Verschillen met de rest waren ook niet bijzonder. Zal nog wel aan het doortrainen zijn geweest.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg matig zelfs. Kan me niet voorstellen dat ie bij die 1500m voluit ging, maar de ijskwaliteit zal ook niet geweldig zijn.
MAAR HOE KAN DAT BIJ 2 VROUWEN?!!quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ireen en Letietia krijgen een baby, wat leuk zeg.
Wellicht ex teamgenoot Kjeld?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT BIJ 2 VROUWEN?!!
Of Kramer!!quote:
Maar welke van de twee is er nu zwanger?quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ireen en Letietia krijgen een baby, wat leuk zeg.
Dat stond er niet bij. Maar Letietia gok ik.quote:Op woensdag 15 januari 2025 14:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar welke van de twee is er nu zwanger?
Via art. 1:198 lid 1 sub a BW.quote:Op woensdag 15 januari 2025 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
MAAR HOE KAN DAT BIJ 2 VROUWEN?!!
Tijd voor een alternatieve alternatieve elfstedentochtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:01 schreef borisz het volgende:
De 32ste Alternatieve Elfstedentocht, die woensdag op de Weissensee in Oostenrijk verreden zou worden, gaat vanwege dooi en regen niet door.
https://nos.nl/artikel/25(...)k-baan-te-prepareren
Helaas
Mooi dat Hersman lekker op X blijft.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:32 schreef hole1988 het volgende:
Podcast met Beune en Hersman.
https://podcast.npo.nl/fi(...)oud-zou-vet-zijn.mp3
Het werd afgelopen weekend wel genoemd, volgens mij nadat de massastart was gereden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik de enige die dit 'nieuws' niet heeft meegekregen dit weekend?
Column Arjan Schouten | Een kiekje op het ijs en heel de wereld twijfelt weer aan de toekomst van Irene Schouten
Gaat Schouten weer wedstrijden schaatsen? 'Moet vanuit haar zelf komen'
Silent ban genotquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ben ik de enige die dit 'nieuws' niet heeft meegekregen dit weekend?
Column Arjan Schouten | Een kiekje op het ijs en heel de wereld twijfelt weer aan de toekomst van Irene Schouten
Gaat Schouten weer wedstrijden schaatsen? 'Moet vanuit haar zelf komen'
Geen zin in deze act.quote:Schouten keert terug op het ijs: rentree zaterdag bij marathon in Heerenveen
Irene Schouten trekt de wedstrijdschaatsen weer aan. De 32-jarige Noord-Hollandse, die vorig jaar na de laatste Marathon Cup-wedstrijd van het seizoen haar profloopbaan afsloot, verschijnt zaterdag in Heerenveen aan de start van de Rein Zwart Memorial, ofwel de veertiende wedstrijd van het seizoen in de strijd om de Marathon Cup.
Ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 16:38 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rathon-in-heerenveen
[..]
Geen zin in deze act.
Ja, bij het interview met Jillertquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het werd afgelopen weekend wel genoemd, volgens mij nadat de massastart was gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |