SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
die smiley doet me denken aan een electronicazaak uit de jaren 90quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh? Ik heb geen idee, vind 'm gewoon leuk om af en toe te gebruiken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die smiley doet me denken aan een electronicazaak uit de jaren 90![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgevoerde fat bikes?
Geen fat shaming @:mizzezamy Hoewel mijn autocorrectie wel telkens "dat" van "fat" maakt 🤔wordt gewaardeerd
Alhoewel ik fatbike shaming natuurlijk wel kan begrijpenzijn er bij jou ook zoveel fatbikes, of is dat een Nederlands verschijnsel?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
* gebrokenglas denkt even diep na maar weet dat zo niet.quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die smiley doet me denken aan een electronicazaak uit de jaren 90Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
AMIEquote:Op zondag 3 november 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]wordt gewaardeerd
Alhoewel ik fatbike shaming natuurlijk wel kan begrijpenzijn er bij jou ook zoveel fatbikes, of is dat een Nederlands verschijnsel?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netjesquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
12.500 stappen gezet vandaag, ik ben tevreden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben trots op jequote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
12.500 stappen gezet vandaag, ik ben tevreden![]()
![]()
Misschien radio modern, of anders een lokale witgoedboerquote:Op zondag 3 november 2024 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas denkt even diep na maar weet dat zo niet.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat doet deze vrouw gewoon eventjesquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Netjesquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat doet deze vrouw gewoon eventjes
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh nee, ik geloof dat ik in de trein coupe van het huisvrouwen uitje zit, er zijn er al 8 en ze vragen zich hardop af of ze iedereen hebben.
Of zou het een viva forum meet zijn?
Vandaag 6929 stappen gezet. Dat is net aan de helft van wat Lovely zo effe doet
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sterkte!!!!quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh nee, ik geloof dat ik in de trein coupe van het huisvrouwen uitje zit, er zijn er al 8 en ze vragen zich hardop af of ze iedereen hebben.
Of zou het een viva forum meet zijn?![]()
Amyquote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag 6929 stappen gezet. Dat is net aan de helft van wat Lovely zo effe doet![]()
![]()
Gezellig meekletsenquote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Of zou het een viva forum meet zijn?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik heb vandaag weer genoeg gekletst, stem houdt het voor gezien.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nah ik had over al gemeen 6.000 stappen de laatste tijd wel rond de 8.000 of 10.000quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag 6929 stappen gezet. Dat is net aan de helft van wat Lovely zo effe doetMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gelukkig had je veel bosjes bloemen ingeslagen om je excuses mee aan te biedenquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig had je veel bosjes bloemen ingeslagen om je excuses mee aan te bieden![]()
![]()
Aan jouw geheugen mankeert weinig.quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig had je veel bosjes bloemen ingeslagen om je excuses mee aan te bieden
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yes, Justin redt mij weer uit de brand....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: