Called itquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Die soap gaat nog wel even door vermoed ik
Vitesse krijgt de licentie, Franke trekt zich uiteindelijk terug en dan begint alles weer opnieuw ergens aan het eind van komend seizoen is mijn voorzichtige inschatting
Die had niet 1, maar 2 Vitesse brillen op. Schitterende user was dat, vooral als hij boos was.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 09:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Is @:yats al gesignaleerd op de John Frostbrug?
Hij zit nog regelmatig te schuimbekken op VP.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had niet 1, maar 2 Vitesse brillen op. Schitterende user was dat, vooral als hij boos was.
Hopelijk gaat het goed met hem.
Mensen die op VP zitten hebben zonder uitzondering een micropenis.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zit nog regelmatig te schuimbekken op VP.
Yep, ze hebben zoveel "schijnconstructies" opgetrokken om maar tijd te rekken.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/SBV_Vitessequote:Vitesse Arnhem, officieel Stichting Betaald Voetbal (SBV) Vitesse-Arnhem en was in het verleden algemeen bekend als Vitesse, was een Nederlandse profvoetbalclub uit Arnhem. De club is opgericht op 14 mei 1892 en is overleden op † 23 mei 2025.
In het verleden hebben we wel vaker een oneven aantal gehad.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:13 schreef Halcon het volgende:
Ach, die gaan wel weer in beroep.
Een KKD met 19 clubs is ook weer zoiets. Je kunt moeilijk achteraf nog een regel bedenken dat het slechtst presterende beloftenteam maar degradeert (en waar naar toe... naar de 2e divisie, naar de beloftencompetitie?)
Dat dus. Een jong club in de laatste ronde vrij plannen en dan heb je mooie slotronde.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
In het verleden hebben we wel vaker een oneven aantal gehad.
Klopt, maar dat is irritant. Ook met periodes en zo.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
In het verleden hebben we wel vaker een oneven aantal gehad.
Omdat ze al twee jaar lang aan het liegen zijn. Een gemiddeld club was allang failliet verklaard en daarvan licentie ontnomen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
Zonde. Blijft vanuit de historie toch een redelijke grote club met een redelijke aanhang; jammer dat die door wanbeleid verdwijnen.
Waarom zijn mensen hierboven trouwens zo blij? Zo'n hekel aan de club Vitesse?
Dat zijn een paar mensen binnen de organisatie, maar daarom hoop je toch niet voor alle fans/de stad (en misschien ook zelfs voor de Eredivisie) dat een club verdwijnt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat ze al twee jaar lang aan het liegen zijn. Een gemiddeld club was allang failliet verklaard en daarvan licentie ontnomen.
Nieuwe grasmat komt er al volgende maand!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
@:WheeledWarrior vanmiddag afspreken op Berg en Bos en alvast het stadion weer KKD waardig maken? ik zie kansen
en met 3750 plaatsen kunnen we ook wel even vooruit. Nu alleen nog een team, organisatie en licentie hosselenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nieuwe grasmat komt er al volgende maand!
Ik bied mij aan als investeerder, ik heb een legit onderneming in Dubai die 1.5 miljard per jaar omzet, baas zit even ergens anders en komt niet zo snel terug.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 10:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
en met 3750 plaatsen kunnen we ook wel even vooruit. Nu alleen nog een team, organisatie en licentie hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |