SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Denk niet dat we die levend terugzienquote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende: Zou dat blote Iraanse meisje nog leven denken jullie?
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lunchwandeling gemaakt, brr, koud buiten met die mist.
Ik heb spijt dat ik voor lange mouwen gekozen heb. Heb de jas al uit gegooidquote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is het niet mistig geweest.quote:Op maandag 4 november 2024 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stuur eens hierheen.quote:Op maandag 4 november 2024 13:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier is het stralend weer. De zon heeft zelfs nog een beetje kracht.
Dan moet je iets sappigs drinken.quote:Op maandag 4 november 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Helaas is het zo'n dorst die niet weggaat, heb al weet ik veel hoeveel gedronken.
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigsquote:
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @bitterbal heeft me dat geleerd.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.quote:Op maandag 4 november 2024 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, dan heb ik het denk ik verkeerd gedaan. Ik had wat nats ipv sappigs
quote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik wist ook niet dat sommige natte dingen niet sappig zijn. @:bitterbal heeft me dat geleerd.
quote:
sappig met koolzuur voor extra effectquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
Ik las zuurkoolquote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Iets met koolzuur pakken, dat borrelt de dorstdeeltjes weg.
nee bepaald mondgevoel heb je danquote:Op maandag 4 november 2024 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
is sappig ongeveer hetzelfde als 'fris'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |