Nog even en hij kan een gratis pitstop maken om zijn FL nog faster te maken, wat een godquote:
Gegokt op veel regen en dik beloondquote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max verdient het absoluut om DOTD te zijn, maar verdomme die Alpines toch. Onvoorstelbaar.
Als de FIA het durftquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Norris straks na z'n straf nog net een paar puntjes?
Norris krijgt geen straf van de FIAquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb gejuicht na de herstart.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max wint ga ik heel hard juichen.
Die heeft al een knakje gedaan vandaagquote:
Horen wij nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
die krijgt geen straf let maar op.....of een boetequote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Radio werkt blijkbaar niet, of zijn oren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht dat Max het tempo van Ocon aan moest nemen, hij loopt alleem maar uit
Ik wil dat ook niet uitsluiten.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |