Heeft er iemand tijd om op de fok! Moderatie te letten dan?quote:Op zondag 3 november 2024 18:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Als we iets over FIA posten dan hoef je je niet aangesproken te voelen.
LIjkt me niet, Bernd blijft tot zijn 97 door rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zhou mag even solliciteren voor de functie van SC-driver
Of minimaal heel dicht in de buurt van Norris blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 18:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laat maar gaan, enige wat telt is voor Norris finishen
Rondje achterstand?quote:Op zondag 3 november 2024 18:02 schreef heywoodu het volgende:
Zhou gaat alvast een rondje voorsprong pakken?
En Safetycars breed Safetycars in Engelandquote:Op zondag 3 november 2024 18:02 schreef pmponer het volgende:
Cautions breed Cautions is het gezegde in de USA toch?
Ja maar die lui lullen maar watquote:Op zondag 3 november 2024 18:03 schreef Sabata het volgende:
[..]
En Safetycars breed Safetycars in Engeland
Niet jinxen pleasequote:Op zondag 3 november 2024 18:03 schreef Zwoerd het volgende:
Ben wel bang dat het alsnog helemaal misgaat![]()
Het zouden bijna Fransen kunnen zijnquote:Op zondag 3 november 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
Wat een haat richting Engeland of alles wat Engels is....
Maken ze het dan ook zelf naar hihiquote:Op zondag 3 november 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
ALLES wat Engels is ja?quote:Op zondag 3 november 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 3 november 2024 18:04 schreef GM78 het volgende:
Volgens de buitenlandse Verstappen haters op het grote boze internet.
Hebben ze de rode vlag bewust gedaan omdat Verstappen zijn banden op waren![]()
Sommige vinden zelfs de crash wel heel toevallig![]()
![]()
Ja.quote:
Ze wachten eerst het resultaat van de race afquote:
Zo werkt het niet. Zijn sterke beginfase bracht hem eind op weg, maar punt-gewijs levert deze crash hem net zoveel op als de hele eerste 30 rondes + het is juist nadelig voor Norris. Dat is dus zeker wel geluk.quote:Op zondag 3 november 2024 17:58 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]Verstappen heeft alles te danken aan zijn sterke beginfase heeft niks met geluk te maken.
Dat idee krijg ik een beetje, als ik hier meelees.quote:
Britten op social media over Max zijn pas verschrikkelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:06 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik een beetje, als ik hier meelees.
Engeland is een toffe plek met ook gewoon leuke mensen.
Maar hier wordt er gedaan alsof het Mount Doom is, of zo.
Zolang hij eindigt voor Norris niks aan de hand voor het kampioenschapquote:
Op tijd voor het tweede deelquote:
Nee maar het is wel opvallend.quote:Op zondag 3 november 2024 18:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang hij eindigt voor Norris niks aan de hand voor het kampioenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |