Maar wel verschrikkelijke kutbeesten. Wat heb ik een hekel aan dat soort kleine Terriers.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boerenfoxjes zijn ook enorm waaks
Alleen wat minder angstaanjagend en afschrikwekkend
Zo heb ik een hekel aan loslopende schijtende katten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 00:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel verschrikkelijke kutbeesten. Wat heb ik een hekel aan dat soort kleine Terriers.
Ontzettend lieve, intelligente, speelse, trouwe, knuffelige, goed luisterde hondenquote:Op zondag 12 oktober 2025 00:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar wel verschrikkelijke kutbeesten. Wat heb ik een hekel aan dat soort kleine Terriers.
Ha, precies wat ik dacht, maar toen bleek er dus al iemand over gepost te hebben. Let ook op de volledig betegelde achtertuin: overduidelijk liefhebbers van alles wat groeit en bloeit. Natuurmensen. Op zielsniveau één met hun honden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelden drie poedels zo hard horen blaffen zeg!
Die drie winkelwagentjes in de achtertuin zegt ook wel weer genoeg over het niveau van deze eigenaren van die honden trouwens![]()
Leuk man! Lekker van genieten!quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ontzettend lieve, intelligente, speelse, trouwe, knuffelige, goed luisterde honden
Los lopende peuters zijn pas eng en goorquote:Op zondag 12 oktober 2025 01:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Leuk man! Lekker van genieten!
Maar ruim wel hun uitwerpselen op, hou ze aan de lijn want super eng voor net loslopende peuters en laat ze op terrassen niet op de stoelen liggen want zo goor, 🤮.
Vindt mijn hond niet hoor. Vaak hebben ze plakkerige handjes vol kruimels, hij gaat er meteen op af.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Los lopende peuters zijn pas eng en goor
Die hebben luiers aan, en ouders ruimen die handel intern op.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Los lopende peuters zijn pas eng en goor
Mensen die hun hond in bed laten liggen. Die zijn echt heel erg goor.quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hebben luiers aan, en ouders ruimen die handel intern op.
Die loopse baby van je, likt aan alles op straat en ligt vervolgens in je bed, 🤮 wie is hier nu goor?
Bah bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |