Behalve als Trump wint.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:00 schreef Pistolero het volgende:
Fijne begin tijdperk burgeroorlog allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
https://www.mediacourant.(...)oopt-net-weg-uit-vi/quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:06 schreef maxi-mus het volgende:
Johan Derksen heeft wel echt een tragisch einde van het leven hé. Al is Wilfriet ook een enorme lul en René een contactgestoorde gek.
Het werd nooit meer zo mooi als 2010.
Hij is gewoon dé boze oude witte man.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Ze mogen over Johan alles zeggen wat ze willen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En hij had de microfoon van Shownieuws nog wel gevonden zag ik. En dan uiteraard het klassieke:
"Het doet me allemaal niks hoor" terwijl hij daar kokend van woede staat.
Leuke rubriek.
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt echt een fantastische shitshowquote:De extreemrechtse organisatie Proud Boys heeft aangekondigd aanwezig te zijn bij stembureaus, schrijft de Amerikaanse zender NBC News. Hoeveel leden in actie komen en wat die precies inhoudt, is onduidelijk. Wel ziet de zender dat er acties worden voorbereid op meerdere plekken in het land.
"Geladen en klaar voor verraderlijke kiezersfraude", citeert NBC News uit een van de Telegramgroepen van Proud Boys. Ook zien ze afbeeldingen van gewapende mannen met daarbij de tekst 'vrije mensen gehoorzamen de overheid niet'.
Andreev schijnt wel een talent te zijn maar volgens mij niet ingeschreven voor de CL.quote:Op dinsdag 5 november 2024 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zet derde doelman er maar in.
Elon M. en zijn ongereguleerde open riool worden ook alweer ingezet om de verkiezing 'gestolen' te verklarenquote:Op dinsdag 5 november 2024 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit wordt echt een fantastische shitshow
quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe wij ons voelen als we je posts lezen!Hij hep een autobiografie geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |