"Ik begrijp Jos' standpunt, want het gaat over zijn zoon", vervolgt Herbert. "Is er vooringenomenheid? Nee, natuurlijk niet. Ik was niet de enige die dacht dat wat Max in Mexico deed, over de top was. Lando Norris en Zak Brown dachten dat ook"
Dat is nog enige kans voor Max volgend jaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En volgend jaar zal Piastri in het begin vooral voor zichzelf rijden. Als hij dan voor op Norris staat wordt het nog leuk tussen die twee.
Zoals ik al eerder postte :quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb dit echt tien keer gelezen, om te kijken of er echt stond wat ik dacht dat er stond, maar het staat er echt
De tering man .... Die gast is toch totaal ongeschikt voor zo'n functie.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar hunnie zeiden het ook!"
Max dus de lachende derde?quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is nog enige kans voor Max volgend jaar eigenlijk.
Piastri vs Norris
Leclerc vs Lewis
Max in z'n eentje. Russell zal ook wel alleen zijn verwacht ik.
Lekker weer veel punten afsnoepen van elkaar.
Ik vind het fijn dat stewards in de media uitleg geven over de rol van stewards en bepaalde beslissingen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb dit echt tien keer gelezen, om te kijken of er echt stond wat ik dacht dat er stond, maar het staat er echt
quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat.
Ze hebben Oscar toen laten winnen in Hongarije (nu ja, Norris deed dat zelf eigenlijk).
Dat hadden nog wel dure (verlies)punten kunnen wezen voor Norris, en dat blijkt nu inderdaad.
Maar op Hongarije stond Lando er niet zó goed voor als tot vlak voor de race in Brazilie.
Omdat er op dat moment nog een kans was voor Norris om het WDC te winnen, en het voor de constructors niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Zou ook een goede aanbeveling kunnen zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk volslagen idioot in een wereld waarin er miljarden om gaan. Geen idee waarom ze dat niet professionaliseren want dat dat hard nodig is staat buiten kijf.
Dat kan echt nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet de insteek zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat er op dat moment nog een kans was voor Norris om het WDC te winnen, en het voor de constructors niks uitmaakt.
Als de insteek vanaf het begin was om WDC te worden dan hadden ze in Hongarije ook wel geswapt.
Het is ook onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou niet de insteek zijn?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 november 2024 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
[..]
Wellicht geloofde McLaren er niet in, dat hun auto 'de beste van het veld' zou zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Omdat je niet één duidelijk de ene rijder boven je andere rijder de voorkeur wil geven (tenzij je met een rijdersduo Verstappen-Perez werkt, waarbij de ander van een beduidend lager niveau is). Is waarschijnlijk politiek. Tenzij je de laatste races in gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:13 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Naja, dat er van Max moeilijk te winnen valt weet iedereen.. maar Perz laat punten liggen dus WCC is makkelijker te halen.quote:
Als Perez slechts de helft van het aantal punten van Max zou hebben, zou RBR nu bovenaan staan in de WCC. Dat feitje zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Naja, dat er van Max moeilijk te winnen valt weet iedereen.. maar Perz laat punten liggen dus WCC is makkelijker te halen.
Zeker nu Max dit jaar niet zo dominant was als vorig jaar, vorig jar had Max in z'n eentje al punten genoeg gewonnen om WCC te worden, had Perez helemaal niet nodig.
De commentsquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Brundle is het niet met Norris eens.
Bekijk deze YouTube-video
quote:@augustortiz
20 uur geleden
British media had to catch an Uber after lap 68
quote:@JS-ll8nk
11 uur geleden
Unbelievable how salty sky is. One of the greatest ever races and performances. Didn’t even attend the post race press conference. This is just shameful journalism.
quote:@angel_one1259
17 uur geleden
Damon Hill looks like attending a funeral when talking to Horner after the race😂
Uitleg mag, niks mis mee. Niet iedereen duikte de documenten in, dus snap best dat ze soms wat willen uitleggen. Vooral als er iets niet duidelijk is of ergens veel gezeik over is ontstaan. Prima.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat stewards in de media uitleg geven over de rol van stewards en bepaalde beslissingen.
Maar iemand zou Herbert moeten zeggen dat hij met zijn interviews zijn anti-Verstappen en anti-Alonso bias laat zien. Dat is voor zijn reputatie schadelijk en zou consequenties moeten hebben voor zijn rol als neutrale steward. Dat het tot nu toe nog steeds zonder gevolgen blijft is hoogst opmerkelijk
Edit: dat hij überhaupt zo'n domme redenering uit zijn mond krijgt geeft te denken
Dat is voor later in het seizoen natuurlijk, elke coureur heeft recht op de kans om voor het kampioenschap te gaan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat je niet één duidelijk de ene rijder boven je andere rijder de voorkeur wil geven (tenzij je met een rijdersduo Verstappen-Perez werkt, waarbij de ander van een beduidend lager niveau is). Is waarschijnlijk politiek. Tenzij je de laatste races in gaat.
GP die de hele tijd alle kleuren van de regenboog schijt terwijl Max op cruise control FL na FL rijdtquote:
Goed idee.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Misschien moet Jos zich ook maar eens aanmelden als steward
Als je het WCC als prioriteit neemt dan zorg je ook ervoor dat je rijders punten pakken in het WDC, dat is inherent aan elkaar. Maar dan kan nog steeds wel de nadruk lligen op WCCquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is voor later in het seizoen natuurlijk, elke coureur heeft recht op de kans om voor het kampioenschap te gaan.
Dat betekent niet dat ze zich niet bezig houden met het rijderskampioenschap.
quote:McLaren had er bovendien de auto voor om dit jaar beide titels binnen te slepen en ik weet zeker dat indien Mercedes dit jaar die snelheid had gehad dat of Lewis of George kampioen geworden was want dat team weet wel hoe te winnen.
Mol zegt te vaak de verkeerde naam, ook geen goed plan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Goed idee.
Jos is vast en zeker net zo goed in staat om 'objectief' de situaties te beoordelen. Alleen een klein dingetje. Als iemand zijn zoon van de baan beukt dan geeft de emotionele Jos die coureur geen zwarte vlag maar een beuk op de neus.
Leuk, ik houd van controverse en sensatie, maar dat is bij nader inzien toch niet zo'n goed idee
Olav Mol dan maar?
Incident involving car no 4 under investigation.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mol zegt te vaak de verkeerde naam, ook geen goed plan.
Mol heeft ook zijn voorkeuren, dus nee. Jos heeft een strafblad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Mol zegt te vaak de verkeerde naam, ook geen goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |