Neuh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet nog een pallet pleepapier onderweg nog?
Ja wij komen ook ergens anders vandaan. Kijken of het hier gewoon gezellig isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar komen jullie ineens allemaal vandaag joh
Gezellig makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wij komen ook ergens anders vandaan. Kijken of het hier gewoon gezellig is
Gewoon slingers ophangen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind begraafplaatsen nooit zo gezellig
Hey ik was hier eerder hoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar komen jullie ineens allemaal vandaag joh
Ach ja, het leven is cyclisch, laten we het daarop houdenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik het. Hoe gaat het met jou?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach ja, het leven is cyclisch, laten we het daarop houden
Dit verklaart een hoop welquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En zo zitten we ineens allemaal in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop wel
Schuitje varen, theetje drinken..quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En zo zitten we ineens allemaal in hetzelfde schuitje
Ik wil niet fietsen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel best, maar op het moment ben ik tegen alle beweging. Rooie klats ditdat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |