Ja wel niet ... zou wel lachen worden ... maar laat ze dan een menselijke proef doen voor de week budgetquote:Op maandag 4 november 2024 02:19 schreef mario390 het volgende:
man man die had toch sex geloof ik met mar.vitt
Maar dat weet ik toch nietquote:Op maandag 4 november 2024 02:41 schreef mario390 het volgende:
je zei me niet dat gisteren nacht vio en nera gekotst hebben
quote:Op maandag 4 november 2024 02:41 schreef mario390 het volgende:
je zei me niet dat gisteren nacht vio en nera gekotst hebben
Ja klopt ... ik heb geen commentaar gehoord, maar vermoed dat ze wel gecheckt hebben of er familie involved was ... niets gehoordquote:Op maandag 4 november 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een vraagje ik zag eerder vandaag een topic over Nicolette van Dam en Bas Smith die commentaar kregen omdat ze Halloween vierde in Spanje terwijl daar elders in het land een grote ramp gaande was. Maar ik weet dankzij Mario zijn posts in dts dat ook in het Spaanse big brother huis mensen volop aan het feesten waren tijdens dezelfde periode. is daar kritiek op geweest vanuit de rest van de Spaanse bevolking of niet?
Zijn de bewoners inmiddels wel ingelicht?quote:Op maandag 4 november 2024 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt ... ik heb geen commentaar gehoord, maar vermoed dat ze wel gecheckt hebben of er familie involved was ... niets gehoord
Niet dat ik weet... maar dat zegt niet altijd alles..quote:Op maandag 4 november 2024 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn de bewoners inmiddels wel ingelicht?
Wil ze een nieuwe/schone tandenborstel?quote:Op maandag 4 november 2024 14:01 schreef mario390 het volgende:
maica sprekt in de camera wegen zahnbürsten
Ik denk dat dat over Edi ging ...quote:Op maandag 4 november 2024 16:00 schreef mario390 het volgende:
oscar eet violet? snap niks nadda nada
Violeta: un día me comes y no me sueltas, y al día siguiente...
Óscar: que podemos discutir, pero luego se habla y se soluciona
Volgens mij 1 uur uitzendingquote:Op maandag 4 november 2024 18:05 schreef mario390 het volgende:
werd vanavond ook in huis geschalten?
verstandig ... het water stinktquote:Op maandag 4 november 2024 19:10 schreef mario390 het volgende:
nach deze szene werd weggedraaid![]()
[ afbeelding ]
Nominatiequote:Op maandag 4 november 2024 21:48 schreef mario390 het volgende:
oscar luistert niet, regie zei 8 keer
wat echt? maar nur zo?quote:Op maandag 4 november 2024 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Oscar als straf ...
Diletta Leotta komt in het GF huis
Ja tijdelijk om ze te laten denken dat ze blijft.. Er komt wel een nieuwe andere bewoner, nml. de ex van Federika, Alfonsoquote:
Ik denk af en toe wel ...quote:Op maandag 4 november 2024 22:19 schreef mario390 het volgende:
in italie zien de bewohner wel wat in
de uitzending is
A Dilettaquote:Op maandag 4 november 2024 22:28 schreef mario390 het volgende:
zij is nu in de le iene show niet meer bij dazn
ja ik heb sonst en problemquote:Op maandag 4 november 2024 23:05 schreef chufi het volgende:
Mario Diletta blijft niet als bewoonster
Die kan je niet posten op twitchquote:Op maandag 4 november 2024 23:26 schreef mario390 het volgende:
ik heb zij maar al nackt gezien ,en zeer explicit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |