Misschien heeft die gewoon de logica toegepast dat Brand de beste wegrenster is en dit gewoon een wegkoers is.quote:Op zondag 3 november 2024 13:22 schreef Felagund het volgende:
Lucinda Brand is volgens Thijs Al favoriete, maar die moet bijna alleen aankomen dus dat lijkt mij sterk
Helemaal toen er een vrouw in bikini in beeld kwam.quote:Op zondag 3 november 2024 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Scheefpoeper is weer bijzonder gretig vandaag.
Hij kreeg het ook al warm van een koppeltje dat hand in hand liep, volgens mij is Ine niet mee en loopt de spanning hoog op.quote:Op zondag 3 november 2024 13:53 schreef DIJK het volgende:
[..]
Helemaal toen er een vrouw in bikini in beeld kwam.
Ruben vindt dit geen leuke post:quote:Op zondag 3 november 2024 13:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij kreeg het ook al warm van een koppeltje dat hand in hand liep, volgens mij is Ine niet mee en loopt de spanning hoog op.
Ziet er niet uitquote:Op zondag 3 november 2024 14:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
20 starters uit maar liefst 7 landen.
Alvarado dus.quote:Op zondag 3 november 2024 14:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja, wie biedt zich aan om dom op kop te rijden
Gerben de Knegt OUTquote:Op zondag 3 november 2024 14:26 schreef DIJK het volgende:
We kunnen wel een Sweep gebruiken om de resultaten tot dusverre te vergeten.
Benidorm, met afstand.quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Welk parcours is matiger? Dit of Benidorm?
Benidorm is mooi man, lekker sprinten dat heuveltje op en gravel in het stadspark, geen cross, maar leuk criteriumquote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Benidorm is leuker.quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Benidorm is wel beter, zo'n steile brug zouden ze hier goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Dit parcours; Benidorm heeft nog die fietspadklim.quote:Op zondag 3 november 2024 14:34 schreef Faraday01 het volgende:
Dat beeld haalt alle jaaroverzichten als het goed is. Halve peloton een verkoudheidquote:Op zondag 3 november 2024 14:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Benidorm is mooi man, lekker sprinten dat heuveltje op en gravel in het stadspark, geen cross, maar leuk criterium
Zijn ook zo goed als een tweeling.quote:Op zondag 3 november 2024 14:46 schreef Faraday01 het volgende:
Bij de nos zien ze het verschil tussen Brand en Alvarado niet
Die rijdt op bijna een minuutquote:
?quote:
Mondjes.quote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef Koffieplanter het volgende:
De mentaal zwakke Fem ziet roder dan Pedersen.
Jij gaat niet voor het Brabantse vlaggetje?quote:Op zondag 3 november 2024 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke laatste ronde, bijzonder jammer dat Van Empel het haalt.
Gaan we die EK trui voorlopig weer niet zien. Top.quote:Op zondag 3 november 2024 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke laatste ronde, bijzonder jammer dat Van Empel het haalt.
Van Empel is buitengewoon kleurloos, vandaag ook zo gereden. Slim enzo, maar dan had ik toch liever een van die andere twee gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 15:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij gaat niet voor het Brabantse vlaggetje?
Plus, plusquote:Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alvarado kwam dat laatste heuveltje natuurlijk niet goed op omdat ze tegenwoordig meer gewicht met zich meedraagt.
Min, minquote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef Felagund het volgende:
Alvarado ziet er anders uit zonder die krullen.
Ze lijkt nu enorm op Brand kennelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 15:11 schreef Felagund het volgende:
Alvarado ziet er anders uit zonder die krullen.
Want?quote:Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alvarado kwam dat laatste heuveltje natuurlijk niet goed op omdat ze tegenwoordig meer gewicht met zich meedraagt.
Stukje siliconen.quote:
quote:
Aha, dit shownieuws had ik even gemistquote:Op zondag 3 november 2024 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijkbaar twee stootkussens ingebouwd.
Is gewoon veelzeggend over de staat en status van de cross.quote:Op zondag 3 november 2024 15:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? De renners in het achterveld zie je toch niet.
Toon A. kan je wel apprecieren?quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Szura het volgende:
Iedereen behalve de strontvervelende Iserbyt is oké
100 keer liever Eli dan de erkende drogeur Toon.quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Szura het volgende:
Iedereen behalve de strontvervelende Iserbyt is oké
Je hebt zeker een punt hoor, maar voor het podium zal het niets uitmaken.quote:Op zondag 3 november 2024 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is gewoon veelzeggend over de staat en status van de cross.
Je wil gewoon een groot breed veld op bepaald niveau. Met jouw redenering kan je allerlei sportteams ook gaan opheffen want die doen toch nooit mee bij de top.
Als Lars in ronde 4 al zo goed is, dan gaat de diesel in rondje 8 angstaanjagend zijnquote:
Alleen dan niet een cross voor een truiquote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Mag dan een snel en saai parcours zijn, toch vind ik dat een aantal keren per jaar wel leuk. Levert vaak een cross op die tot het slot spannend is.
Mja, de enige die echt als Belg denkt, lijkt Kuypers te zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja, wel lastig voor Lars versus 5 Belgen
De trui doe dan maarquote:Op zondag 3 november 2024 16:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een medaille voor Orts zou wel leuk zijn.
Ekquote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Moet hij dan de nationale trui of de ek trui aan?
Rintje Aerts is ontploftquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Szura het volgende:
Van de dopeur niks vernomen de hele koers
Die is gewoon bekaf.quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Orts die iedere ronde springt stapt in de laatste ronde af.![]()
Sven vraagt of het in orde is.
Fijne rit naar de Brienenoord!quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Szura het volgende:
Rij alsjeblieft die kutgnoom van het podium
Moet over een paar uur pas richting het westen vriendquote:
Toon durft in het buitenland niets meer te eten, bang voor vervuild vlees. Hongerklopped.quote:
Anderzijds is Nys WT-koersen op de weg aan het winnen, wanneer Wout & Thieu op die leeftijd nog piekten naar Dwars door het Hageland.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek altijd, de jonge Nys, terwijl Matje en Wout het veldrijden al hadden uitgespeeld op deze leeftijd
Geeft mij toch een sterke associate met de dopinglook van VDB, Gilbert en co.quote:Op zondag 3 november 2024 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Deze militaire coupe van Thibau kan echt niet.
Voor mij ook.quote:Op zondag 3 november 2024 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geeft mij toch een sterke associate met de dopinglook van VDB, Gilbert en co.
Kan dit?quote:In de slotronde streed Alvarado met Van Empel, Brand en de Italiaanse Sara Casasola om de Europese titel. In het technische slot nam de renster van Fenix-Deceuninck de kop, waardoor ze als eerste de laatste rechte lijn opdraaide. “Om heel eerlijk te zijn heb ik nooit meer achterom gekeken. Het was volle bak tot aan de streep. Ik dacht eigenlijk dat Lucinda achter mij zat en ik was wel zeker dat ik eventueel de sprint zou winnen, maar het was Fem.”
“En dat was wel een lastiger verhaal”, verklaarde Alvarado. “Ik wist dat of het nou een rustige wedstrijd zou zijn, of een wedstrijd volle bak, dat een sprint tegen Fem heel lastig ging zijn. Want ze heeft gewoon een hele snelle sprint. En bij mij was het ook een beetje op tegen het einde.”
Uiteindelijk moest Alvarado dus genoegen nemen met het zilver achter Van Empel. “Het ging hartstikke goed, ik ben heel erg tevreden over mijn wedstrijd. Ik heb geprobeerd om het voor iedereen lastig te maken. Ik denk dat dat tegen het einde wel echt lukte, maar op het einde gaat het erom of je een sprint hebt of niet. En er was er een met een betere sprint”, was haar conclusie achteraf.
https://www.wielerflits.n(...)ocross-rucphen-2024/quote:*** Niels Vandeputte
** Jens Adams, Lander Loockx
* Ryan Kamp, Mees Hendrikx, Thijs Aerts
*** Laura Verdonschot
** Aniek van Alphen, Kristyna Zemanova
* Jinse Peeters, Julie Brouwers, Manon Bakker
quote:Joris Nieuwenhuis zal volgende week zijn intrede in het veld maken. De Nederlandse kampioen is lange tijd buiten strijd geweest met gordelroos, maar komt in het weekend van 16 en 17 november weer in actie.
Zaterdag in de Superprestigecross van Merksplas, zondag staat de Flandriencross in Hamme, die meetelt voor de X2O Badkamers Trofee, op zijn programma.
Best knap dat ze de winnaar geen sterretje hebben gegeven.quote:Op zaterdag 9 november 2024 13:08 schreef Nober het volgende:
Rucphen
Favorieten volgens WielerFlits
[..]
https://www.wielerflits.n(...)ocross-rucphen-2024/
Cross in Nederland zonder de top van Nederland.
L.bradorquote:Op woensdag 6 november 2024 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Dit rolt lekker van de tong. Suggestie om er Team Diabetes van te maken.
Riskant montuurtje van Pol. Heb het idee dat we een eeuw terug zijn gegaan in de tijd.quote:Op zondag 10 november 2024 13:34 schreef DiegoFuser het volgende:
De Scheefpoeper en Pol zijn live vanuit Lokeren.
De ander ookquote:Op zondag 10 november 2024 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En van de Nederlandse favorieten start er weer eens een slecht
Ketting eraf na de balkjesquote:Op zondag 10 november 2024 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarado is wel in orde maar curieus dat ze opeens op achterstand kwam
Nee, dan Riek Verbruuk.quote:Op zondag 10 november 2024 14:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Het gezicht van de nietskunnende Kristof Meul vol in beeld. Daar doe je niemand een plezier mee.
Het is gespeeld dat het gespeeld is.quote:
Nu die misdadige bril nog wegquote:Op zondag 10 november 2024 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Thibau is van dat groene misbaksel af, erg mooi.
Niet mee moeien!quote:Op zondag 10 november 2024 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Scheefpoeper is op zoek naar het vriendinnetje van Thibau.
Zit nog maar een seconde of 6/7 achter van der Haar.quote:Op zondag 10 november 2024 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Na het SP-klassement dus ook het X2O Badkamers Trofee Klassement verneukt
Heb nog niets anders gelezen dan zijn bericht in september waarin hij zegt heel misschien begin 2025 te crossen.quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat altijd over Mathieu en Wout (terecht), maar is er eigenlijk ook iets bekend over Pidcock en zijn veldritseizoen?
Zou het wat uitmaken ?quote:Op maandag 11 november 2024 18:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het gaat altijd over Mathieu en Wout (terecht), maar is er eigenlijk ook iets bekend over Pidcock en zijn veldritseizoen?
quote:Joris Nieuwenhuis zal morgen niet voor het eerst in het veld duiken in de Aardbeiencross in Merksplas, de koers die hij vorig jaar won. De terugkeer van de Nederlandse kampioen van Ridley is uitgesteld tot de wereldbekercross in Antwerpen van volgende week.
Joris Nieuwenhuis kwam dit crossseizoen nog niet in actie, omdat hij getroffen werd door gordelroos. Vorige week kwam Ridley nog met het nieuws dat hij morgen in Merksplas en overmorgen in Hamme zou rijden.
"Maar Joris zal zijn eerste cross met een week uitstellen", meldt teammanager Rik Verbrugghe op Instagram. "De komende 10 dagen zal hij zich extra focussen op zijn fysieke opbouw en het verfijnen van zijn crosstechniek."
"Alles verloopt volgens plan en in de juiste richting. Ons doel is om hem richting de kerstperiode op zijn beste niveau te laten presteren, zonder onnodige druk op zijn comeback te leggen."
Mentaal zwak.quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft een pauze ingelast nog altijd
De enige die nu nog D+ heeft is Alvarado.quote:Op zaterdag 16 november 2024 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Floep mn D+ stopt ermee. Nu 5 euro extra betalen bij afzetters van HBO
De indruk die ik heb is dat een aantal renners juist een stapje terug hebben gezet. Een Iserbyt en Vanthourenhout lijken minder dan voorheen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:32 schreef DiegoFuser het volgende:
De progressie van Orts dit seizoen is ook opmerkelijk.
Dat weten we pas zeker als en wanneer Wout en Mathieu er aan beginnen. Kan een Nys dan incidenteel aanhaken of krijgen we gewoon de demonstraties die we al zo vaak gezien hebben. Ik verwacht het laatste.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De indruk die ik heb is dat een aantal renners juist een stapje terug hebben gezet. Een Iserbyt en Vanthourenhout lijken minder dan voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |