Stroll floptquote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Chaos. Graag duiding van @:Nattekat
Terecht toch. Dit is een veiligheidsissue.quote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef Evenstar het volgende:
Max denkt nu ook "ik ga iedereen er aan naaien"
Spa '21 horror.quote:Op zondag 3 november 2024 16:37 schreef ConFoosedOne het volgende:
Zo regen en dan gaat het helemaal niet door
quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef R-woud93 het volgende:
Over 10 minuten, dan gaat het ook weer regenen
Doen we niks meequote:
De race zou om 18 uur starten. ..quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet straks naar een concert
Beter schieten ze op
Het is een rookiefout, daar hoort gewoon een straf voor gegeven moeten worden.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Hier krijgt Norris ongetwijfeld geen straf voor
Was overduidelijk de schuld van car number 1.quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Ammehoela.quote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
Er zijn vast verzachtende omstandigheden voor norris
20s of DT zou op zijn plaats zijn. Hij stuurt eigenhandig nagenoeg het hele veld de baan op. Die uitgestelde start is niet voor niks.quote:
Dat maakt het lastig ja. Al is degene die als eerste wegrijdt verantwoordelijk voor de chaosquote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hier kan de FIA niks mee, want uiteindelijk rijdt iedereen weg.
Waarom ook?quote:Op zondag 3 november 2024 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet gewoon de regels kennen. Dat hij de regels niet kent, is zijn probleemquote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef greysbones het volgende:
Er zijn vast verzachtende omstandigheden voor norris
Omdat hij de regels niet kent lijkt mequote:
Tegen Max riepen ze ook "start aborted" turn of engine en ondertussen ging Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Nu snap ik ook waarom ze achterin stil bleven staan
Die deden niks foutquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Max zal er alles aan doen om zich niks meer aan te laten naaienquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Even door de Hamilton jurisprudentie bladeren: De grote Norris was heel open en eerlijk tegen ons en gaf zijn fout toe.quote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef Evenstar het volgende:
Herbert nu hard aan het zoeken om verzachtende omstandigheden te vinden.
je weet dat ze nog niet gestart zijn hequote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef amp25 het volgende:
er zijn genoeg ronden gereden voor punten dus fia zal dadelijk wel zeggen wordt niet weer geracedt
meeste bleven staan zag ik in de herhalingquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom ook?
Het hele veld gaat er vandoor.... Dus waarom norris alleen een straf geven?
5sec. Maximaal. Heeft niemand wat aan.
NORRIS FOUL NO PENALTYquote:Op zondag 3 november 2024 16:40 schreef Donderkonijn het volgende:
Als ze Mclaren en Norris hiermee laten wegkomen ligt het er wel heel dik bovenop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |