Hij heeft 23 seconden op NOR.quote:Op zondag 3 november 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog een rondje, dan heeft ie dat naar Norris.
Pitstop.quote:
Hoeft nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden Verstappen, Ocon en Gasly nog een verplichte stop moeten maken of hoeft dat niet?
Hoeft in de regen sowieso niet toch?quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden Verstappen, Ocon en Gasly nog een verplichte stop moeten maken of hoeft dat niet?
Volgens mij is vandaag de laatste keer dit seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
met Herbert als steward wel ja....ongelofelijk dat hij na vorige race weer steward is
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, dat geldt niet bij een natte race.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Niet nodig met regen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoeft in de regen sowieso niet toch?
Nee, in regenraces heb je die compound regel niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Gerstart op inters dus bandenregels vervallenquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Die geldt sowieso niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
En weer een tiende sneller.quote:
Nee 14e in Spa, record is vanaf 22ste in 1983quote:
Tijdens de rode vlag trouwens wel gedaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Peterselieman het volgende:
Nou...quote:
Ik meen te horen op sky dat het het record van 16 naar 2 van Max verbeterd? maar wie weet heb ik het misquote:
Inderdaad als die nat is hoef je niet naar binnen te piepen voor nieuw rubber.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, dat geldt niet bij een natte race.
Tuurlijk niet.quote:
Zou me niet eens verbazenquote:
Zwakquote:
Eigenlijk hoort Brazilië 2016 er bij. Dat was legendarisch. Mooi dat we nu een reprise krijgen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef quo_ het volgende:
1 Barcelona 2016
2 Abu Dabi 2021
3 Brazilie 2024
Ohhhhquote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Was lijstje van winnaars dit seizoen. Tussenstand laten ze niet meer zien.
Niets gemist dusquote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Was lijstje van winnaars dit seizoen. Tussenstand laten ze niet meer zien.
Geloof alleen een graphic gezien te hebben van de DotD winnaars van dit seizoen wie die het meeste binnengesleept had, niet voor deze race de battle.quote:
Echt. Max weet het te doen waar de rest niets doet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort Brazilië 2016 er bij. Dat was legendarisch. Mooi dat we nu een reprise krijgen.
Max en rustigquote:
Nee joh, Stroll DOTDquote:
Diepe buiging moeten ze nu maken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs de Britten noemen het een masterclass van Max
20 naar 2 Rusland 2021quote:Op zondag 3 november 2024 18:42 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Ik meen te horen op sky dat het het record van 16 naar 2 van Max verbeterd? maar wie weet heb ik het mis
Je zou het haast over het hoofd zien door het kampioenschap maar inderdaad, verbluffend.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max verdient het absoluut om DOTD te zijn, maar verdomme die Alpines toch. Onvoorstelbaar.
Zelfs die kunnen er gewoon niet meer omheen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs de Britten noemen het een masterclass van Max
Gegokt op veel regen en dik beloondquote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef QuidProJoe het volgende:
Max verdient het absoluut om DOTD te zijn, maar verdomme die Alpines toch. Onvoorstelbaar.
Als de FIA het durftquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Norris straks na z'n straf nog net een paar puntjes?
Norris krijgt geen straf van de FIAquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb gejuicht na de herstart.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max wint ga ik heel hard juichen.
Horen wij nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
die krijgt geen straf let maar op.....of een boetequote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef 3rr0r het volgende:
Radio werkt blijkbaar niet, of zijn oren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht dat Max het tempo van Ocon aan moest nemen, hij loopt alleem maar uit
Ik wil dat ook niet uitsluiten.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |