Jammer, dat vond ik altijd wel een fijne winkel.quote:
Blokker is een ijzersterk merk, Blokker gaat een radicale transformatie door op alle fronten. Wat blokker gaat doen is een transformatie op alle fronten. Belangrijkste is dat Blokker een transformatie doormaakt, flexibel en concurrerend wordt. Wat Blokker vandaag gaat doen is een radicale en ingrijpende transformatie doormaken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.quote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik ooit een blokker van binnen heb gezien.
Ze hebben er niet alleen het eigen merk, ook A-merken.quote:Op maandag 4 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.
Echt een winkel voor ouderen die daar alleen maar naartoe gaan omdat ze het merk vertrouwd vinden aanvoelen.
Laatst geweest. Geen prijskaartje op het product dat ik wil halen. Ben meteen weggegaan.quote:Op maandag 4 november 2024 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, dat vond ik altijd wel een fijne winkel.
Boomer out.
Iedereen bestelt tegenwoordig online dus vragen ze niche prijzen voor producten die je goedkoper online kan bestellenquote:Op maandag 4 november 2024 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een beetje de Action alleen dan 5 keer zo duur.
Echt een winkel voor ouderen die daar alleen maar naartoe gaan omdat ze het merk vertrouwd vinden aanvoelen.
Hij was al gespot in het stadion blijkbaarquote:Op maandag 4 november 2024 13:39 schreef Paul het volgende:
Is onlogisch al gevonden, anders doe ik een oproepje op de frontpage
dankuwelquote:Op maandag 4 november 2024 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij was al gespot in het stadion blijkbaar
Bron?quote:Op maandag 4 november 2024 13:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij was al gespot in het stadion blijkbaar
Dat was ik.quote:
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 4 november 2024 14:05 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |