Trump wordt overpolled op moment en daarbij te veel interne belangen voor een Harris overwinning.quote:Op maandag 4 november 2024 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat Trump hem niet pakt. Helaas zeg ik er nog maar even bij
Odds op Harris waren hoog vorige week toen er fors op Trump werd gezet.quote:Op maandag 4 november 2024 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Quotes liggen wel dicht bij elkaar neem ik aan?
Lijkt de Singaporese competitie welquote:Op maandag 4 november 2024 23:46 schreef Bezsen het volgende:
Wel raar dat je op een fixed event kan inzetten!
Om welke conclusie uit te trekken?quote:Op maandag 4 november 2024 23:49 schreef Bezsen het volgende:
En mocht Trump wel winnen dan is het hard leergeld voor mij.
Weggepest door Genee, snowflake Derksen kon het niet meer aan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Breaking news
Derksen is weggelopen!!!
Wat een mokerslag!!!quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:19 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Weggepest door Genee, snowflake Derksen kon het niet meer aan.
Dit valt me enorm van je tegen maatje.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Als die man wint is de oorlog binnenkort voorbij in Oekraine!
God bless the USA! 🇺🇸
Dit is dan wel weer opbeurend. Net buiten met het sigaretje roken voelde het allemaal veel erger aan dan het blijkbaar is.quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
[ afbeelding ]
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Ik weet het 🤷quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit valt me enorm van je tegen maatje.
Like & subscribedquote:Op dinsdag 5 november 2024 07:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Edit gemaakt
@:paul iets voor de FP?
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |