Nee. Er zou ook een groot protest zijn een jaar of twee geleden tegen de toen aanstaande wetgeving tegen XL-Bullies waarbij allemaal eigenaren met hun schatje zouden komen om te laten zien dat de wetgeving misplaatst was.quote:
quote:12. Kunt u een omschrijving geven van de daderhond? En als u het weet, het ras of het type?(verplicht)
Is dit waar? Echt gebeurd?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee. Er zou ook een groot protest zijn een jaar of twee geleden tegen de toen aanstaande wetgeving tegen XL-Bullies waarbij allemaal eigenaren met hun schatje zouden komen om te laten zien dat de wetgeving misplaatst was.
Dat protest is niet eens gestart omdat die beesten elkaar en de eigenaren naar de strot vlogen en de situatie onhoudbaar werd
Zag van de week wel een filmpje voorbij komen van de een of andere hondenshow, waarbij een bully xl op een gegeven moment ook de keurmeester beetquote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik kan de beelden niet meer vinden dus voorlopig is dit een trustmebro
Zie de post van the eye een aantal posts hierboven. Zelfs ik zie dat die hond veel te veel gefixeerd is op die keurmeester.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag van de week wel een filmpje voorbij komen van de een of andere hondenshow, waarbij een bully xl op een gegeven moment ook de keurmeester beet
Bekijk deze YouTube-video
Altijd weer die dekselse Yves en Ysbrandquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:56 schreef manny het volgende:
taffeshonden.
eigenaren hebben altijd of een naam waarin een Y voorkomt of een mannentasje.
Leuk gevonden.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 21:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Altijd weer die dekselse Yves en Ysbrand
Geteisem is het, schorriemorrie, wat ik je brom
Jouw naam eindigt ook op een Y 😱quote:
De man die dood werd gebeten in Rotterdam door 1 van zijn eigen Bully XL's had idd die naam als we het grote boze internet mogen geloven.quote:
Als ik zoek op "pitbull protest gone wrong" etc. krijg ik een hoop hilarische/zorgwekkende resultaten maar helaas niet dat ene protest dat ik bedoelde.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zag van de week wel een filmpje voorbij komen van de een of andere hondenshow, waarbij een bully xl op een gegeven moment ook de keurmeester beet
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |