JAAAAAquote:
Ik hoop dat je de fatbike bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de fatbike bedoelt
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke fatbike de shredder in jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan Piastri 'per ongeluk' tegen Max glijden.quote:
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan Piastri 'per ongeluk' tegen Max glijden.
Sowieso als Max in q3 op 2 keer paars staat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.
Minimaal een code roodquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbertquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sowieso als Max in q3 op 2 keer paars staat.
Kan iemand Herbert niet gewoon in de bezemkast stoppenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbert
Of opsluiten in het commentaarhok van Sky Sportsquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan iemand Herbert niet gewoon in de bezemkast stoppen
Tot morgenavond 8uur ?
Die knoppen zijn voor Wittichquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbert
Garry is wel milder geworden over Max nadat de vorige taakstraf moest uit voeren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef DKUp het volgende:
Wel fijn dat Herbert en Garry elkaar nu kunnen afwisselen.
Bij 12 punten in totaal een DSQ voor volgende race.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hoeveel strafpunten heeft Max en war zijn eigenlijk de regels voor het geven van strafpunten? Of is dat ook weer totaal willekeurig en met elke interpretatie zoals het ze uitkomt?
7 heeft hij er nu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hoeveel strafpunten heeft Max en wat zijn eigenlijk de regels voor het geven van strafpunten? Of is dat ook weer totaal willekeurig en met elke interpretatie zoals het ze uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |