Er is ook nog een materiële borg van 70K. Al met al aardig wat comfort.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:05 schreef KrekelJapie het volgende:
Blue Fusion tapasbar B.V.
¤ 100.000 | 10,0 % rente | 60 maanden
Nog een 10% project. Lineaire aflossing met mogelijk wat hobbels onderweg. 3e hypotheek materieel
Direct een linkje:
https://www.collincrowdfu(...)4304cf602ab385e395af
3e Hypotheek. Mij voorkeur gaat naar en 4e en volgende nachtrust.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:05 schreef KrekelJapie het volgende:
Blue Fusion tapasbar B.V.
¤ 100.000 | 10,0 % rente | 60 maanden
Nog een 10% project. Lineaire aflossing met mogelijk wat hobbels onderweg. 3e hypotheek materieel
Direct een linkje:
https://www.collincrowdfu(...)4304cf602ab385e395af
De vraag is natuurlijk of je daar rouwig om moet zijn. Die ouders moeten wel heel erg van hun kind houden om hun hutje te riskeren voor hun zoon. Soms vraag je je wel eens af of die menskes weten waar ze voor tekenen. Wie weet wat hij ze allemaal heeft wijsgemaakt. Dat maakt het extra triest als het mis gaat, en dat zal het.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:40 schreef Boyette het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik denk dat we zonder een voorinvesteringslinkje achter het net gaan vissen..
die zal binnen enkele minuten vol zijn als ie uberhaupt al los komt
risico is niet alleen zeer laag vanwege het onderpand..quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:22 schreef obligataire het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je daar rouwig om moet zijn. Die ouders moeten wel heel erg van hun kind houden om hun hutje te riskeren voor hun zoon. Soms vraag je je wel eens af of die menskes weten waar ze voor tekenen. Wie weet wat hij ze allemaal heeft wijsgemaakt. Dat maakt het extra triest als het mis gaat, en dat zal het.
Zelfs Collin plant nu al een tweede pitch in (verhoogde inschrijving hypotheek).
Geloof me......een heleboel.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:31 schreef Boyette het volgende:
[..]
risico is niet alleen zeer laag vanwege het onderpand..
opdracht reeds gegund... en gaat om schouwen.. wat kan er mis gaan
heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 5 november 2024 20:51 schreef quepos het volgende:
[..]
Bij deze het investeringslinkje
https://www.collincrowdfu(...)e3497e0ab422ff3c4a1b
Leuk project, ik heb er gezien de zekerheden en rente goed vertrouwen in en heb hem ruim meegepakt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:55 schreef Boyette het volgende:
[..]
heel erg bedankt!
zijn nog wel jonge gasten
https://www.fiberinspection.nl/over-ons/
leek mij ookquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:05 schreef bonenstaak het volgende:
[..]
Leuk project, ik heb er gezien de zekerheden en rente goed vertrouwen in en heb hem ruim meegepakt.
Geld komt uiteindelijk wel terug, hooguit met wat vertraging. Het verbaasd me dat de meeste inleg zo laag is tot nu toe…quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:07 schreef Boyette het volgende:
[..]
leek mij ook
die jongens doen dit al een jaartje of zo denk ik
en dat ging goed
ze verdienen er goed aan en is relatief makkelijk werk..
dus ik denk niet dat ze dat gaan verprutsen
oh het is ook nog lineair.. dat zie ik nu pas in het aflos overzicht
aflossingen ook per direct in de eerste maand
denk dat ik er dan nog wat bovenop zet
The wisdom of the crowd.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef bonenstaak het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat de meeste inleg zo laag is tot nu toe…
Dat is de balans van vorig jaarquote:Op woensdag 6 november 2024 01:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Mensen die een balans kunnen lezen 😉
Ik schrik daar niet van met zulke jonge gasten, zolang de zekerheden maar goed zijn is het risico beperkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 01:07 schreef obligataire het volgende:
[..]
Mensen die een balans kunnen lezen 😉
Raar verloop van de WOZ: zouden ze bezwaar gemaakt hebben?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef obligataire het volgende:
[..]
Er is ook nog een materiële borg van 70K. Al met al aardig wat comfort.
Maar Kijkduin, is dat niet die locatie waar zoveel leegstand nog is en waar recentelijk ook al een ander Collin project sneuvelde? Of zit ik nu geografisch fout?)
Edit: ja, zie de post van ZonnigeToekomst62.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Ik woon er vlakbij, een tent als deze zou ik eerder op Scheveningen verwachten. Waar het publiek gemiddeld decennia jonger is. Ik vraag me af of dit wel de juiste locatie is voor dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:13 schreef obligataire het volgende:
[..]
Maar Kijkduin, is dat niet die locatie waar zoveel leegstand nog is en waar recentelijk ook al een ander Collin project sneuvelde? Of zit ik nu geografisch fout?)
Edit: ja, zie de post van ZonnigeToekomst62.
https://www.funda.nl/deta(...)arsedijk-1/42251841/quote:Op woensdag 6 november 2024 10:19 schreef obligataire het volgende:
Nieuw project op CCF: startende B&B in een mooie omgeving en met ruim dekkende hypotheek.
https://www.collincrowdfund.nl/bb-de-grote-waaij/
Voor de liefhebbers: een paar kilometers verderop mogelijkheid voor een bedevaart (Kevelaer)![]()
Vergis je niet dat 500 per keer voor veel mensen een hele hoop geld is, helemaal als je dat over tientallen projecten 'moet' diversificeren.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:26 schreef bonenstaak het volgende:
[..]
Geld komt uiteindelijk wel terug, hooguit met wat vertraging. Het verbaasd me dat de meeste inleg zo laag is tot nu toe…
Zo sta ik er ook in. Het zijn meerdere jonge gasten. Het moet gek lopen willen die dit bedrag niet linksom of rechtsom kunnen verdienen. Natuurlijk zit er wat risico in, maar het lijkt me dat ze een goede mentaliteit hebben en flink willen aanpakken. De kans dat ze aan dit bedrag een flink bedrag overhouden lijkt me flink groter dan dat het een grote flop wordt. Mocht het wel het laatste worden dan zijn er goede zekerheden. Met deze rente vind ik het dan wel een aantrekkelijk project.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef bonenstaak het volgende:
[..]
Ik schrik daar niet van met zulke jonge gasten, zolang de zekerheden maar goed zijn is het risico beperkt.
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:34 schreef obligataire het volgende:
[..]
Raar verloop van de WOZ: zouden ze bezwaar gemaakt hebben?Dat zou een hele legitieme verklaring zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf twee jaar geleden ook bezwaar gemaakt. Er ging in een klap 1,5 ton vanaf (en toen steeg overigens de woz nog ietsje tov het voorgaande jaar). In sommige situaties zijn de woz waarden gewoon te veel gestegen.
1050K lijkt me wel héél erg zuunig geschat. Op die makelaarspresentatie ziet het erg prachtig uit. Die kunst hoef je een makelaar niet te leren natuurlijk, maar dan nog, het ziet er fraai en goed onderhouden uit dus ze hoeven wsl. geen grote uitgaven aan achterstallig onderhoud te verwachten buiten hun budget.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:44 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)arsedijk-1/42251841/
https://huispedia.nl/well-l/5855gc/kevelaarsedijk/1
Blijkbaar heeft het eerst meer dan een jaar te koop gestaan voor 1800k. zie huispedia. Daar wordt het realistisch geschat op ongeveer 1050k. Op zich genoeg om hypo af te lossen als het mis gaat.
ik wil deze daarom wel meenemen. Lijken me ook wel mensen die zoiets aan kunnen met de achtergrond die ze hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:53 schreef obligataire het volgende:
[..]
1050K lijkt me wel héél erg zuunig geschat. Op die makelaarspresentatie ziet het erg prachtig uit. Die kunst hoef je een makelaar niet te leren natuurlijk, maar dan nog, het ziet er fraai en goed onderhouden uit dus ze hoeven wsl. geen grote uitgaven aan achterstallig onderhoud te verwachten buiten hun budget.
Ze zitten trouwens ook vlakbij luchthaven Weeze (D). Lijkt me geen nadeel.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
ik wil deze daarom wel meenemen. Lijken me ook wel mensen die zoiets aan kunnen met de achtergrond die ze hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |