JAAAAAquote:
Ik hoop dat je de fatbike bedoeltquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de fatbike bedoelt
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Elke fatbike de shredder in jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan Piastri 'per ongeluk' tegen Max glijden.quote:
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan Piastri 'per ongeluk' tegen Max glijden.
Sowieso als Max in q3 op 2 keer paars staat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.
Minimaal een code roodquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik voorspel wel veel gele vlaggen.
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbertquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:11 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Sowieso als Max in q3 op 2 keer paars staat.
Kan iemand Herbert niet gewoon in de bezemkast stoppenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbert
Of opsluiten in het commentaarhok van Sky Sportsquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan iemand Herbert niet gewoon in de bezemkast stoppen
Tot morgenavond 8uur ?
Die knoppen zijn voor Wittichquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Snel de gele vlaggen, vsc, sc en code rood knoppen verstoppen voor Herbert
Garry is wel milder geworden over Max nadat de vorige taakstraf moest uit voeren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef DKUp het volgende:
Wel fijn dat Herbert en Garry elkaar nu kunnen afwisselen.
Bij 12 punten in totaal een DSQ voor volgende race.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hoeveel strafpunten heeft Max en war zijn eigenlijk de regels voor het geven van strafpunten? Of is dat ook weer totaal willekeurig en met elke interpretatie zoals het ze uitkomt?
7 heeft hij er nu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Hoeveel strafpunten heeft Max en wat zijn eigenlijk de regels voor het geven van strafpunten? Of is dat ook weer totaal willekeurig en met elke interpretatie zoals het ze uitkomt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |