Hey ik zie nergens een like.quote:
wel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey ik zie nergens een like.
LIEGBEEST
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey ik zie nergens een like.
LIEGBEEST
EXCUSES!quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nu ben je mij een positieve note schuldig voor de valse beschuldiging
Heerlijk weer ja, lekker even gewandeldquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lekker zonnetje vandaag, bedankt Nelis!
Lekker maat en met jouquote:
Politiekquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:49 schreef Bezsen het volgende:
Paar scherpe meningen gegeven in POL.
Nu even bijkomen
Beetje moe. Nog niet zeker wat ik ga eten. Ik heb een stokbrood maar het is me nog niet helder wat voor een culinair iets ik er mee ga doen.quote:
Ik heb je laatst nog getagged met of je die game ging kopen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een gemiddelde dag.
Heb inspiratie nodig voor m'n pensioen
Koop een turbo hayabusaquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:53 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een gemiddelde dag.
Heb inspiratie nodig voor m'n pensioen
Heb schoolgaande kinderen, een vrouw en kanker.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:56 schreef Abid-Meher het volgende:
Maar goed waarom ga je niet lekker reizen, dat schijnt user fok-it goed te bevallen?
Welkequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:56 schreef Abid-Meher het volgende:
Ik heb je laatst nog getagged met of je die game ging kopen.
Oh dacht dat je het aan je bal had, bal weg Bezsen genezen, maar helaas is het niet zo simpel? Hoop dat ze je goed kunnen helpen dat je gauw kankervrij kan worden verklaard maat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 17:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heb schoolgaande kinderen, een vrouw en kanker.
[..]
Welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |