Ach als je even bij de alcohol proeverij bent geweest is het daarna vast al minder erg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja joh wordt vast leuk en anders gaan we gewoon weer weg
Je brengt mij op goede ideeën.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je eigen meenemen en daar scheermesjes op bevestigen en voor je uit duwen.
Hopelijk kunnen we ergens gratis TENA slips snatchen. Scheelt weer fiddy cents voor het toilet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je even bij de alcohol proeverij bent geweest is het daarna vast al minder erg.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen we ergens gratis TENA slips snatchen. Scheelt weer fiddy cents voor het toilet.
Jij kijkt te veel Robot Warsquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon je eigen meenemen en daar scheermesjes op bevestigen en voor je uit duwen.
Geen idee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Is er niet een topic over trouwens? In LIF of in CUL of zo?
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ok, Nizno, Nattekat en ik kunnen hier langer rondhangen
Zelfs die kat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ok, Nizno, Nattekat en ik kunnen hier langer rondhangen
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.
ZIEquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.
quote:
Uitstel in de F1quote:
Nu zeg je wel hele rare dingen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij gebrek aan GC-blauw kan er een hoop hier. Ananas op pizza, ik noem maar wat geks.
oke oke dan breken we de spaghetti door midden voor het kokenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er zijn grenzen, en dat is er wel echt een van.
Niks mee te maken!quote:
Dit is gastmod waardigquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat over handbal denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Tevens: leuke wedstrijd gezien. Uiteraard gewonnen.
Leuke sfeer en omdat ik toch vip zat: alle speelsters een high five kunnen geven en een selfie met Malestein.
Dag is geslaagd
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Leuke sfeer en omdat ik toch vip zat: alle speelsters een high five kunnen geven en een selfie met Malestein.
Dag is geslaagd
Lekker met die plakkerige hars handjes:Pquote:
Wat is de vip treatment naast de high fives? Zit je dan dichter op het veld? Krijg je eten en drinken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:54 schreef gianni61 het volgende:
Dag is geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |