SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Laura's Bakery weer nieuw spul bij Trekpleisterquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond macaroni of shoarma. Ik ben er nog niet over uit.
Zag het, maar het zijn dingen die ze al eerder hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laura's Bakery weer nieuw spul bij Trekpleister
Ja meeste wel idd. Die chocolaatjesvorm en minibroodvorm heb ik nog niet eerder gezien maar de rest welquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag het, maar het zijn dingen die ze al eerder hebben gehad.
Je moet iets Amerikaans eten, T-Bone steak van 3 kilo met popcorn, litertje jus en 5 liter colaquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Weinig tuin trouwens. Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Halve meter breed, zo te zien.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet iets Amerikaans eten, T-Bone steak van 3 kilo met popcorn, litertje jus en 5 liter cola
De chickenwaffleburger van de Mac.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet iets Amerikaans eten, T-Bone steak van 3 kilo met popcorn, litertje jus en 5 liter cola
Woont op zich in de buurt?quote:
Mwah, moet zo'n ding voorstellen:quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weinig tuin trouwens. Of ligt dat aan mij?
Aha, meer soort kas eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, moet zo'n ding voorstellen:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hortus_botanicus
"Tuin" is niet helemaal de goede benaming.
Gewoon die twee mengenquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Was 't verschilquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeren, en tokkies prakken ook altijd alles
De boeren en tokkies zijn ook gemengd geprakt?quote:
Hehnnie Huismanquote:
Als boerin/tokkie kan ik dit onderschrijven.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeren, zigeuners en tokkies prakken ook altijd alles
quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://hetruiterhuys.nl/
Da's op Henny z'n terrein.
Hmm, werkt hier gewoon.quote:
Heb een powerbank bij mequote:Op dinsdag 5 november 2024 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Die batterij red het niet tot einde dag.
Ja kan toch, beetje zoals je ook spekjes door de pasta gooit, is praktisch hetzelfdequote:
Amerikaanse verkiezingen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerste uitslagen zijn binnen![]()
Dixville Notch: 3-3
Ze willen alleen locals op de sitequote:Op dinsdag 5 november 2024 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hier ook een 403.
Je bent uitverkoren
Nee een dorpje waar niets gebeurt, behalve vijf minuten per vier jaar. Zes kiesgerechtigden, opkomst 100 %, uitslag 3-3. Geen verlenging, geen penalties.quote:
Als ik de S weghaal van httpS dan werkt ie wel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://hetruiterhuys.nl/
Da's op Henny z'n terrein.
Ja maar onveilig neuken doet ook niemand meer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik de S weghaal van httpS dan werkt ie wel.
Vertel dat de jongeren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar onveilig neuken doet ook niemand meer.
Juist wel toch?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar onveilig neuken doet ook niemand meer.
Is ie tegen die tijd ook geen 80?quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
Spannend. Ik hoop niet dat we vier lang weer die oranje gek gaan zien in de media de hele tijd.
Ja scheelt niet zoveel met Biden volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is ie tegen die tijd ook geen 80?
Je hebt in ieder geval nog even tot pakketje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:50 schreef Ama het volgende:
Pfff ik had mijn schoonmaakochtend omgeruid voor morgen. Schrok me net toch wakker omdat ik dacht dat ik mij had verslapen.
Haha ja vanmiddag tegen vier uur ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog even tot pakketje.
Lol neequote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben wel een lastige keuze in de VS, of ze laten Trump en andere opaatjes de baas spelen in hun baarmoeders of ze wennen aan kerels in jurken in hun toiletten en kleedkamers
Dat is met wel meer dingen in het leven.quote:
Lol, alsof je op een rijtje zit te schijten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen hebben wel een lastige keuze in de VS, of ze laten Trump en andere opaatjes de baas spelen in hun baarmoeders of ze wennen aan kerels in jurken in hun toiletten en kleedkamers
Kut is niet kutquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is met wel meer dingen in het leven.
Ga je rellen als de uitslag je niet bevalt?quote:
Dat lult maar en dat lult maarquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist wel toch?
Nederland broeit en gloeit van de soa's vanuit de ruimte blijkbaar
Als Trump verliest gaat hij sowieso weer janken dat de uitslagen niet kloppen enz.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je rellen als de uitslag je niet bevalt?
Nog kolderieker wordt het als hij wint en ineens een rotsvast vertrouwen overal in heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Trump verliest gaat hij sowieso weer janken dat de uitslagen niet kloppen enz.
Duhquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je rellen als de uitslag je niet bevalt?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus voetbal is hemels.
We gaan je gewoon ducttapen aan een exit polequote:
Ja, dat sowieso. Dan is er corruptie gepleegd, dit dat. Zo doorzichtig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als Trump verliest gaat hij sowieso weer janken dat de uitslagen niet kloppen enz.
Dat is nog wel wat anders dan "gloeien vanuit de ruimte"quote:
Ja het is echt zo voorspelbaar hoe die man gaat reageren mocht hij verliezen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Dan is er corruptie gepleegd, dit dat. Zo doorzichtig.
Als een burritoquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Ama het volgende:
Oh ik kan echt niet wachten tot ik mij lekker kan oprollen als een pannenkoek in een winterdekbed.
Positive exit polls natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We gaan je gewoon ducttapen aan een exit pole
ONSCHENDBAAR!!!! POLIO!!!quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Invalidenwagentjes gaan de gracht in
Wij zijn niet in de ruimte geweest Fles, wij kunnen daar niet over oordelenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog wel wat anders dan "gloeien vanuit de ruimte"
Ik heb meer verstand van soa's dan jij denk ik zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is nog wel wat anders dan "gloeien vanuit de ruimte"
Ik zat er afgelopen weekend aan te denken het winterdekbed erop te leggen maar de koudste maanden moeten nog komen dus uit principe nog maar niet gedaan.quote:
Ik weet niet of dit iets positiefs is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb meer verstand van soa's dan jij denk ik zo.
Nou schijnt wel dat je daar kieren van 10cm hebt bij de wc-hokjesdeurenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, alsof je op een rijtje zit te schijten.
Komende week wel nachttemperaturen van 2 graden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat er afgelopen weekend aan te denken het winterdekbed erop te leggen maar de koudste maanden moeten nog komen dus uit principe nog maar niet gedaan.
Koters lijken me dan irritanter.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou schijnt wel dat je daar kieren van 10cm hebt bij de wc-hokjesdeuren
Blauwe polls?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Positive exit polls natuurlijk
Je hebt ze allemaal verzameld?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja van die filmpjes dat er zo'n koter onderdoor kruiptquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koters lijken me dan irritanter.
Postnatale.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja van die filmpjes dat er zo'n koter onderdoor kruipt
Verplichte abortussen dan maar?
Interessante manier van opscheppen over het feit dat je goedkope hoeren neuktquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij mag denken wat je wilt hier. Vrij land ditdat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een enkele plee, voor mannen, vrouwen en alles daartussenin "geen gedraal, laat gaan die straal"quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou schijnt wel dat je daar kieren van 10cm hebt bij de wc-hokjesdeuren
Moet je hier trots op zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, drie pakketjes met PostNL vandaagKeurig uitgekiend dacht ik zelf
en de laatste komt pas om 17.59SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ik had dit precies gisterenquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Beetje uitkijken met het kopen van e-books op Amazon want elke keer als ik wifi aanzet worden er boeken opgezet waarbij ik denk 'o ja, da's waar ook'@:kwiwi
Als het gewoon fatsoenlijke hokjes zijn boeit het me niet zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een enkele plee, voor mannen, vrouwen en alles daartussenin "geen gedraal, laat gaan die straal"
Zou mooi zijn. Beter dan om 20:30 "sorry we hebben het niket gehaald! We komen morgen!" en dan ben ik er niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoor, drie pakketjes met PostNL vandaagKeurig uitgekiend dacht ik zelf
Ik durf te wedden dat de volgorde anders gebeurd dan nu aangegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kans van 83,3 % dus dat is niet zo heel moeilijk iddquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de volgorde anders gebeurd dan nu aangegeven.
Ben dit bericht even aan het afgaanquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had dit precies gisterenHad een nieuw boek gekocht dus zet wifi aan en... o ja..
1tje komt morgen, de ander komt te vroeg, en bij die derde komt een 'niet thuis' meldingquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de volgorde anders gebeurd dan nu aangegeven.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
En ik krijg vandaag een pakketje met salmiak van @:ijsdraakje![]()
Klantenservice is ook weer van hoog niveauquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:30 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dat jaren geleden een keer gehad.
Zouden 2 pakketjes op 1 dag komen. Bezorger kwam met 1 aan de deur. Gevraagd waar die ander was.
Is ie nog wezen zoeken in de bus, en op zijn lijst 'nee heb er maar 1'. Half uur later se melding dat ik niet thuis was..
Klantenservice gebeld "ja misschien heeft u de bel niet gehoord?" "Je bedoelt die bel toen ik in de deuropening stond om het andere pakketje die net wél door jullie is bezorgd?" "Oh, uhm, ehm, tja”
Wat moet dat voor wonderpils zijn dan?quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Pakket 1 is er: 6 blikjes bier van samen ¤ 45.
Pakket 2 zijn tandenragertjes en pakket 3 NOG een paar nieuwe schoenen. Dus daar heb ik wat minder haast mee
Geen pils. Barrel-aged imperial Stouts en dat soort turbozestienkleppers.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet dat voor wonderpils zijn dan?
Alcohol maakt dommerquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen pils. Barrel-aged imperial Stouts en dat soort turbozestienkleppers.
https://kompaanbier.nl/product/foreign-legion-2024/
Gemiddeld 10,7 %. Wel een beetje smokey allemaal dus ik weet niet of ik het wel lekker ga vinden. Maar dat gaan we zien.
Vogels ookquote:
Mijn goede winterjas moet gerepareerd worden dus moet het nu doen met een flut jas. Hopelijk is die morgen klaar.quote:
Ik zou dit bestempelen als unhot. Hoop dat die het snel weer doet!quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn goede winterjas moet gerepareerd worden dus moet het nu doen met een flut jas. Hopelijk is die morgen klaar.
Hallo schatquote:
KLB chappiequote:Op dinsdag 5 november 2024 12:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dat met die nieuwe blauwe postopkrikker hier?
Is dit wat ze noemen een kwade dronk?quote:
Hdb ik gister naar @bitterbal opgestuurdquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het met je been nu eigenlijk?
Kijken of zijn matige act in KLB SC hier wel gewaardeerd wordt ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:29 schreef kwiwi het volgende:
F1, DIG, en KLB.quote:
Niet op letten. Sowieso is dat blauwe kleurtje de laatste tijd meer een vaantje van "ik mag op de speshul bus". Chevy is no exception.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:29 schreef kwiwi het volgende:
DIG is toch hartstikke dood.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1, DIG, en KLB.
Wel even volledig blijven
Ook leuk om jou te ontmoetenquote:
Krijg je er ook een goede voor terug?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hdb ik gister naar @:bitterbal opgestuurd
Ssst. we moeten onze reputatie een beetje hoog houdenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat zijn wij beide ook een beetje.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ssst. we moeten onze reputatie een beetje hoog houden
Wordt elke dag in gepost ouwe reusquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je er ook een goede voor terug?
Ja je bent wel erg actief in DIG als ik je post geschiedenis check..quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wordt elke dag in gepost ouwe reus
Wat minder inderdaad, maar ik hang ook veelal elders rond dus dan zakt DIG weer even weg af en toe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg actief in DIG als ik je post geschiedenis check..
Nee dus.
Er is na 4,5 dag al in 9 (negen) verschillende DIG topics gepost. Noem dat maar niks.quote:
Wat is precies de noodzaak om hier een mens te beoordelen?quote:
Zon en strakblauwe lucht hier.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:44 schreef bitterbal het volgende:
zo droog thuis. Het regent non stop
Zak over het hoofdquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Hoe kunnen deze hoes zo delulu zijn? Ik bedoel girl heb je wel eens in eens spiegel gekeken? Je bent een four at best
Hier ookquote:
sowieso elke keer als ik dit soort filmpjes zie. Bv hoeveel moet de man verdienen, hoeveel moet je trouwring kosten hoor je echt bedragen die totaal absurd zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Hoe kunnen deze hoes zo delulu zijn? Ik bedoel girl heb je wel eens in eens spiegel gekeken? Je bent een four at best
Waarom is dat banwaardig?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We zien je wel weer verschijnen na de volgende ban. Proost!
In de schaduw jaquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voelt alleen aan als -10 maar dat hoeft Bal niet te weten.
👀quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het voelt alleen aan als -10 maar dat hoeft Bal niet te weten.
Weinig zelfkritisch!quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Eens. Zijn echt absurd lage bedragen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sowieso elke keer als ik dit soort filmpjes zie. Bv hoeveel moet de man verdienen, hoeveel moet je trouwring kosten hoor je echt bedragen die totaal absurd zijn
Vragen ze ook wat die vrouwen de man te bieden hebben? Of is dat helemaal niet interessant?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sowieso elke keer als ik dit soort filmpjes zie. Bv hoeveel moet de man verdienen, hoeveel moet je trouwring kosten hoor je echt bedragen die totaal absurd zijn
nee dat vragen ze nooitquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vragen ze ook wat die vrouwen de man te bieden hebben? Of is dat helemaal niet interessant?
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Wat is het heerlijk buiten
Zon
Windstil
Frisse lucht
Het huis schoonmaken, koken, de boodschappen, en de opvoeding.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vragen ze ook wat die vrouwen de man te bieden hebben? Of is dat helemaal niet interessant?
Nou ja een engagement ring moet wel drie maand salarissen kostenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als die vervolgens horen wat daadwerkelijk het gemiddelde inkomen is dan geloven ze daar niks van. Het is een totaal gebrek aan algemene kennis waardoor ze zo denken.....quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heh, mijn huis is niet duur genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:46 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Jammer. Ja zo kweek je wel van die miskramen die menen overal maar recht op te hebben. Moeten zeker nog RESPECT krijgen ook?quote:
ja dat blijkt danquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
Als die vervolgens horen wat daadwerkelijk het gemiddelde inkomen is dan geloven ze daar niks van. Het is een totaal gebrek aan algemene kennis waardoor ze zo denken.....
Verder dan uiterlijk of libido komen ze meestal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Verder dan uiterlijk of libido komen ze meestal niet.
Waarom? En waarom dat bedrag?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja een engagement ring moet wel drie maand salarissen kosten
Mistig en koudquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef essnhills het volgende:
Wat is het heerlijk buiten
Zon
Windstil
Frisse lucht
Omdat anders de De Beersjes gaan huilen.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje. Dan heb je ook wel gefaald in het leven als he huis niet 7 miljoen waard isquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heh, mijn huis is niet duur genoeg.
Wat jammer
Enkelband kan je krijgen. Aanrecht, horizontaal.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
7 miljoen roebel zeker 😂🤣🤣quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje. Dan heb je ook wel gefaald in het leven als he huis niet 7 miljoen waard is
De wattes?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat anders de De Beersjes gaan huilen.
quote:
I know.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje. Dan heb je ook wel gefaald in het leven als he huis niet 7 miljoen waard is
Kan je net zo goed in gemeenschap van goederen trouewnquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Omdat dat een teken van commitment is
Schijnt dat vrouwenhandel wel een aardig pak flappen opbrengtquote:
Een ring is een symbool daarvan. Die commitment zie ik liever op andere manierenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Koop jij er dan ook 1 voor je vriendin?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
hahahahahaquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Why the fuck zou ik weggaan broquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt please ga terug naar KLB
Het is al dagen op rij zulk weer hier, alleen gisterenmiddag even 2 uurtjes zonder mistquote:
Holy shit IJs is op de hoogtequote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Beers
Helaas, niets meer aan te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ja joh.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Holy shit IJs is op de hoogte
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al dagen op rij zulk weer hier, alleen gisterenmiddag even 2 uurtjes zonder mist
Hmm, ik zal er een paar uit Hongarije mee nemenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnt dat vrouwenhandel wel een aardig pak flappen opbrengt
Omdat je act hier ook niet grappig is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Why the fuck zou ik weggaan bro
Wel op tijd voeren, als ze doodgaan heb je een probleem.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, ik zal er een paar uit Hongarije mee nemen
En die commitment is er niet met een ring van ¤250 en een bruiloft? (waar je nog een andere ring krijgt)quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Welke act?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat je act hier ook niet grappig is.
Ik heb een ring bij Harry Winston gekocht toen in een aanzoek deedquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Koop jij er dan ook 1 voor je vriendin?
Waarom zou je ergens willen blijven waar je niet gewenst bent?quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Why the fuck zou ik weggaan bro
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt please ga terug naar KLB
Dan zijn ze minder waard zeker?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel op tijd voeren, als ze doodgaan heb je een probleem.
Neequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En die commitment is er niet met een ring van ¤250 en een bruiloft? (waar je nog een andere ring krijgt)
Omdat elk mens dezelfde rechten heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens willen blijven waar je niet gewenst bent?
Dat niet alleen, dan moet je ook nog vriendjes in de kadaverhandel hebben en zoquote:
Kada-verhandel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat niet alleen, dan moet je ook nog vriendjes in de kadaverhandel hebben en zo
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een ring bij Harry Winston gekocht toen in een aanzoek deed
quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
waarom is niet 5 of 8 maanden een teken van commitment?
Wij zijn dan ook plebs.quote:
Dat is ook weer waarquote:
Zij komt niet in KLB SC dus ik kan begrijpen dat ze het niet snapt.quote:
Werkse maatquote:
Ik lees net dat dat een act isquote:
Ik kom ook niet in KLB maar hier heb je snel genoeg vanquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij komt niet in KLB SC dus ik kan begrijpen dat ze het niet snapt.
Jammer dat je niet om de roebel grap kon lachen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom ook niet in KLB maar hier heb je snel genoeg van
Ik heb net een durum opquote:
True truequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Zij komt niet in KLB SC dus ik kan begrijpen dat ze het niet snapt.
Ah dat is vervelendquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide zijn waar.
Mongool + act
Mongool + actquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beide zijn waar.
Mongool + act
Gewoon netjes op je beurt wachten en beschaafd zijn, je bent godverdomme de koningin der honing nietquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:15 schreef datismijnmening het volgende:
“Momenteel is de assistente met pauze. Wilt u een terugbelverzoek achterlaten toest 1”
![]()
Get fucked![]()
wel de toekomstigstequote:Op dinsdag 5 november 2024 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon netjes op je beurt wachten en beschaafd zijn, je bent godverdomme de koningin der honing niet
Verdomme alweer 8 jaar geleden. Waar blijft de tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Hebben we er een beetje zin in?!?!??!!!!![]()
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten we nu al Uwes zeggen dan?
Is wel typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef bitterbal het volgende:
Als amalia naar de dokter moet zou ze dan ook moeten wachten
Mistig in huis?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:18 schreef bitterbal het volgende:
mijn metertje geeft 91% luchtvochtigheid aan
Ja over 60 jaar zijn we allemaal doodquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verdomme alweer 8 jaar geleden. Waar blijft de tijd.
zonnestraaltje ben je ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja over 60 jaar zijn we allemaal dood
Welnee, dan ben ik 94. Moet haalbaar zijnquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja over 60 jaar zijn we allemaal dood
quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:25 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me met de minuut slechter voelenmaar opzich, als ik nú ziek word, dan hoop ik er voor het weekend overheen te zijn. Zou oke zijn
Wat voor bouwwerk? En ontspanning is belangrijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis
Dadelijk boodschappen doen en me dan voorbereiden op vanavond
Of misschien nog wat bouwen. Er ligt weer een pakketje klaar in de automaat (en nog 1 onderweg)
Heb het gewoon soms nodig die ontspanning. En het kan toch nog wel op mijn kast, wat ik laatst nog tegen sprak
Hier heerlijk met de zonquote:
Ik ga gewoon naar bed.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
[ x ]
Hebben we er een beetje zin in?!?!??!!!!![]()
Zon?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier heerlijk met de zon
Wel winterjas aan
In dit pakketje zitquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat voor bouwwerk? En ontspanning is belangrijk
Wie?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:30 schreef rival het volgende:
@:CL, ik wist gewoon dat je die ging liken
Nee, vanavond. Ik ga niet op de uitslag wachten hoor.quote:
Ik durfde er zelf al niet op te reageren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:30 schreef rival het volgende:
@:CL, ik wist gewoon dat je die ging liken
Ook alquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zon?Enkel grijs hier vandaag.
Hoe laat NL tijd is die er?quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vanavond. Ik ga niet op de uitslag wachten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |