Echt. Max weet het te doen waar de rest niets doet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort Brazilië 2016 er bij. Dat was legendarisch. Mooi dat we nu een reprise krijgen.
Max en rustigquote:
Nee joh, Stroll DOTDquote:
Diepe buiging moeten ze nu maken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs de Britten noemen het een masterclass van Max
20 naar 2 Rusland 2021quote:Op zondag 3 november 2024 18:42 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ik meen te horen op sky dat het het record van 16 naar 2 van Max verbeterd? maar wie weet heb ik het mis
Je zou het haast over het hoofd zien door het kampioenschap maar inderdaad, verbluffend.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max verdient het absoluut om DOTD te zijn, maar verdomme die Alpines toch. Onvoorstelbaar.
Zelfs die kunnen er gewoon niet meer omheen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs de Britten noemen het een masterclass van Max
Nog even en hij kan een gratis pitstop maken om zijn FL nog faster te maken, wat een godquote:
Gegokt op veel regen en dik beloondquote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max verdient het absoluut om DOTD te zijn, maar verdomme die Alpines toch. Onvoorstelbaar.
Als de FIA het durftquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Norris straks na z'n straf nog net een paar puntjes?
Norris krijgt geen straf van de FIAquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb gejuicht na de herstart.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max wint ga ik heel hard juichen.
Die heeft al een knakje gedaan vandaagquote:
Horen wij nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max wint ga ik heel hard juichen.
die krijgt geen straf let maar op.....of een boetequote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |