Het feit alleen al dat ze met zijn 5-en zijn, zodat ze elk onder de 25% zitten, waardoor de licentie commissie geen onderzoek doet, doet bij mij al wat alarmbellen rinkelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Hexagon het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oe-ik-niet~aaa4a558/
Benieuwd of het nou echt goed is, of dat er nog lijken uit de kast komen.
En de kopers heten Timo Braasch, Dane Murphy, Flint Reilly, Leon Mueller en Bryan Mornaghi. Geen Arnhemse jongens dus.
https://www.gelderlander.(...)an-vitesse~a34c2f17/
Maar, wat riekt er? Wat is er gevaarlijk aan deze constructie?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat ze met zijn 5-en zijn, zodat ze elk onder de 25% zitten, waardoor de licentie commissie geen onderzoek doet, doet bij mij al wat alarmbellen rinkelen.
Je kunt op je klompen aanvoelen dat dat geen toeval is.
En over toeval gesproken, een van hen heeft bij Parry in de klas gezeten.
Nee, dit riekt enorm.
Wat ik me dan afvraag. Kan de KNVB iets doen als iemand anders bewijs levert dat Parry erachter zit?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat ze met zijn 5-en zijn, zodat ze elk onder de 25% zitten, waardoor de licentie commissie geen onderzoek doet, doet bij mij al wat alarmbellen rinkelen.
Je kunt op je klompen aanvoelen dat dat geen toeval is.
En over toeval gesproken, een van hen heeft bij Parry in de klas gezeten.
Nee, dit riekt enorm.
Dat Parry er nog steeds achter zit en de KNVB hier achter komt en alsnog de liscensie afpakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar, wat riekt er? Wat is er gevaarlijk aan deze constructie?
Het blijft Vitesse, de constructie hoeft niet eens gevaarlijk te zijn, ze maken er daar toch wel weer een puinhoop van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar, wat riekt er? Wat is er gevaarlijk aan deze constructie?
"Te weinig supporters" begint wel een beetje ongeïnformeerd te klinken. Met ongeveer evenveel seizoenskaarthouders als AZ en FC Utrecht, en veruit het hoogste toeschouwersaantal van de KKD. Ruim meer dan NEC, en op één uitvak na steeds uitverkocht.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:43 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dat Parry er nog steeds achter zit en de KNVB hier achter komt en alsnog de liscensie afpakt.
(denk ik).
buiten dat wordt het een groot fiasco natuurlijk, deze mensen willen hun geld eruit halen. Dat wordt heel moeilijk in te duur (of geen) stadion met te weinig supporters.
Dus over een aantal jaar sta je weer aan de rand van de afgrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |