SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2024 09:49:00 ]![]()
Bandschuurmachine erop met korrel 40
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik ga er sowieso nog wel met schuurpapier overheen, maar ik heb ooit een keer een bandschuurmachine gekocht en na 1x gebruik weg gedaan omdat ik er direct een hele hap uit een drempel mee heb gehaald!quote:![]()
![]()
Amateurquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga er sowieso nog wel met schuurpapier overheen, maar ik heb ooit een keer een bandschuurmachine gekocht en na 1x gebruik weg gedaan omdat ik er direct een hele hap uit een drempel mee heb gehaald!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik heb er pas geleden 1 gehuurd voor een paar uur, kostte me 40 euro.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga er sowieso nog wel met schuurpapier overheen, maar ik heb ooit een keer een bandschuurmachine gekocht en na 1x gebruik weg gedaan omdat ik er direct een hele hap uit een drempel mee heb gehaald!
Ik kwam er een dag later achter dat je voor dat geld gewoon een goede kan kopen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er pas geleden 1 gehuurd voor een paar uur, kostte me 40 euro.
Ik kwam er een dag later achter dat je voor dat geld gewoon een goede kan kopen!
![]()
40 euro voor een uurquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb er pas geleden 1 gehuurd voor een paar uur, kostte me 40 euro.
Ik kwam er een dag later achter dat je voor dat geld gewoon een goede kan kopen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als de ergste zooi eraf is , is dat wel handig om de trap te schurenquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga er sowieso nog wel met schuurpapier overheen, maar ik heb ooit een keer een bandschuurmachine gekocht en na 1x gebruik weg gedaan omdat ik er direct een hele hap uit een drempel mee heb gehaald!![]()
gewone bandschuurmachine hier en zo'n driehoekje voor in de hoekjes![]()
Eerst die lijmmeuk eraf krijgenSmile, it's free therapy.![]()
Een paar uur staat er.quote:I'm surrounded by morons!
Ja wat driehoekjes betreft; voor de tegellijm op de vloer in de aanbouw kan ik mooi dit gebruiken:quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als de ergste zooi eraf is , is dat wel handig om de trap te schuren![]()
gewone bandschuurmachine hier en zo'n driehoekje voor in de hoekjes![]()
Eerst die lijmmeuk eraf krijgen
Die heb ik nog wel!![]()
![]()
heb je een Fein?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat driehoekjes betreft; voor de tegellijm op de vloer in de aanbouw kan ik mooi dit gebruiken:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is handig!!!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat driehoekjes betreft; voor de tegellijm op de vloer in de aanbouw kan ik mooi dit gebruiken:
[ afbeelding ]
Die heb ik nog wel!
Smile, it's free therapy.![]()
Ik las gisteren toevallig dat die heel erg goed moeten zijn!quote:
Nee, ik heb eentje die in het koffertje van m'n Worx machientje zat.![]()
![]()
Hier kan je tegenwoordig gereedschap lenen bij de bibliotheek. Vind ik wel een goed concept.I'm surrounded by morons!
Heel fijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las gisteren toevallig dat die heel erg goed moeten zijn!
Nee, ik heb eentje die in het koffertje van m'n Worx machientje zat.
Dat is inderdaad een mooi / goed concept.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:55 schreef Fogel het volgende:
Hier kan je tegenwoordig gereedschap lenen bij de bibliotheek. Vind ik wel een goed concept.Smile, it's free therapy.![]()
ja normaal doe je zo'n driehoekje op een Feinquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las gisteren toevallig dat die heel erg goed moeten zijn!
Nee, ik heb eentje die in het koffertje van m'n Worx machientje zat.
vandaar
kijk wel uit dat je niet te tegel kaal schuurt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Klopt, maar ik was niet zo op de hoogte van die machines. De behanger kwam de muren checken, en die zei dat het geschuurd moest worden. Ik dacht dat zij dat zouden doen, want er stond een stelpost van 300 eu voor op de offertequote:![]()
ai dat hoop ik dan ook voor jequote:Op dinsdag 5 november 2024 09:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is deze beter gaar dan de vorige hihi
Smile, it's free therapy.![]()
WTF!!!!quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:55 schreef Fogel het volgende:
Hier kan je tegenwoordig gereedschap lenen bij de bibliotheek. Vind ik wel een goed concept.![]()
![]()
Ik zie zo'n schuurkop van Fein voor 4 tientjes, en een merkloos ding wat er ook prima uit ziet voor ¤13,50.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja normaal doe je zo'n driehoekje op een Fein
vandaar
kijk wel uit dat je niet te tegel kaal schuurt![]()
![]()
Heet 🥵quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai dat hoop ik dan ook voor jeWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ow deze van Fein is 3 tientjes en past volgens mij wel:
Twijfel....goed merk voor 3 tientjes of cheapo voor ¤13,50 voor een schuur van 3,5 bij 4,5 meter?![]()
een schuurquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
Ow deze van Fein is 3 tientjes en past volgens mij wel:
[ afbeelding ]
Twijfel....goed merk voor 3 tientjes of cheapo voor ¤13,50 voor een schuur van 3,5 bij 4,5 meter?
mwahhh
ik zou voor de cheapo gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yep, als je hem toch niet zo vaak gaat gebruikenquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een schuur
mwahhh
ik zou voor de cheapo gaan![]()
Denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
een schuur
mwahhh
ik zou voor de cheapo gaan
Ow ik zie dat er wel veel verschillende aansluitingen zijn.
Die cheapo is het meest universele.![]()
preciesquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, als je hem toch niet zo vaak gaat gebruiken
een fein is echt top gereedschap
en daar heb je heel lang wat aan
ALS je hem vaak gebruiktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Toch merk ik wel dat goed gereedschap meer dan het halve werk is.
Ooit dik een uur bezig geweest met een cheap-ass metaalboortje.
Later een DeWalt boortje gekocht voor het zelfde stuk metaal en die vloog er serieus echt in 2 minuten doorheen!![]()
![]()
Ja klopt dat maakt echt wel wat uit!quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:03 schreef ToT het volgende:
Toch merk ik wel dat goed gereedschap meer dan het halve werk is.
Ooit dik een uur bezig geweest met een cheap-ass metaalboortje.
Later een DeWalt boortje gekocht voor het zelfde stuk metaal en die vloog er serieus echt in 2 minuten doorheen!Smile, it's free therapy.![]()
Die Worx gebruik ik echt maar heel af en toe. Wel handig ding, maar ik heb weinig klussen waarvoor het nodig is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
een fein is echt top gereedschap
en daar heb je heel lang wat aan
ALS je hem vaak gebruikt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: