SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ondertussen is een nieuwe Nederlander epische dingen aan het doen op sportgebied binnenkort alle redbull jassen in een Liverpool shirt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Oh Arne
R.I.P DTS.![]()
Alvast een business opzetten om Liverpool dingen te verkopenquote:Op zondag 3 november 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ondertussen is een nieuwe Nederlander epische dingen aan het doen op sportgebied binnenkort alle redbull jassen in een Liverpool shirt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed ideequote:Op zondag 3 november 2024 14:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alvast een business opzetten om Liverpool dingen te verkopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
F1 kijken is saai, maar nog altijd beter dan kijken naar een aantal mannen van middelbare leeftijd met bijbehorende buik die pijltjes naar een bord gooien.![]()
![]()
Dan kan je beter naar jezelf kijken bedoel jequote:Op zondag 3 november 2024 14:53 schreef devzero het volgende:
F1 kijken is saai, maar nog altijd beter dan kijken naar een aantal mannen van middelbare leeftijd met bijbehorende buik die pijltjes naar een bord gooien.
Uw ADH vitamine Worst
Die hebben echt een bord voor hun kopquote:Op zondag 3 november 2024 14:53 schreef devzero het volgende:
F1 kijken is saai, maar nog altijd beter dan kijken naar een aantal mannen van middelbare leeftijd met bijbehorende buik die pijltjes naar een bord gooien.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is dan ook een kansspel.quote:Op zondag 3 november 2024 14:53 schreef devzero het volgende:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Laatst won een 16 jarige daar tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iehw
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 3 november 2024 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar jezelf kijken bedoel je![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 14:56 schreef aeque het volgende:
Iehw
Klikken op eigen risico.De redderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iehw
Klikken op eigen risico.Is die net als Rachel in de oven geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het vet van al dat mcdonalds eten komt uit zijn poriën denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die net als Rachel in de oven geweestOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Weinigen wisten dat hij een enorm goede darter was, helaas was hij de enige beoefenaarquote:Op zondag 3 november 2024 14:55 schreef devzero het volgende:
Of gaat het over de olde Barneveld?
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Wie speelt er nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eet die daar elke dag dan?quote:Op zondag 3 november 2024 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Het vet van al dat mcdonalds eten komt uit zijn poriën denk ik.![]()
Iehw
Klikken op eigen risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou mij niks verbazen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Krokettus Trumpusquote:Op zondag 3 november 2024 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die net als Rachel in de oven geweest![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat wist ik toevallig welquote:Op zondag 3 november 2024 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
Raggel wordt ook wel Kroketta" genoemd
![]()
R.I.P DTS.![]()
Player.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb daar mannen voor
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Al koop ik wel regelmatig uit gemakzucht bij de superUw ADH vitamine Worst
Te gevaarlijk, zijn regelmatig bakkers gewond bij geraaktquote:Uw ADH vitamine Worst
Oh no..quote:Op zondag 3 november 2024 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, zijn regelmatig bakkers gewond bij geraakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 15:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Te gevaarlijk, zijn regelmatig bakkers gewond bij geraakt![]()
Bolk
Voorlopig komt er geen UI tenzij iemand het voor mij wil doen.
Mobiel is kut met kleine afbeeldingen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb wel een UI voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is een waar feit! De Chinezen waren echter heel slecht met darten en het leek hun leuker om op een bord te schieten. En daarom vonden ze buskruit uit.quote:Op zondag 3 november 2024 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weinigen wisten dat hij een enorm goede darter was, helaas was hij de enige beoefenaar![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ToT is erg goed met plaatjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Was dat niet boogschieten of komt dat uit Japan?quote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit is een waar feit! De Chinezen waren echter heel slecht met darten en het leek hun leuker om op een bord te schieten. En daarom vonden ze buskruit uit.
Tuuk. Dom van mij.Werewolf
quote:Op zondag 3 november 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
Waarom is hema een van mijn favoriete DTSers? Om deze post
[..]
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
Verzendupdate
Er is een onvoorzien probleem opgetreden bij uw pakket op weg naar het distributiecentrum in het land/de regio van bestemming
3 november 12:31 MET
jonge![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verzendupdate
Er is een onvoorzien probleem opgetreden bij uw pakket op weg naar het distributiecentrum in het land/de regio van bestemming
jonge![]()
![]()
Scammmmmmquote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verzendupdate
jongeWerewolf
Ohquote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig net weer een echt mailtjeWerewolf
Wat hebbie besteldquote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is dan toevallig net weer een echt mailtjeUw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 3 november 2024 15:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
Verzendupdate
jonge
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een watergeefsysteempje voor mijn miertjesquote:
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 15:58:37 ]![]()
Utrecht wel makkelijk wedstrijdjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een druppelaarquote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Een watergeefsysteempje voor mijn miertjes![]()
![]()
DruiptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eetse!quote:Op zondag 3 november 2024 16:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga eten bij mijn ouders.
Tot later 👋![]()
Smakelijkquote:Op zondag 3 november 2024 16:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga eten bij mijn ouders.
Tot later 👋They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nordin Boukari is trainer bij sparta vandaagquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spa-Utr inmiddels 0-3They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nú pingelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stevie wonderbaarlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuke top 3 hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PreciesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
knottie knottiequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die stroll ken ik ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken wel de gebroeders Schumacher maar eentje is tegenwoordig gay en de andere deed een Friso.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn Max heeft 4 poten en een staart. Die wil helemaal niets van autos of scooters wetenquote:Op zondag 3 november 2024 16:41 schreef marc0871 het volgende:
Ah. Okay. Max zijn groepje.
Meh. Auto's hebben 2 wielen teveel om voor mij spannend te zijn.![]()
Ook leukquote:Op zondag 3 november 2024 16:45 schreef marc0871 het volgende:
Ik kijk liever naar zoiets
[ afbeelding ]![]()
![]()
Opgevoerde fat bikes?quote:Op zondag 3 november 2024 16:45 schreef marc0871 het volgende:
Ik kijk liever naar zoiets
[ afbeelding ]
Geen fat shaming @MizzezAmy Hoewel mijn autocorrectie wel telkens "dat" van "fat" maakt 🤔![]()
Ja best welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, het zijn wel dikke fietsen die vet hard gaan. Tot wel 360 km/u.quote:Op zondag 3 november 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Opgevoerde fat bikes?
Geen fat shaming @:mizzezamy Hoewel mijn autocorrectie wel telkens "dat" van "fat" maakt 🤔
Daarom gaan de cc's naar beneden, om de snelheid er een beetje uit te halen.![]()
Het duurde een maand of 2 als het niet langer was, maar de 1e laag lakverf hobbykamer zit er op.
De planning is om a.s. weekend de vloer te leggenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Helemaal niks denk.ik.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, of het veel uitmaakt of je met 360 of 300 uit de bocht vliegt...
Gekkigheid![]()
![]()
Met 360 kmh vlieg je iets sneller naar de hemel. Dus opvoeren met die hapquote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef marc0871 het volgende:
Nou ja, of het veel uitmaakt of je met 360 of 300 uit de bocht vliegt...![]()
Heb afgelopen week nog iemand in de cc gezet bij het mailen, komt wel heel dichtbij zoquote:Op zondag 3 november 2024 16:53 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn wel dikke fietsen die vet hard gaan. Tot wel 360 km/u.
Daarom gaan de cc's naar beneden, om de snelheid er een beetje uit te halen.Uw ADH vitamine Worst
Hoeveel cc?quote:Op zondag 3 november 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen week nog iemand in de cc gezet bij het mailen, komt wel heel dichtbij zo![]()
Werk jij bij de BCC?quote:Op zondag 3 november 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb afgelopen week nog iemand in de cc gezet bij het mailen, komt wel heel dichtbij zo![]()
In Office 360 zeker en niet office 300. Goed bezigquote:Op zondag 3 november 2024 16:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Levert wel weinig c'tjes opquote:Op zondag 3 november 2024 17:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
En er dan toch blijven werken... Dat is pas commitment!![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Tebbie nou op je muilquote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tebbie gedaan dan, dat je je moet schamen?![]()
quote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik lig altijd in een deuk om die Jopie Parlevlietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een Mikky Burger.quote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zojuist een Bicky Burger naar binnen gemikt.
Bolk![]()
![]()
Oh. Een burgertje maken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zojuist een Bicky Burger naar binnen gemikt.
Bolk
Kan ik ook wel weer eens doen
Bekijk deze YouTube-video![]()
Jawelquote:Op zondag 3 november 2024 17:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als ineens een worst tegen je begint te praten
@hemarookworst![]()
Ik doe met je meequote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik ga eten![]()
Coolquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten er hier snel beledigde Boeddhisten?
Werewolf
Heb het net op Zelf gemaakt friet met biefstuk, ui en champignonsquote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben aan het bedenken wat ik ga etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten er hier snel beledigde Boeddhisten?quote:Op zondag 3 november 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten er hier snel beledigde Boeddhisten?![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op Zelf gemaakt friet met biefstuk, ui en champignons![]()
![]()
Ik denk dat ik zo in pyjama naar de friettent loopTrotste mama van Ambar
Dank voor het idee, maar ik ga liever gewoon doodquote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op Zelf gemaakt friet met biefstuk, ui en champignonsTrotste mama van Ambar
Gewoon een kwestie van een leuke vriendin zoekenquote:Op zondag 3 november 2024 17:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oh. Een burgertje maken.
Kan ik ook wel weer eens doen
Ze heeft het toch al opquote:Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor het idee, maar ik ga liever gewoon doodUw ADH vitamine Worst
Je wil naar de patatboer lopen lees ik, dan neem je alleen patatquote:Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank voor het idee, maar ik ga liever gewoon dood
Oh wacht ik heb nog aardappels in de vriezer liggenTrotste mama van Ambar
AArdappels iin de vriezer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja is echt revolutionair hoor. Je gaat naar de supermarkt en je koopt daar een zak aardappelen in allerlei vormpjes in de vriezer.
Echt revolutionair. Maar schijnbaar niet verkocht ten oosten van de IJsselTrotste mama van Ambar
Meh. Ik ga geen nieuw leven op deze aardkloot zetten.quote:Op zondag 3 november 2024 17:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van een leuke vriendin zoeken
Er zijn nu al teveel mensen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: