Cooldown room?quote:
Blijft het niet lang coolquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijft het niet lang cool
Wordt het gelijk een Finse sauna en dan komt Bottas erbij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijft het niet lang cool
Misschien twijfelt Lando wel weer welke banden hij moet gebruikenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopen dat de RB20 een beetje wil in de regen.
Maar was het niet in Canada waar McLaren veel sneller was in het nat?
Dat lijkt me niet handig, dan mis je de eerste helft op TVquote:
Hebben we een matje om op te staanquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Wordt het gelijk een Finse sauna en dan komt Bottas erbij.
Is al besproken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
Qualifying has been delayed, not a big surprise given the conditions. The next update will be issued at 15:00 local time (18:00 UTC).
om 20 uur meer nieuws
Dus een uur voordat we een update krijgenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
Qualifying has been delayed, not a big surprise given the conditions. The next update will be issued at 15:00 local time (18:00 UTC).
om 20 uur meer nieuws
Maaskantjequote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hebben we een matje om op te staan
Is dat niet 19:00 hier?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
om 20 uur meer nieuws
quote:
UK time.quote:
19 uur meer nieuws dusquote:
Mooi, dan moet Norris nog meer punten halen in de resterende racesquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen regent het ook de hele dag. Race afgelast
Dus eigenlijk tijdens de oorspronkelijke start.quote:
Zak Brown en Stella don't like this.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Morgen regent het ook de hele dag. Race afgelast dan ;-)
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaatquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus eigenlijk tijdens de oorspronkelijke start.
Och ik hoef morgen nergens heen en @ESF1Gamer ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaat
Je mag best gaan zitten hoorquote:
Kan ik nog De Verraders Halloween editie nog kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan het horen....zal wel lang duren als het al doorgaat
Welk standje is dat?quote:
Ja hier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
Doet me denken aan Spa.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Toen was Masi de baasquote:
Ik heb nog totáál geen hoop op een spannende ontknoping, nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er mensen echt bang dat Verstappen geen wk wordt dit jaar? Chill hij gaat dat echt wel redden.
Gewoon niet meer racenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah arme vogel
Goed hapje voor @:Nattekat
Zou top zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:51 schreef OmniRocket het volgende:
Maar geen punten voor Norrisquote:
@Nattekatquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah arme vogel
Goed vriendje voor @:Nattekat
Iedereen in een 4x4quote:
Het is nu al een uur uitgesteld door jouw afwezigheid.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen allemaal, ik kijk ook gezellig mee!
Melden in het VBL live-topic.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:58 schreef R-woud93 het volgende:
Geen zorgen allemaal, ik kijk ook gezellig mee!
Ze zijn ook dol op petanquen daar in Brazil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het regent zo hard dat het op eens op Spa lijkt.
Zullen sommige users hier niet leuk vinden.quote:
Tijd voor de knokploegquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 uitzending wil niet starten![]()
Daar betaal ik 99 euro per jaar voor
Helaas pindakaasquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zullen sommige users hier niet leuk vinden.
Vanaf een NL IP zeker? Het zit ze diepquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
De F1 uitzending wil niet starten![]()
Daar betaal ik 99 euro per jaar voor
Kado @Niznoquote:
Hoe laat wordt het daar donker ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
8 uur volgende update staat er dan
Verkeerde paspoortquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vanaf een NL IP zeker? Het zit ze diep
Next update: 15:30 local timequote:
18:20 UTC(-03:00)quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe laat wordt het daar donker ?
Dus nog 2 uurtjes te gaan en anders morgen kwalificeren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
18:20 UTC(-03:00)
vindt over 3 uur 18 min. plaats
whut, een uur wachten????quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
om 20 uur meer nieuws
En dan is het morgen ook te nat en pakken ze de uitslag van de Sprint voor de racequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 uurtjes te gaan en anders morgen kwalificeren.
Morgen is het weer nog slechterquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus nog 2 uurtjes te gaan en anders morgen kwalificeren.
Als de race uberhaupt van start gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan is het morgen ook te nat en pakken ze de uitslag van de Sprint voor de race
Mag dat wel ivm regelgeving? Anders de uitslag van FP1quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En dan is het morgen ook te nat en pakken ze de uitslag van de Sprint voor de race
Ik bedoelde juist dat de race niet doorgaat en ze de punten verdelen adhv de uitslag van vanmiddagquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als de race uberhaupt van start gaat.
De regels hebben de FIA nog nooit in de weg gestaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mag dat wel ivm regelgeving? Anders de uitslag van FP1
Die punten hebben ze al uitgedeeld, dus geen punten voor de race van morgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde juist dat de race niet doorgaat en ze de punten verdelen adhv de uitslag van vanmiddag
Pirelli troepquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Bernd Maylander: we wachten tot het droog is en de baan opgedroogd.
Waar de fuck hebben we dan regenbanden voor?
Gaan met die banaan!!!
Die zijn voor de leukquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Gaan met die banaan!!!
Nou, tot 12 uur dan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Gaan met die banaan!!!
Ja, tot morgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Gaan met die banaan!!!
Och ik hoop er op.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Morgen is het weer nog slechter
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:09 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen moet opnieuw bij de FIA verschijnen. In een interview zei hij dat hij hoopte op regen tijdens de kwalificatie, wat blijkbaar gevoelig ligt.
De kwalificatie voor vandaag kan tot 21:00 uur Nederlandse tijd van start ivm met ondergaande zon in Brazilië.quote:
Verstappen regendans gedaan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:09 schreef KingRadler het volgende:
Verstappen moet opnieuw bij de FIA verschijnen. In een interview zei hij dat hij hoopte op regen tijdens de kwalificatie, wat blijkbaar gevoelig ligt.
Dan zal er waarschijnlijk een rondje geracet worden zodat de halve punten worden uitgedeeld. Loopt Norris nog 12,5 punt inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |