Moeders zijn ook veel te lief voor deze wereld.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet tot 20:00 uur werken en mijn moeder appte mij net of ik al gegeten had. Ze stond op de stoep met een bak macaroni.
Wat voor pizza?
Lolquote:Op woensdag 6 november 2024 03:33 schreef Alicia76 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, als Trump wint, een veroordeelde crimineel, sexist, pathologische leugenaar en democratie ontkenner, dan is dat echt wel ongelooflijk. In Nederland zou 10% op Trump stemmen, wat ik al idioot veel vind. Maar de helft van de Amerikanen die op zo'n dorpsgek stemmen met het verstand van een 12 jarige is echt ongelooflijk. Maar Amerika krijgt de president die het verdient. Ze zoeken het maar uit daar. Wat een stelletje idioten!
Bitcoin godenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef RamboDirk het volgende:
graag een stukje duiding over de uitslag @:scrummie & @:gurneyisbestoke
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
noano op je feesje noano 70k op je feesje
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.quote:Op woensdag 6 november 2024 06:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:alicia76 is er maar druk mee.
Ik had vanochtend eens Radio 1 op staan.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had vanochtend eens Radio 1 op staan.
Ze hadden een bellijn waar je je verhaal kwijt kon, hoe je de nacht had beleefd en wat er nu door je heen ging.
Met een toon alsof het nummer stond doorgeschakeld naar 113.
quote:Op woensdag 6 november 2024 09:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Toen om een uur of half 6 de uitslagen niet zo positief leken 'ik moet u denk ik heel veel sterkte wensen' aan een vrouw die in de studio zat.
Ik kom daar in een ijskoud bad terecht.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In WLR zijn ze ook lichtelijk van slag.
Wat een droevig hoopje mensen daarquote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom daar in een ijskoud bad terecht.
Gelijk wakker.
Niet snappen waarom dit nieuws extreem kut is is ook heel droevig. Maar oke, je bent altijd welkom @Wereldgozerquote:
Dat wens ik jou ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens iedereen een prachtige dag vol liefde toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |