Nooit man😅quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax wordt kampioen maar dat roep ik al sinds de aanstelling van farioli
@PSVCL gaat iig de WEF scheids de schuld geven..quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of er ook PSV-users zijn die gaan zeggen dat Ajax alleen maar gewonnen heeft door een blunder.
Die hebben we in het Feyenoord-topic namelijk wel!
PSV zet ook totaal geen druk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel klaar. PSV creeert te weinig, Ajax is best goed in de pot dicht houden.
Tot aan de 2-2 niet veel aan de hand maar ja. Benitez kost je hier punten zo.
Bus opwachten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel klaar. PSV creeert te weinig, Ajax is best goed in de pot dicht houden.
Tot aan de 2-2 niet veel aan de hand maar ja. Benitez kost je hier punten zo.
PSV verliest hier ook omdat het gewoon allemaal niet goed genoeg is, maar 2 individuele fouten van Benitez helpen niet mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benieuwd of er ook PSV-users zijn die gaan zeggen dat Ajax alleen maar gewonnen heeft door een blunder.
Die hebben we in het Feyenoord-topic namelijk wel!
Ja ik rekening het meer Benitez aan dan Tilman daar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verliest hier ook omdat het gewoon allemaal niet goed genoeg is, maar 2 individuele fouten van Benitez helpen niet mee.
Tis goed joh, ik lig ziek op de bankquote:
Tactisch overklast door farioli godquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verliest hier ook omdat het gewoon allemaal niet goed genoeg is, maar 2 individuele fouten van Benitez helpen niet mee.
rekeningquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik rekening het meer Benitez aan dan Tilman daar.
Selectie niveautje Excelsior inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De trainer ook. Je hebt woensdag kunnen zien dat eindeloos via de keeper opbouwen oerdom is tegen dit Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja ik rekening het meer Benitez aan dan Tilman daar.
Eerste helft zeker, vind Ajax de tweede helft niet bijzonder veel beter, maar daar maken ze wel het verschil qua goals.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tactisch overklast door farioli god
Geen nuance ajb.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.quote:
22 december pas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer is het eigenlijk PSV - Feyenoord of is dat al geweest?
Je mag maar een oorzaak aanwijzen en alle andere redenen zijn smoesjes of excuusjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke.
Benitez vuile klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |