SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Het was er wel warm en ik durfde m'n jas niet uit te trekken want was bang dat ik al zweetplekken op m'n rug had.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was er wel warm en ik durfde m'n jas niet uit te trekken want was bang dat ik al zweetplekken op m'n rug had.
@ESF1Gamer ik heb je bezem gevondenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Xilia het volgende:
@:Nizno dan klopt het![]()
Kennelijk wat weg met de vegert
Huh wat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer ik heb je bezem gevonden
Hah dat is leukquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens belangwekkend nieuws: @:Ama gaat in februari naar de Huishoudbeurs![]()
Met mij![]()
![]()
Lachejonge. Aperol Spritzjes proeven, goodies harken en workshops hutseflutsen doen
Nou ja om het lekker belerend zijn idee van vrijheid te noemen is een beetje heel erg dom, dan snap je totaal de reden niet waarom hij acht kogels, een doorgesneden keel, een mes in zijn buik tot aan zijn ruggengraat (en dat viel bij Theo niet mee) kreegquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US moet wat te klagen hebben. Eigenlijk is het ook een soort van Nattekat de laatste tijd
had @miss_sly hem geleend?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer ik heb je bezem gevonden
Ja praat het gewoon even goed anders joh. Figuur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja om het lekker belerend zijn idee van vrijheid te noemen is een beetje heel erg dom, dan snap je totaal de reden niet waarom hij acht kogels, een doorgesneden keel, een mes in zijn buik tot aan zijn ruggengraat (en dat viel bij Theo niet mee) kreeg
Wat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja praat het gewoon even goed anders joh. Figuur.
En kijk uit dat je die druiloor van een chevycaprice geen onrecht aandoet anders komt ie weer hier de boel onderpissen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat ga eens aan je werk!
je kan @:esf1gamer niet in haar eentje bezig laten
Je weet wel sprints race en usual supects.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
@:nattekat ga eens aan je werk!
je kan @:esf1gamer niet in haar eentje bezig laten
Max nog een puntje kwijt lees ik net.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet wel sprints race en usual supects.
Lijkt nu voor even rustig.
i know en een kat die niet in de buurt wil zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je weet wel sprints race en usual supects.
Lijkt nu voor even rustig.
Die fase hebben een uur geleden nog gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Max nog een puntje kwijt lees ik net.
Iedereen weer KWAAD WOEDEND natuurlijk.
Ja ik lees het nu net pasquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die fase hebben een uur geleden nog gehad.
Haha nooit gedacht dat we dit echt zouden gaan doen. Wel leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij![]()
![]()
Lachejonge. Aperol Spritzjes proeven, goodies harken en workshops hutseflutsen doen
staakhaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
i know en een kat die niet in de buurt wil zijn
Scootmobiels omver beuken voor gratis etenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Met mij![]()
![]()
Ja joh wordt vast leuk en anders gaan we gewoon weer wegquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nooit gedacht dat we dit echt zouden gaan doen. Wel leuk.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scootmobiels omver beuken voor gratis etenalle fatsoen de deur uit.
quote:
Had ie op de kitten van Mohammed B gestampt? Want dat is een van de weinige redenen om dat bij iemand te doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja om het lekker belerend zijn idee van vrijheid te noemen is een beetje heel erg dom, dan snap je totaal de reden niet waarom hij acht kogels, een doorgesneden keel, een mes in zijn buik tot aan zijn ruggengraat (en dat viel bij Theo niet mee) kreeg
Boodschappentrolleys aan de kant trappen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scootmobiels omver beuken voor gratis etenalle fatsoen de deur uit.
Gewoon je eigen meenemen en daar scheermesjes op bevestigen en voor je uit duwen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Boodschappentrolleys aan de kant trappen.
Ach als je even bij de alcohol proeverij bent geweest is het daarna vast al minder erg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh wordt vast leuk en anders gaan we gewoon weer weg
Je brengt mij op goede ideeën.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je eigen meenemen en daar scheermesjes op bevestigen en voor je uit duwen.
Hopelijk kunnen we ergens gratis TENA slips snatchen. Scheelt weer fiddy cents voor het toilet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je even bij de alcohol proeverij bent geweest is het daarna vast al minder erg.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we ergens gratis TENA slips snatchen. Scheelt weer fiddy cents voor het toilet.
Jij kijkt te veel Robot Warsquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je eigen meenemen en daar scheermesjes op bevestigen en voor je uit duwen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er niet een topic over trouwens? In LIF of in CUL of zo?
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ok, Nizno, Nattekat en ik kunnen hier langer rondhangen
Zelfs die kat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ok, Nizno, Nattekat en ik kunnen hier langer rondhangen
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.
ZIEquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.
quote:
Uitstel in de F1quote:
Nu zeg je wel hele rare dingen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.
oke oke dan breken we de spaghetti door midden voor het kokenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.
Niks mee te maken!quote:
Dit is gastmod waardigquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat over handbal denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Tevens: leuke wedstrijd gezien. Uiteraard gewonnen.
Leuke sfeer en omdat ik toch vip zat: alle speelsters een high five kunnen geven en een selfie met Malestein.
Dag is geslaagd
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Leuke sfeer en omdat ik toch vip zat: alle speelsters een high five kunnen geven en een selfie met Malestein.
Dag is geslaagd
Lekker met die plakkerige hars handjes:Pquote:
Wat is de vip treatment naast de high fives? Zit je dan dichter op het veld? Krijg je eten en drinken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Dag is geslaagd
Nog steeds geband?quote:
Je hebt het wel naar je zin daar zo te lezenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef gianni61 het volgende:
En perfecte timing met de tram dus de speciaal bier winkel is nog open. Dus ik ben weer een lekker drankje aan het nuttigen
Dit was vip bronze. Dat was de goedkoopste optie. Daarbij zit je niet op de tribune maar direct achter de boarding op het veldquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is de vip treatment naast de high fives? Zit je dan dichter op het veld? Krijg je eten en drinken?
Ja, vandaag is een zeer goede dagquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin daar zo te lezen
Heel logisch....quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit was vip bronze. Dat was de goedkoopste optie. Daarbij zit je niet op de tribune maar direct achter de boarding op het veld
Duurdere vip dingen waren met eten en skyboxen en zo
Een gewoon kaartje kon ik niet kopen. Omdat je daarvoor een clubcard nodig hebt en door een of andere vage regel van de uefa mag ftc die niet aan nederlanders en zweden verkopen.
Dus door 1 of andere vage regel uit het voetbal kun je ook geen handbal kaartjes kopen.
Maar anders had ik alsnog vip gekozen
Ja, club card is voor de hele club. Dat is voetbal, handbal, waterpolo, atletiek en nog meer. Vaag, maar goed, voetbal bepaald nou eenmaal allesquote:
Oh op die manier. Maar wel jammer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, club card is voor de hele club. Dat is voetbal, handbal, waterpolo, atletiek en nog meer. Vaag, maar goed, voetbal bepaald nou eenmaal alles
Mijn sokken mogen best in de wasquote:
Mijne bij het vuilnis, zie er net een gat in zittenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn sokken mogen best in de was
Het is toch wat vandaagquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne bij het vuilnis, zie er net een gat in zitten
Ga je een een crazy spider lady worden?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:16 schreef CherryLips het volgende:
En toen ik in de dierenwinkel was, was ik weer even bij de spinnetjes kijken. Stonden er twee mensen naast me die tegen elkaar praatten van "waren die van ons ook zo klein" dus ik vroeg of het veel werk was, en wat ze aten enzo. Hebben we een tijdje staan praten over de soorten en voer en verzorging enzodus nog even verder in verdiepen.
joh... jammer.. was leuker geweest als je straks op bed wilt en je moet je bed nog opmakenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef CherryLips het volgende:
O Ja, toen ik bij de Ikea was hebben m'n ouders m'n bed opgemaakt.
Nou, of dat je een opgemaakt bed bestelt en je laat het thuisbezorgen. Jottumpjes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... jammer.. was leuker geweest als je straks op bed wilt en je moet je bed nog opmaken
en dat het dan ook gewoon volgens afspraak tussen 16 en 18 u wordt bezorgd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, of dat je een opgemaakt bed bestelt en je laat het thuisbezorgen. Jottumpjes!
Ja drie dagen later en bij een pakketpunt drie dorpen verderop waarvan je niet wist dat het bestond maar waarvan beweerd wordt dat het "Jouw ingestelde favoriete pakketpunt" is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat het dan ook gewoon volgens afspraak tussen 16 en 18 u wordt bezorgd.
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
@:bomenverzameling
Wat vind jij vanavond van Hannah?
Ik vind haar echt ontzettend goed
Bomenverzameling. Vroeger ook bekend als een bosquote:
Ik kijk vanavond niet. Vind de duetten avonden vaak mwa...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
@:bomenverzameling
Wat vind jij vanavond van Hannah?
Ik vind haar echt ontzettend goed
Ohw. Ik vond het wel een mooie uitzendingquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet. Vind de duetten avonden vaak mwa...
Weet je zeker dat je niet per ongeluk in de KLB SC terecht bent gekomen waar cc nogal vaak klaagt over F1 schijnbaar?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ho, het regent. Daar heeft VER voordeel van dus we staken de kwalificatie![]()
Heel F1 weer van de kook natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet per ongeluk in de KLB SC terecht bent gekomen waar cc nogal vaak klaagt over F1 schijnbaar?
De Vergaarbak ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ho, het regent. Daar heeft VER voordeel van dus we staken de kwalificatie![]()
Heel F1 weer van de kook natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |