Gaan we regelen.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wens ik jou ook.![]()
Ik verwacht vanavond een klinkende overwinning van Feyenoord.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet snappen waarom dit nieuws extreem kut is is ook heel droevig. Maar oke, je bent altijd welkom @:wereldgozer
Ik snap dat je er een groot drama van maaktquote:Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je snapt het dus echt niet. Fucking dom.
Goh.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.
Halve wereld weer in paniek en uiteindelijk valt het vast wel weer mee. Ondanks dat die Trump een ontzettende debiel is.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat je er een groot drama van maakt
Succes daarmee verder
Hahahaquote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
Hans, Hans, Hans waarom nou die overacting?quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
De wereld gaat naar de kloten maar in VBL hebben ze vooral leedvermaak. Ik post hier nooit meer.
‘Hou elkaar even stevig vast.’quote:Op woensdag 6 november 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hans, Hans, Hans waarom nou die overacting?
De wereld draait gewoon door. Zoals het altijd heeft gedaan. Jank niet zo, oud wijf.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Halve wereld weer in paniek en uiteindelijk valt het vast wel weer mee. Ondanks dat die Trump een ontzettende debiel is.
Je moet er (als Nederlander) ook een beetje pragmatisch in staan maat. Uiteindelijk is het belangrijkste van een Amerikaanse president dat wij er zelf zo min mogelijk last van hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.
Gelukkig maakt Trump er binnenkort een einde aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen, Arie. Maar het democratisch Gaza-beleid voelt als een massieve steen in mijn maag. Wat jij? Ik kan niet pro-democratisch zijn als die partij een genocide steunt.
De vrouw van @Scrummie heeft anders net de confederate flag met trost opgehangen.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat het niet gaat meevallen deze keer, maar goed het is een langlopend proces van een land/wereld waar een deel steeds verder radicaliseert. Mijn vriendin is wel goed van slag maar goed, het is haar land dus dan is het wat betekenisvoller.
Trostquote:Op woensdag 6 november 2024 10:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De vrouw van @:scrummie heeft anders net de confederate flag met trost opgehangen.
Dan hebben we DeSantis op zijn primequote:Op woensdag 6 november 2024 10:46 schreef Scrummie het volgende:
Biden had er iets eerder uit moeten stappen en de dems een nieuwe kandidaat moeten gunnen, niet de VP van de afgelopen 4 jaar waar nogal wat onvrede over was.
Over 4 jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |