Ja wel niet ... zou wel lachen worden ... maar laat ze dan een menselijke proef doen voor de week budgetquote:Op maandag 4 november 2024 02:19 schreef mario390 het volgende:
man man die had toch sex geloof ik met mar.vitt
ja geen idee, maar Italia heeft altijd nieuwe bewoners... die hebbne geen spanjolen nodigquote:
Maar dat weet ik toch nietquote:Op maandag 4 november 2024 02:41 schreef mario390 het volgende:
je zei me niet dat gisteren nacht vio en nera gekotst hebben
quote:Op maandag 4 november 2024 02:41 schreef mario390 het volgende:
je zei me niet dat gisteren nacht vio en nera gekotst hebben
Ja klopt ... ik heb geen commentaar gehoord, maar vermoed dat ze wel gecheckt hebben of er familie involved was ... niets gehoordquote:Op maandag 4 november 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een vraagje ik zag eerder vandaag een topic over Nicolette van Dam en Bas Smith die commentaar kregen omdat ze Halloween vierde in Spanje terwijl daar elders in het land een grote ramp gaande was. Maar ik weet dankzij Mario zijn posts in dts dat ook in het Spaanse big brother huis mensen volop aan het feesten waren tijdens dezelfde periode. is daar kritiek op geweest vanuit de rest van de Spaanse bevolking of niet?
Zijn de bewoners inmiddels wel ingelicht?quote:Op maandag 4 november 2024 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... ik heb geen commentaar gehoord, maar vermoed dat ze wel gecheckt hebben of er familie involved was ... niets gehoord
Niet dat ik weet... maar dat zegt niet altijd alles..quote:Op maandag 4 november 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn de bewoners inmiddels wel ingelicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |