SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Knappe TTquote:
Ja dat dacht ik al, had ook niet anders verwacht van jequote:
Booswoest misschien welquote:Op zondag 3 november 2024 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, weer iemand ziedend gemaakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo rol ikquote:Op zondag 3 november 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, had ook niet anders verwacht van je![]()
![]()
En dat op de zondag middagquote:
Rollebollenquote:
Het zou niet mogen hequote:
Want deze is niet te overtreffen?quote:Op zondag 3 november 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
Je vraagt je af waarom mensen nog tt's zouden schrijven![]()
![]()
* Lovely gaat maar even in kleermaker zit zitten om zen te wordenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolk o'hoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Blij dat ik je geholpen heb daarmee, zodat je even lekker bezig bent geweestquote:Op zondag 3 november 2024 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik schrok hier zo van dat ik acuut het dak ben gaan vegen!
Lekker bakkie goed ideequote:
Whehe!quote:Op zondag 3 november 2024 13:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blij dat ik je geholpen heb daarmee, zodat even lekker bezig bent geweest
Neuh ik las het pas bij terugkomst.
De tegels op het platte dak van de aanbouw lagen vol met troep van een boom hiernaast, en veel mortel omdat ik met de voegen bezig ben geweest enzo. Het zag er echt schandalig uit.
Alles wat opgeschoond, maar ook omdat die tegels binnenkort even van de plaats weg zullen moeten om te kijken of het dakleer er onder lek is of niet.![]()
Geen bakkie pleur hier meer, straks weer een bakkie thee"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
* Fogel geeft een pint Guinnessquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Eenwatisiedereenbehulpzaamvandaagbolk ❤️
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2024 13:06:40 ]![]()
Thee o' Thee?quote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef Lovely het volgende:
Geen bakkie pleur hier meer, straks weer een bakkie thee![]()
![]()
Je bent er echt druk mee, maar het lijkt mij ook wel een lekker gevoel als je zo beetje bij beetje alles opknapt of zorgt dat het niet meer lektquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
De tegels op het platte dak van de aanbouw lagen vol met troep van een boom hiernaast, en veel mortel omdat ik met de voegen bezig ben geweest enzo. Het zag er echt schandalig uit.
Alles wat opgeschoond, maar ook omdat die tegels binnenkort even van de plaats weg zullen moeten om te kijken of het dakleer er onder lek is of niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah zo.. Gelukkig heb je nu heerlijk droog weer erbij.. Pak je dat ook weer sneller aanquote:Op zondag 3 november 2024 13:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Alles wat opgeschoond, maar ook omdat die tegels binnenkort even van de plaats weg zullen moeten om te kijken of het dakleer er onder lek is of niet.
Ik hoop van niet * finger crossed *"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Klodderquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Eenwatisiedereenbehulpzaamvandaagbolk ❤️![]()
![]()
![]()
Ja eerst zakte me de moed echt in de schoenen, maar nu ik meer overzicht krijg en bepaalde dingen ook afgerond heb, geeft het me ook meer een positief gevoel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent er echt druk mee, maar het lijkt mij ook wel een lekker gevoel als je zo beetje bij beetje alles opknapt of zorgt dat het niet meer lekt
Ook het feit dat bepaalde dingen sowieso tot het voorjaar moeten wachten, geeft me ook wel rust.
Maar er is echt nog wel genoeg te doen hier.![]()
Van malen krijg je ook hoofdpijnquote:Op zondag 3 november 2024 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
Koffie op, moet malen maar geen zin in
Ik drink altijd maar 1 in de ochtend heel soms in de avond ook nog wel eensquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga er ook echt niet van uit, ik weet nagenoeg zeker dat het door de muren komt en dat ik het grootste deel van de oorzaak al verholpen heb.quote:Op zondag 3 november 2024 13:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah zo.. Gelukkig heb je nu heerlijk droog weer erbij.. Pak je dat ook weer sneller aan
Ik hoop van niet * finger crossed *![]()
#doesliefquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan heb je nu een keer het voordeel van de twijfel.
Normaal gesproken post je na mij (en ook bij anderen die jij om onverklaarbare redenen niet mag) opvallend vaak![]()
Doe niet zo schijnheilig.![]()
![]()
Beetje bij beetje komt het er wel. Het is meer dan je had verwacht. Fijn dat je nu meer overzicht begint te krijgen en de ergste druk er af is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst zakte me de moed echt in de schoenen, maar nu ik meer overzicht krijg en bepaalde dingen ook afgerond heb, geeft het me ook meer een positief gevoel.
Ook het feit dat bepaalde dingen sowieso tot het voorjaar moeten wachten, geeft me ook wel rust.
Maar er is echt nog wel genoeg te doen hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
No just a cup of tea with a nice tasteOw!
![]()
![]()
Valt mee. Loop je iig niet te stuiterenquote:Op zondag 3 november 2024 13:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drink altijd maar 1 in de ochtend heel soms in de avond ook nog wel eens![]()
![]()
Dat is wel fijnquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet van uit, ik weet nagenoeg zeker dat het door de muren komt en dat ik het grootste deel van de oorzaak al verholpen heb.
Hey m_k
En je krijgt er slapeloze nachten van, maar hee: dan kun je de volgende ochtend weer gaan malen voor een verse kop koffie om weer wakker te worden van die slapeloze nacht!quote:![]()
![]()
Helaas, alles gaat naar het noorden vandaag!quote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Limburg danCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee maar ik drink net als Dot Decaféquote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Valt mee. Loop je iig niet te stuiteren"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kom je naar mij toe?quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, alles gaat naar het noorden vandaag!
I'm surrounded by morons!
Ow okquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar ik drink net als Dot Decafé![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
En je krijgt er slapeloze nachten van, maar hee: dan kun je de volgende ochtend weer gaan malen voor een verse kop koffie om weer wakker te worden van die slapeloze nacht!
Dan stuiter je ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 13:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar ik drink net als Dot Decafé![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 13:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt een ouderwetse koffie molen?en handmatig koffie opschenken over een filter
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 13:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als jij daar nou eens mee begint?![]()
![]()
Ja men proeft echt het verschil niet als je het ze voorzetquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee daarom en het smaakt net zo lekker
Ah ok..quote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]en handmatig koffie opschenken over een filter
Gewoon postte hoor..quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik durf niks meer te posten nu
quote:
I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijkbaar winnen de slechte mensen weerLet it go
![]()
![]()
Precies.quote:Op zondag 3 november 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje bij beetje komt het er wel. Het is meer dan je had verwacht. Fijn dat je nu meer overzicht begint te krijgen en de ergste druk er af is.
Ben een paar dagen geleden begonnen met een binnenmuur waar een flink stuk van het stucwerk van af begon te brokkelen.
Er zit nog een groot plakkaat los, maar het haakt voldoende aan de rest wat er omheen zit dat ik er gewoon een behangetje overheen kan pleuren en kan doen alsof er niks aan de hand is daar.
Maar het deel wat ik aangesmeerd heb, moet ik sowieso nog 1 of 2x overheen; dat stucwerk was echt een cm dik en dat smeer ik niet zomaar in 1x aan.
Verder heb ik laatst die badmeubel gekocht dus zal de oude weg moeten en deze er voor in de plaats moeten (kranen af- en aankoppelen enzo ook), en moet het fonteintje nog in de plee geplaatst worden zodat ik altijd als ik aan het kakken ben aan jullie kan denken!![]()
Ook moet de oude vloerbedekking hier van de trap af waarna de trap schoongekrabd en aangesmeerd moet worden zodat ik het kan verven.
De gordijnen moeten hier nog op maat gemaakt worden (stuk of 8), maar dat wil een kennis wel doen.
De warmtepompboiler wordt over 3 weken geïnstalleerd waarbij de cv-ketel verwijderd zal worden en waarna ik alle radiatoren kan verwijderen zodat ik de infrarood warmtepanelen er voor in de plaats kan plaatsen.
In het voorjaar wil ik met een kameraad trespa tegen de muren van de aanbouw aan flikkeren en alles met water isolerende verf schilderen om zo de lekkage te stoppen.
En uiteraard dat dakleer nog ff controleren.![]()
Het is hier geen wedstrijdquote:Op zondag 3 november 2024 13:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijkbaar winnen de slechte mensen weer
Jij mag wel casseren maar incasseren ho maar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vooral wegkijkenquote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is hier geen wedstrijd
Jij mag wel casseren maar incasseren ho maar♡♡♡♡![]()
Station Hemel CS?quote:Op zondag 3 november 2024 13:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe ver de trein nog gaat![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: