Ik las dat ze 7 minuten de tijd hadden, dat is ook wel heel weinig.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:12 schreef loveli het volgende:
6 stemmen geteld, gelijke stand. Maar waarom kleurt Axios New Hampshire voorlopig blauw?
https://www.axios.com/vis(...)024-live-updates-map
Omdat ze normaal gesproken daar democratisch stemmen? Geen goed teken dus dat de helft ineens voor Trump stemt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:12 schreef loveli het volgende:
6 stemmen geteld, gelijke stand. Maar waarom kleurt Axios New Hampshire voorlopig blauw?
https://www.axios.com/vis(...)024-live-updates-map
Moldavië of de Baltische statenquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar stel dat Oekraïne uiteindelijk onder de voet wordt gelopen door Rusland, is het de vraag wat ze daarna gaan doen.
Ach welnee. Die komen gezellig bij elkaar. Even snel stemmen. Tellen. Drankje doen op de 15 minuten. Tukken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik las dat ze 7 minuten de tijd hadden, dat is ook wel heel weinig.
Ik hoop ook op vrede maar met Putin valt geen fatsoenlijke deal te maken waar hij zich de komende 30 jaar aan houdt. Maar ik snap dat jij ook liever je broer onder de bus gooit zodat je geen last hebt van je neef.quote:Op maandag 4 november 2024 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon een deal maken met Putin dan zijn we van dat Oekraine conflict af. Trump zorgt voor vrede, Harris gaat nog meer jonge mannen de dood in jagen.
Het gaat Rusland niet eens lukken om Oekraïne in het geheel te veroveren, nog afgezien van dat het een crime is om het vervolgens te blijven controleren.quote:
Ja we hadden het vermoedelijk beter onder Nazi bewind of onder Sovjet-bewind, kameratzkiquote:Op dinsdag 5 november 2024 06:50 schreef DrDentz het volgende:
De VS hebben ons eigenlijk al in bezit sinds 1945
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees van welquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat Rusland niet eens lukken om Oekraïne in het geheel te veroveren, nog afgezien van dat het een crime is om het vervolgens te blijven controleren.
Ook daar ben ik niet van overtuigdquote:Daarnaast gaat Trump echt niet de rode loper uitleggen voor Poetin.
Waar kijk jij? ( serieus bedoelt ik wil daar ook kijken)quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
Eerste uitslag is binnen en meteen een enorme ruk naar Trump!
In Dixville Notch waren 4 jaar geleden alle stemmen voor Biden en trans is het exact 50/50… landslide for Trump incoming!!!
https://edition.cnn.com/2(...)0-results/index.htmlquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar kijk jij? ( serieus bedoelt ik wil daar ook kijken)
Dat denk ik ook, maar de angst regeert.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat Rusland niet eens lukken om Oekraïne in het geheel te veroveren, nog afgezien van dat het een crime is om het vervolgens te blijven controleren.
Daarnaast gaat Trump echt niet de rode loper uitleggen voor Poetin.
Ja, het draait alle kanten op...quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef JAM het volgende:
[..]
...de holocaust? Vent, waar heb je het over?.
Dat denk ik ook. Het blijft zoals het is. De Deep State heeft meer macht dan welke president dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarnaast gaat Trump echt niet de rode loper uitleggen voor Poetin.
Trump komt met een speciale aanklager die de Biden familie en deep state gaat berechten, dus dat kan leuk worden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:29 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het blijft zoals het is. De Deep State heeft meer macht dan welke president dan ook.
Dit las ik op telegraaf.nlquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar kijk jij? ( serieus bedoelt ik wil daar ook kijken)
Boots on the ground. Ik hoef in ieder geval niet meer naar het Ostfront.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar stel dat Oekraïne uiteindelijk onder de voet wordt gelopen door Rusland, is het de vraag wat ze daarna gaan doen.
Jij gelooft echt dat hij alles gaat doen wat hij heeft geroepen?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump komt met een speciale aanklager die de Biden familie en deep state gaat berechten, dus dat kan leuk worden.
Mjah, dit vat het voor mij ook wel aardig samen. Trump is een idioot en ik zou niet op hem stemmen. Harris komt op mij iig minder onvoorspelbaar over, maar vanwege onder meer haar (gebrek aan duidelijk uitgelegde) ideeen voor het land zou het ook niet echt een kandidaat zijn waar ik met volle overtuiging achter zou staan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Harris vind ik ook niet veel soeps overigens maar op Trump zou ik nooit stemmen.
De democraten hebben alles geprobeerd om Trump op te sluiten maar Hillary loopt vrij rond.quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump komt met een speciale aanklager die de Biden familie en deep state gaat berechten, dus dat kan leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |