Heel nicequote:Op dinsdag 5 november 2024 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga over een aantal weken wel motorrijden naar en in Oman.
Met wat voor motor?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga over een aantal weken wel motorrijden naar en in Oman.
Ah die schijnen wel prima te zijn ja on te tourenquote:
Ja, zeer comfortabel vind ik.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah die schijnen wel prima te zijn ja on te touren
Eet iets goateds stel ik voor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:54 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Beetje moe. Nog niet zeker wat ik ga eten. Ik heb een stokbrood maar het is me nog niet helder wat voor een culinair iets ik er mee ga doen.
Goated stuff maatquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
3 matches in een paar dagen. Goated
Moet je daarvoor doen aldaar, rondje rijden oid?quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:14 schreef Bezsen het volgende:
Kleine mits: ik moet volgende week wel even officieel dat papiertje hier halen.
[..]
Ja, zeer comfortabel vind ik.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik er al een tijd niet op gereden heb.
Dus laat hem van te voren wel even checken
20 uur lessenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Moet je daarvoor doen aldaar, rondje rijden oid?
Huftersquote:
Nou wordt hier opzich nog wel door de vingers gezien als je met je autorijbewijs rijdt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Weet niet meer hoeveel uur ik had hier denk wel het dubbele of zo
zou een ak 47 meenemenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:23 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goated stuff dit.
Itchy boots is er ook doorheen geredenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:23 schreef Bezsen het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goated stuff dit.
Helaas geen geitenkaas in huis bradabro.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eet iets goateds stel ik voor.
Megabeasted.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
3 matches in een paar dagen. Goated
Hahahaahhahahahz lekker kotsen mmmmmmm braaksel in je mondquote:
Bladerdeeg ligt altijd zwaar op mijn maag, helaas.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaahhahahahz lekker kotsen mmmmmmm braaksel in je mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |