Het is een slangenkuilquote:Op woensdag 6 november 2024 10:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje, erg jammer dat WLR hier zo gesloopt wordt.
Ik vond hem wat tegenvallen, maar alsnog een ruime voldoende.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
The remarkable life of Ibelin.
9/10
Prachtig.
Dit is wel een hoge ratingquote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
9/10
Prachtig.
Wie is Ibelinquote:Op woensdag 6 november 2024 11:08 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX
9/10
Prachtig.
Tot morgen!quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
Heeft ze paars haar? @RamboDirk wil dit wetenquote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.
Het geheime leven van een jonge World of Warcraft-gamer komt aan het licht wanneer zijn online vrienden na zijn dood contact opnemen met zijn familie.quote:
Mensen met fel gekleurde haren hebben vaak mentale problemen en krijgen anxiety issues van een verkiezingsuitslag.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft ze paars haar? @:rambodirk wil dit weten
Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, eigenlijk direct de komende maanden al (denk aan bijv. Ukraine).quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.
Ik ben beetje laat mag ik nog meedoen.quote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
De hele wereld staat in brand, ik snap niet hoe je nu nog een hap door je keel krijgt.
VBL gaat luncheneet smakelijk!
Dan had ze de moslims mee, maar de joden tegen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:41 schreef Buitendam het volgende:
Als Harris gewoon had gezegd dat ze vanaf dag 1 Israël een halt zou toeroepen was ze nu president.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
Gaat Trump wielrennen afschaffen?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou ook de WLR-SC even doorlezen als je echt wil genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |