Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:20 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Kan dan net zo goed de rest van de week wegblijven, omdat het toch overal over de verkiezingen gaat.
Tot die tijd net doen of het programma stopt.
Maandag kan hij weer aanschuiven. Afkoelperiode gehad en het nieuws rondom de verkiezingen is dan weer wat weggezakt. Dan is er weer volle aandacht naar wat Johan te zeggen heeft.
Neequote:Op dinsdag 5 november 2024 21:27 schreef GGMM het volgende:
Door al die meninkjes zie ik de relevante info niet, is Johan nou wel of niet aanwezig vanavond?
Je moet de kijkers wel aan het lijntje houdenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Net in het voorstukje (teaser) was Genee nog een beetje geheimzinnig.
Ik denk dat het dan een soort Veronica Offside wordt, het zal misschien niet meteen extreem verliesgevend zijn, maar het zal het niet halen bij wat het was. Maar slechts mijn speculatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
Ik denk dat dit programma best een kans van slagen heeft zonder Johan.
Komt meer omdat Gijp in dit soort situaties heel ongemakkelijk is. Is zelf ook behoorlijk conflictmijdend.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar weinig mensen het over hebben is de rol van Van de Gijp. Ik heb net de uitzending van gister gezien en hij zit eigenlijk ook Johan voor lul te zetten, meer nog dan Genee. En dan maar de hele tijd lollig willen doen, zoals toen Genee serieus met Valentijn aan het praten was over de situatie. Ik snap dan wel dat Johan zich in een hoek gezet voelt door die 2
Gijp is eigenlijk de personificatie van een goedkope lachbandquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Komt meer omdat Gijp in dit soort situaties heel ongemakkelijk is. Is zelf ook behoorlijk conflictmijdend.
Dit is dan zijn coping. Omdat hij van die ruzies helemaal niets wil weten gaat ie maar schijtlollig doen.
Nu loop je gewoon te liegenquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:35 schreef DrDentz het volgende:
In de teaser stapt Johan wel uit de auto..
Binnenkort bij God. @KingRolandquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh hij heeft zich ziek gemeld
Wat ontzettend zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |