SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Wel weer twee goals uit het niets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:09 schreef H.FR het volgende:
Toen Zerrouki eruit ging begon het te lopen. Wel verontrustend hoe makkelijk tegengoals vallen.
Ik vond de tweede helft nog wel oké behalve het begin. Die goal voor AZ was echt uit het niets door een foutje van de echt goed spelende Hancko.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Belabberde wedstrijd, maar goed met een half B-team en na de mokerslag van woensdag zijn de drie punten het belangrijkst.
Heb er aan de ene kant wel echt vertrouwen in dat het beter zal gaan als deze blessuregolf voorbij is, aan de andere kant zie ik inmiddels wel heel veel spelers in bizarre fouten vervallen. We geven heel veel makkelijke goals weg. Ook sterkhouders van vorige seizoenen zijn niet zo stabiel, en dat baart mij wel enige zorgen.
Paixao mag langzamerhand wel echt meer krediet krijgen van de fans. Die speelt een prima seizoen.
Niet helemaal met je eens, AZ was twee keer gevaarlijk vlak na rust en ook die bal op de paal van Mijnans was maar randje buitenspel. Ik vond Hancko ook niet zo goed eigenlijk, al het hele seizoen vind ik hem voor zijn doen ondermaats maar zijn basisniveau ligt zo hoog dat het (ten opzichte van anderen) niet echt opvalt.quote:Op zondag 3 november 2024 00:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond de tweede helft nog wel oké behalve het begin. Die goal voor AZ was echt uit het niets door een foutje van de echt goed spelende Hancko.
Halverwege de tweede helft sta je gewoon met een elftal te spelen wat we nauwelijks meer in die samenstelling zullen gaan zien (hoop ik). Kolere wat missen we een hoop spelers en dat zie je wel echt terug op het veld.
Ja, 100% penalty was dat. Ik hoorde nog iets over een steunarm, maar die hand staat niet eens op de grond. Hele rare beslissing weer, gelukkig uiteindelijk zonder gevolgen.quote:Op zondag 3 november 2024 00:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We hadden trouwens een strafschop moeten krijgen voor die handsbal, die willekeur waarmee hand in het strafschopgebied bestraft wordt is wel vermoeiend zeg.
Moussa viel mij mee ja. Al moet hij duidelijk nog leren dat pingelen alleen echt leuk is als je het koppelt aan rendement of minimaal iets anders functioneels.quote:Op zondag 3 november 2024 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, AZ was twee keer gevaarlijk vlak na rust en ook die bal op de paal van Mijnans was maar randje buitenspel. Ik vond Hancko ook niet zo goed eigenlijk, al het hele seizoen vind ik hem voor zijn doen ondermaats maar zijn basisniveau ligt zo hoog dat het (ten opzichte van anderen) niet echt opvalt.
Overigens vond ik de wisselspelers (behalve Nadje, maar die was nog altijd beter dan Zerrouki) goed invallen. Met name Nieuwkoop en Moussa.
Precies wat ik zeg. En buitenspel is buitenspel. Was ook een behoorlijke toevalssituatie natuurlijk. Nee, wij waren niet per sé goed. Maar ik vond AZ nog minder. Des te meer balen dat je ze door 2 persoonlijke fouten ineens doelpunten geeft.quote:Op zondag 3 november 2024 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens, AZ was twee keer gevaarlijk vlak na rust en ook die bal op de paal van Mijnans was maar randje buitenspel.
Nadje had 1 goede actie. Verder was het drama. Die is er nog lang niet. Moussa zie ik wel wat in voor volgend seizoen. Zerrouki was, tsja, Zerrouki.quote:Overigens vond ik de wisselspelers (behalve Nadje, maar die was nog altijd beter dan Zerrouki) goed invallen. Met name Nieuwkoop en Moussa.
Ik twijfel heel erg, voor mij echt een 50/50 situatie waar er voor beide beslissingen prima argumenten te vinden zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 00:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, 100% penalty was dat. Ik hoorde nog iets over een steunarm, maar die hand staat niet eens op de grond. Hele rare beslissing weer, gelukkig uiteindelijk zonder gevolgen.
Hooguit als pure veldvulling als je andere spelers wilt sparen - en dat is ook mogelijk omdat je heel ruim voorstaat tegen een heel slechte tegenstander.quote:Op zondag 3 november 2024 03:18 schreef Kerftminister het volgende:
Zullen we gewoon Zerrouki helemaal nooit meer laten spelen?
Ik stel voor dat hij zijn busrijbewijs haalt, dan is 'ie nog van nut.quote:Op zondag 3 november 2024 03:18 schreef Kerftminister het volgende:
Zullen we gewoon Zerrouki helemaal nooit meer laten spelen?
Excuses, ik las slecht (om een of andere reden dacht ik dat je met het begin de eerste helft bedoelde, maar dat slaat nergens op van mij).quote:Op zondag 3 november 2024 00:59 schreef fetX het volgende:
Precies wat ik zeg. En buitenspel is buitenspel. Was ook een behoorlijke toevalssituatie natuurlijk. Nee, wij waren niet per sé goed. Maar ik vond AZ nog minder. Des te meer balen dat je ze door 2 persoonlijke fouten ineens doelpunten geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |